Maxtel.dk integration
Ce este Maxtel.dk?
Maxtel.dk, expert în telefonie IP pentru companii de toate dimensiunile, lucrează cu telefonia IP din 2005. Au unul dintre cele mai flexibile și cuprinzătoare sisteme de telefonie IP din Danemarca, în care ușurința de utilizare este de top.
Maxtel.dk oferă clienților săi:
- telefonie IP ieftină
- sistem complet de conversie
- integrare mobilă completă
Cum îl puteți folosi?
LiveAgent și Maxtel.dk sunt acum parteneri, ceea ce a făcut ca integrarea Maxtel.dk să fie mai ușoară ca niciodată. LiveAgent nu percepe nicio taxă suplimentară pentru conectarea unui număr VoIP Maxtel.dk cu call center-ul dvs.
Dacă sunteți interesat să conectați Maxtel.dk cu centrul de apeluri LiveAgent, trebuie doar să vă conectați la contul dvs. LiveAgent și să urmați instrucțiunile.
1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent
2. Navigați la numere
3. Căutați Maxtel.dk
4. Dați click pe adăugare
5. Introduceți datele de autentificare necesare
Costul integrării Maxtel.dk:
Deoarece Maxtel.dk și LiveAgent sunt parteneri, dacă aveți un abonament la LiveAgent, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, Maxtel.dk percepe taxe pentru serviciile sale, deoarece compania funcționează separat.
Avantajele Maxtel.dk
- rentabilitate
- CX îmbunătățită
- acces în Danemarca
- fiabilitate ridicată
Dacă doriți să aflați mai multe despre cum funcționează software-ul pentru call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Maxtel.dk integration!
Frequently Asked Questions
Ce este Maxtel.dk?
Maxtel.dk sunt experți în telefonie IP. Aceștia oferă telefonie IP ieftină, un sistem complet de conversie și integrare mobilă completă.
Cât costă integrarea Maxtel.dk cu LiveAgent?
Integrarea este gratuită. Cu toate acestea, Maxtel.dk percepe taxe pentru serviciile sale.
Cum puteți implementa un număr VoIP Maxtel.dk în LiveAgent?
Maxtel.dk face deja parte din LiveAgent. Pur și simplu conectați-vă și navigați la Configurări > Apeluri > Numere> Maxtel.dk. Adăugați numărul VoIP și asta este tot. Este gata de utilizare.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.