Owify integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Owify Politică de confidențialitate
Owify este specializată în dezvoltarea de produse de apelare online adaptabile, concepute pentru a simplifica atât operațiunile de asistență, cât și cele de apelare pentru o varietate de parteneriate de afaceri, precum și pentru bazele de clienți. De la înființarea sa în 2013, a răspuns cu succes nevoilor a peste 500 de clienți și a facilitat crearea a peste 4750 de numere de telefon. În plus, sistemul său robust a fost esențial în plasarea a peste trei milioane de apeluri.
Soluțiile sale servesc ca o platformă cuprinzătoare atât pentru primirea, cât și pentru efectuarea de apeluri, care este direct legată de baze de date cuprinzătoare. Aceste baze de date servesc drept bază pentru generarea de lead-uri și se integrează perfect cu o varietate de alte sisteme. Acest nivel de conectivitate asigură faptul că toate informațiile necesare sunt consolidate în mod convenabil într-o singură locație pentru a facilita accesul și pentru a asigura operațiuni eficiente.
De-a lungul anilor, abordarea inovatoare a Owify și angajamentul neobosit de a oferi soluții de top pentru clienți au transformat procesele de afaceri, îmbunătățind productivitatea și satisfacția clienților. Soluțiile sale avansate și atotcuprinzătoare continuă să depășească limitele, păstrând în același timp confortul operațional și simplitatea în centrul lor.
Cum îl puteți folosi?
LiveAgent și-a unit forțele cu Owify pentru a asigura integrarea perfectă a numerelor Owify în call center-ul dumneavoastră. Și mai interesant? LiveAgent nu vă va percepe taxe suplimentare pentru această integrare.
Dacă doriți să stabiliți o conexiune între Owify și centrul de apeluri LiveAgent, tot ce trebuie să faceți este să vă conectați la contul dvs. LiveAgent și să respectați instrucțiunile date.
1. Conectați-vă la contul LiveAgent
2. Navigați la numere
3. Căutați Owify
4. Dați clic pe adăugare
5. Introduceți datele de autentificare necesare
Costul integrării Owify:
Abonamentul LiveAgent include integrarea fără costuri suplimentare, în timp ce Owify își oferă serviciile contra cost, deoarece este o afacere separată.
Beneficiile lui Owify:
- Soluții eficiente din punct de vedere al costurilor
- Configurare ușoară
- Redundanță și reziliență
- Scalabilitate
- Accesul în Slovenia și Croația
- Creșterea satisfacției
Doriți să aflați mai multe despre cum funcționează software-ul pentru call center? Urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Owify integration!
Integrați Facebook cu LiveAgent pentru a îmbunătăți asistența clienților! Gestionați mesajele și comentariile direct din tabloul de bord LiveAgent, sporind productivitatea și satisfacția clienților. Descoperiți cum această integrare simplifică interacțiunile și accelerează răspunsurile. Încercați gratuit!
Descoperiți cum Open-Xchange poate transforma productivitatea și comunicarea afacerii dvs. prin integrarea cu LiveAgent. Oferind un program intuitiv și ușor de utilizat, Open-Xchange depășește simpla poștă electronică, oferind soluții complete de colaborare și gestionare a contactelor. Îmbunătățiți eficiența și organizați-vă echipa cu funcționalități avansate de gestionare a tichetelor și comunicare multi-canal. Testați gratuit și experimentați cum poate îmbunătăți LiveAgent serviciile dvs. pentru clienți!
Descoperiți integrarea Giphy cu LiveAgent, care vă permite să îmbunătățiți comunicarea cu clienții prin utilizarea GIF-urilor animate. Simplu de implementat și gratuit, Giphy se integrează perfect în sistemul de ticketing LiveAgent, aducând un plus de interactivitate pe canalele de suport și social media. Încercați acum și transformați interacțiunea online într-o experiență memorabilă!