Microsoft Exchange Server integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este Microsoft Exchange Server
Microsoft Exchange Server oferă funcții de e-mail, calendar, contacte, planificare și colaborare. Această aplicație rulează pe sistemele de operare Windows Server în scopuri profesionale. Dispozitivele mobile, computerele desktop și sistemele bazate pe web sunt toate capabile să acceseze platforma de mesagerie cu Exchange Server de la Microsoft.
Cum puteți utiliza Microsoft Exchange Server?
Aveți grijă de e-mailurile dvs. profesionale cu Microsoft Exchange Server. Este excelent pentru a gestiona toate comunicările prin e-mail ale companiei și cele personale. De asemenea, îl puteți utiliza pe mai multe dispozitive. Microsoft Exchange Server poate deveni o soluție excelentă pentru asistența pentru clienți și pentru a vă ocupa de comunicarea prin e-mail a clienților. Cu toate acestea, gestionarea zilnică a unui număr mare de e-mailuri ale clienților poate deveni un proces cotidian plictisitor, care nu devine mai ușor fără ajutor.
De aceea, integrarea Microsoft Exchange Server pentru LiveAgent poate deveni o soluție ideală pentru această problemă. Atunci când îmbinați Microsoft Exchange Server cu Sistemul de ticketing LiveAgent, puteți să vă îmbunătățiți asistența pentru clienți, să vă îmbunătățiți fluxul de lucru cu noi funcții și să rezolvați problemele clienților cu o viteză de neegalat.
Cea mai bună parte este că este complet echipat pentru a vă fluidiza fluxul de lucru. Descoperiți caracteristici precum o căsuță de primire universală care poate gestiona mai mult decât doar e-mailurile, dar și chat-ul live, call center, portalul clienților și social media cum ar fi Facebook, Twitter, Instagram, și Viber. Asigurați-vă că toată lumea se implică cu distribuirea automată a tichetelor și folosiți departamentele pentru a transfera tichetele către persoanele care dețin cunoștințele potrivite.
Păstrați totul organizat prin conectarea Microsoft Exchange la LiveAgent. Un sistem de ticketing precum LiveAgent vă poate ajuta să colectați toate comunicările prin e-mail direct în panoul de bord, să le organizați și să le filtrați și să vă ajutați să faceți cea mai bună performanță. Consultați lista completă a funcțiilor de ticketing la acest link și vedeți tot ce poate face.
Care sunt avantajele utilizării integrării Microsoft Exchange Server?
- Serviciu de e-mail de clasă business
- Contacte și calendare partajate
- Una dintre cele mai cunoscute soluții de e-mail din help desk-ul dvs.
- Caracteristici avansate cu integrarea LiveAgent
Looking to handle more customer emails?
Improve your email conversations via LiveAgent ticketing system. It's fully featured and made to improve your help desk workflow
Cum se integrează Microsoft Exchange Server cu LiveAgent
Microsoft Exchange Server poate fi ușor integrat cu LiveAgent, fie prin redirecționare, fie prin IMAP/POP3. Urmați ghidul de mai jos pentru a afla cum să finalizați procesul și să adăugați adresa dvs. de e-mail la LiveAgent. Dacă trebuie să configurați mai întâi Microsoft Exchange Server, urmați acest ghid de la Microsoft pentru a afla cum să faceți acest lucru.
- Cu e-mailul Microsoft Exchange Server pregătit, deschideți LiveAgent și accesați Configurare > E-mail > Conturi de mail și faceți click pe Botonul portocaliu Creare. Se va deschide o listă de furnizori de e-mail. Selectați Altul și treceți la pasul următor.
- În funcție de preferințele dvs., puteți selecta IMAP/POP3 sau Redirecționarea ca metodă de integrare. Vă vor fi prezentate ambele opțiuni de integrare, începând cu Redirecționarea. Treceți la pasul următor făcând click pe Redirecționare.
- După ce ați ales Redirecționare, introduceți adresa de e-mail. Apoi alegeți Configurare înregistrare SPF pentru domeniul Exchange Server. De asemenea, puteți consulta ghidul Microsoft despre configurarea înregistrărilor SPF dacă nu sunteți sigur cum să faceți acest lucru. Trebuie să faceți acest pas pentru ca mesajele dvs. de e-mail să nu fie considerate spam de către LiveAgent. Selectați un departament corespunzător responsabil pentru primirea de e-mailuri din acest cont Microsoft Exchange Server și faceți click pe Salvare.
- Pentru a vă conecta e-mailul Microsoft Exchange Server prin IMAP/POP3, urmați pașii de mai jos. În loc să faceți click pe opțiunea Redirecționare, selectați IMAP/POP3. Trebuie să furnizați adresa dvs. de e-mail, numele de utilizator și parola. Trebuie să furnizați informațiile despre server și port, precum și să alegeți tipul de preluare (POP3 sau IMAP). După aceea, puteți Salva.
Ați terminat, iar adresa dvs. de e-mail Microsoft Exchange Server este acum conectată la sistemul de ticketing LiveAgent. Puteți începe să răspundeți la tichetele clienților cu ajutorul unei soluții cu funcționalități complete.
Doriți să aflați mai multe despre LiveAgent? Aruncați o privire la videoclipul tur de mai jos sau parcurgeți caracteristicile și integrările pentru a afla mai multe despre soluția noastră.
Frequently Asked Questions
Ce este Microsoft Exchange Server?
Cu Microsoft Exchange Server, utilizatorii pot organiza e-mailul, calendarele, contactele, programarea și colaborarea. Această aplicație rulează pe sistemele de operare Windows Server. Accesul la Exchange Server poate fi obținut prin intermediul unui dispozitiv mobil, al unui computer desktop sau al unui browser web.
Cum puteți utiliza Microsoft Exchange Server?
Conectați-l la sistemul dvs. de ticketing LiveAgent și începeți să oferiți asistență extraordinară clienților printr-o soluție dedicată de asistență.
Care sunt avantajele integrării Microsoft Exchange Server?
Principalul beneficiu este că veți avea o soluție de e-mail extraordinară conectată la biroul de asistență LiveAgent, care suportă mai multe canale de comunicare, oferă agenților de asistență caracteristici excelente și o mulțime de integrări cu alte programe.
Descoperiți cum să integrați Postfix cu LiveAgent pentru un management eficient al e-mailurilor și transformarea acestora în tichete de asistență. Postfix, un server de e-mail popular și open-source, vă ajută să reduceți spamul și să filtrați conținutul. Îmbunătățiți-vă serviciul clienți cu LiveAgent, conectându-vă e-mailurile și alte canale de comunicare. Începeți acum perioada de încercare gratuită și experimentați un sistem de ticketing avansat.
Integrați LiveAgent cu WordPress și adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs. pentru a transforma experiența clienților. Ghidul nostru detaliat vă arată pașii simpli pentru instalare și utilizare eficientă, îmbunătățind suportul și satisfacția clienților. Încercați gratuit și descoperiți cum să optimizați interacțiunile în timp real!
Descoperiți cum Open-Xchange poate transforma productivitatea și comunicarea afacerii dvs. prin integrarea cu LiveAgent. Oferind un program intuitiv și ușor de utilizat, Open-Xchange depășește simpla poștă electronică, oferind soluții complete de colaborare și gestionare a contactelor. Îmbunătățiți eficiența și organizați-vă echipa cu funcționalități avansate de gestionare a tichetelor și comunicare multi-canal. Testați gratuit și experimentați cum poate îmbunătăți LiveAgent serviciile dvs. pentru clienți!