Opencart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Opencart Politică de confidențialitate
Vă rugăm să urmați instrucțiunile de mai jos pentru a integra LiveAgent cu Opencart.
- Descărcați extensia LiveAgent de pe site-ul web Opencart.
- Dezarhivați fișierul descărcat și încărcați fișierele admin + catalog în folderul Opencart de pe server/hosting.
- Navigați la secțiunea Module din panoul de administrare Opencart și dați click pe integrare LiveAgent (buton verde).
- Schimbați starea sa la activat.
- Modul nou: Integrarea LiveAgent-> Configurare a fost adăugată în secțiunea Module, acum dați click pe butonul albastru.
Dacă aveți deja un cont LiveAgent, dați click pe >TREC DE ACEST PAS, DEȚIN DEJA UN CONT și completați URL-ul, adresa de e-mail și cheia API a contului dvs. Dacă nu aveți un cont, nu ezitați să creați unul nou în această fereastră.
Unde este cheia API?
În contul dvs. LiveAgent navigați la Configurare> Sistem> API și copiați cheia API de aici.
Ați terminat. Butonul de chat live implicit este afișat pe site-ul dvs. web. Dacă doriți să modificați butonul implicit, adăugați butoane noi în contul dvs. LiveAgent și apoi dați click pe Utilizați acest buton în modulul Opencart LiveAgent.
Ce este Opencart?
OpenCart este o soluție de coș de cumpărături la cheie, ca scoasă din cutie. Pur și simplu instalați, selectați șablonul, adăugați produse și sunteți gata să începeți să acceptați comenzi. Are deja încorporate gestionarea comenzilor și mai multe gateway-uri de plată și oferim asistență gratuită pe toată durata de viață și actualizări software gratuite.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea Opencart cu LiveAgent vă permite să plasați un buton de chat live în magazinul dvs. Opencart.
Frequently Asked Questions
Ce este OpenCart?
OpenCart este un sistem de coșuri de cumpărături din 2005, cu peste 900 000 de site-uri web.
Care sunt avantajele integrării OpenCart cu LiveAgent?
LiveAgent oferă integrarea OpenCart, care permite clienților să implementeze un buton de chat live pe site-ul lor web. Iată câteva avantaje ale implementării unui buton de chat live: - rentabil - îmbunătățește vânzările - crește satisfacția clienților