Nicereply integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Nicereply Politică de confidențialitate
Pentru a integra Nicereply cu LiveAgent, vă rugăm să urmați ghidul de integrare de mai jos.
- Asigurați-vă că aveți drepturi de administrator atât pentru contul LiveAgent, cât și pentru contul Nicereply
- Manualul de integrare complet, aici: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Măsurați Satisfacția Clienților
Măsurați satisfacția clienților cu Nicereply – instrument de sondaj CSAT creat pentru LiveAgent. Analizați-vă clienții direct din LiveAgent. Vedeți datele de satisfacție ale clienților transmise către tichetele LiveAgent fără a fi nevoie să părăsiți aplicația.
Încercați-l gratuit timp de 14 zile.
Dacă aveți întrebări despre Nicereply pentru LiveAgent, adresați-le la contact@nicereply.com.
Cum funcționează?
Măsurați satisfacția clienților printr-un sondaj din partea de jos a fiecărui email sau declanșați-l după rezolvarea unui tichet sau a unui chat. Alegeți dintre măsurarea Satisfacției Clienților, Scorul Net al Promotorului, sau Scorul Efortului Clientului. Răspunsurile sunt aduse înapoi în LiveAgent sub forma comentariilor și valorilor de câmp personalizate.
Caracteristici cheie:
- Măsurați valorile importante. Alegeți dintre CSAT, NPS și CES. Se amestecă și se potrivesc dacă este necesar.
- Personalizați aspectul sondajelor. Schimbați schema de culori, adăugați o siglă, puneți întrebări suplimentare.
- Alegeți o scară de evaluare care vi se potrivește – stele, fețe zâmbitoare, degetele mari – dvs. decideți.
- Decideți când să vă chestionați clienții. După fiecare interacțiune? Odată ce a fost rezolvat tichetul? Cât de curând? Instantaneu, după o oră sau a doua zi? Totul depinde de tine.
- Vedeți performanța diferiților agenți, echipe și departamente.
- Descoperiți mai multe informații cu ajutorul analizelor care conțin clasamente, histograme, diagrame de tendințe și multe altele
- Vedeți toate feedback-urile legate de un tichet chiar în LiveAgent.
- Nu plătiți pentru sondajele fără răspuns. Plătiți doar pentru rezultate reale – răspunsuri la sondaj. Nicereply este recunoscut de sute de companii:
Aflați mai multe despre integrarea LiveAgent cu Nicereply. Începeți testarea gratuită de 14 zile.
Frequently Asked Questions
Ce este NiceReply?
NiceReply este o platformă de management al clienților care vă ajută să măsurați Satisfacția Clienților, Scorul Net al Promotorului, precum și Scorul de Efort al Clienților prin colectarea de feedback.
Cum puteți integra NiceReply cu LiveAgent?
Primul pas este să aveți un cont atât la NiceReply, cât și la LiveAgent. Al doilea pas este integrarea efectivă. Iată un ghid detaliat pentru integrarea NiceReply.
Integrați Facebook cu LiveAgent pentru a îmbunătăți asistența clienților! Gestionați mesajele și comentariile direct din tabloul de bord LiveAgent, sporind productivitatea și satisfacția clienților. Descoperiți cum această integrare simplifică interacțiunile și accelerează răspunsurile. Încercați gratuit!
Integrați gratuit serviciile VoIP de la hallo, cu LiveAgent pentru o experiență de comunicare eficientă și rentabilă. Aflați cum să conectați numărul dvs. VoIP hallo, și descoperiți beneficiile unei soluții integrate de internet, telefonie și cloud pentru afaceri. Verificați ghidul pas cu pas pe pagina noastră și începeți perioada de încercare gratuită fără obligații!
Descoperiți integrarea Giphy cu LiveAgent, care vă permite să îmbunătățiți comunicarea cu clienții prin utilizarea GIF-urilor animate. Simplu de implementat și gratuit, Giphy se integrează perfect în sistemul de ticketing LiveAgent, aducând un plus de interactivitate pe canalele de suport și social media. Încercați acum și transformați interacțiunea online într-o experiență memorabilă!