OptiTELECOM integration
Partner website
Ce este OptiTELECOM?
OptiTELECOM funcționează din 2008 concentrat pe soluții IP, și anume pentru schimburi de telefonie și telefoane IP.
OptiTELECOM se străduiește în permanență să ofere cele mai inovatoare soluții stabile pentru clienții noștri, cu o combinație spectaculoasă de funcții comerciale și tehnice, pentru a oferi întotdeauna cele mai bune soluții.
Are o echipă specializată de asistență tehnică disponibilă 24 de ore pe zi pentru a sprijini funcționarea centralei telefonice virtuale a companiei dvs., deoarece funcționarea afacerii dvs. este preocuparea noastră.
Serviciul de telefonie virtuală, precum și comunicațiile asociate, sunt furnizate de un operator național de referință înregistrat în mod corespunzător și autorizat să opereze în Portugalia.
Cum îl puteți utiliza?
Dacă sunteți în căutarea unui furnizor VoIP pentru a vă conecta la centrul de apeluri LiveAgent, OptiTELECOM este o alegere excelentă. Centrul de apeluri LiveAgent va gestiona apelurile și tichetele dvs., în timp ce OptiTELECOM va asigura restul. Microfoanele și difuzoarele pentru laptop sau smartphone sunt tot ceea ce aveți nevoie pentru a stabili un centru de apel de pornire. Este posibil să aveți nevoie de alt hardware dacă doriți să îmbunătățiți mai târziu calitatea apelului.
Cum puteți beneficia în urma utilizării unui centru de apel LiveAgent?
LiveAgent facilitează gestionarea și administrarea unui centru de apeluri pentru companii, cu ajutorul funcțiilor sale avansate. De exemplu, puteți crea arbori IVR (Răspuns Vocal Interactiv) personalizați, care vă vor direcționa automat clienții către departamentele și agenții potriviți.
Cea mai bună parte? Funcția IVR a LiveAgent face toată treaba și creează o experiență fără probleme pentru clienții dvs. Tot ce trebuie să facă este să asculte meniul IVR și să apese tasta corespunzătoare de la tastatură (cum ar fi apăsarea 1 pentru vânzări) pentru a fi conectat cu persoana potrivită pentru job.
Clientul dvs. s-a conectat accidental la departamentul greșit? Soluția este simplă, utilizați transferuri de apeluri pentru a direcționa clientul către unul dintre colegii dvs. și pentru a economisi timp.
Vă este greu să vă amintiți ce au spus clienții dvs.? Nu vă faceți griji, LiveAgent înregistrează toate apelurile primite și efectuate și le stochează în interiorul sistemului. Dacă trebuie să vă reîmprospătați memoria, localizați pur și simplu tichetul și ascultați înregistrarea completă a apelului. Înregistrarea apelurilor poate fi utilizată și pentru instruirea agenților noi și pentru a le arăta răspunsurile corecte la apelurile clienților.
Doriți mai multe informații despre caracteristicile centrului nostru de apeluri? Consultați pagina cu funcții a Call Center-ului care conține toate informațiile despre funcțiile centrului de apel LiveAgent.
Cum se integrează OptiTELECOM VoIP cu LiveAgent?
Dacă doriți să creați centrul de apel LiveAgent cu Sipcall ca furnizor de VoIP, urmați acest ghid simplu.
- Deschideți LiveAgent și accesați Configurare > Apel > Numere. Click pe butonul portocaliu Creare din partea de sus.
- Selectați OptiTELECOM din lista furnizorilor VoIP
- Introduceți un nume și numărul, selectați un departament, introduceți datele de conectare și selectați numărul prefixului dvs. de apelare. De asemenea, puteți bifa sau debifa opțiunea de a înregistra toate apelurile telefonice primite și efectuate de la acest număr. Când doriți să finalizați, dați click pe butonul Adăugare din partea de jos.
Numărul de telefon este în LiveAgent și gata de utilizare. Dacă preferați, puteți adăuga mai multe numere de telefon OptiTelecom sau adăugați numere de la alți furnizori VoIP.
Obțineți mai multe informații despre software-ul pentru Call Center LiveAgent
Căutați mai multe informații despre înființarea și rularea unui centru de apeluri? Dacă sunteți interesat, aruncați o privire la Academia LiveAgent pentru mai multe informații privind centrele de apel și alte subiecte din lumea asistenței pentru clienți.
Curios despre ce altceva mai poate face LiveAgent? Vizionați videoclipul de mai jos pentru a vedea turul complet al software-ului nostru de asistență pentru clienți.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently Asked Questions
Ce este OptiTELECOM?
OptiTELECOM este un operator portughez specializat în VoiP din 2008, axat pe soluții IP, mai exact pentru schimburi telefonice și telefoane IP.
Cât costă integrarea Flash Telecom cu LiveAgent?
LiveAgent are deja integrat OptiTELECOM în interiorul său. Astfel, integrarea este gratuită. Cu toate acestea, rețineți că OptiTELECOM percepe taxe pentru serviciile sale.
Cum puteți implementa un număr VoIP OptiTELECOM în LiveAgent?
După cum am menționat anterior, OptiTELECOM face deja parte din LiveAgent. Pur și simplu conectați-vă și urmați ghidul de mai jos: 1. Navigați la Configurări > Apel > Numere > OptiTELECOM 2. Adăugați numărul VoIP și utilizați-l imediat
Descoperiți integrarea gratuită VoipTel International cu LiveAgent pentru comunicații eficiente și la prețuri competitive în Elveția. Ușor de configurat, fără costuri suplimentare, îmbunătățiți experiența clienților și asigurați fiabilitate ridicată. Începeți acum cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile!
Descoperă integrarea Universal Telecom cu LiveAgent pentru soluții de telecomunicații fiabile și eficientizarea asistenței clienților. Bucură-te de servicii VoIP de calitate, configurare rapidă și scalabilitate, toate fără costuri suplimentare de integrare. Încearcă acum cu o perioadă de probă gratuită!
Descoperiți integrarea Teletek VoIP cu LiveAgent pentru o experiență îmbunătățită a clienților și productivitate sporită. Beneficiați de accesibilitate ușoară și rentabilitate cu numere VoIP disponibile în toată Europa. Încercați gratuit integrarea și transformați comunicarea afacerii dumneavoastră!