Postfix integration
Partner website
Ce este Postfix?
Postfix este un agent de transfer de corespondență gratuit și cu sursă deschisă care livrează și direcționează corespondența electronică. Software-ul este lansat sub licența IBM Public License 1.0, care este o licență de software liber. Postfix a fost creat inițial în 1997, iar prima versiune a fost lansată în decembrie 1998. Este unul dintre cele mai populare servere de e-mail de pe internet. Postfix este utilizat de aproximativ 32% dintre serverele accesibile public.
Cum puteți utiliza Postfix?
Postfix face un singur lucru bine, și anume trimiterea de e-mail. Dacă doriți o soluție care să se ocupe în mod fiabil de toate comunicările prin e-mail, ați terminat căutarea. E-mailul dvs. Postfix poate fi conectat cu Sistemul de help desk LiveAgent pentru a vă ajuta să adunați e-mailurile clienților, să le transformați în tichete și să le organizați astfel încât să nu vă pierdeți în flux.
Vă simțiți copleșit și epuizat de gestionarea fiecărei probleme a clienților prin intermediul clientului de e-mail? Luați un moment pentru a afla despre uimitorul sistem de ticketing de la LiveAgent. Este construit pentru a vă organiza e-mailurile și vă poate ajuta să rezolvați mai rapid problemele clienților, crescând în același timp satisfacția acestora. Profitați de această soluție de ticketing complet și folosiți filtre, etichete sau liste de contacte.
Stabiliți programul de lucru, creați reguli sau acorduri privind nivelul de servicii. Asigurați-vă că gamificați biroul de asistență pentru a obține cel mai bun efort din partea agenților de asistență. Sunt multe lucruri pe care LiveAgent le poate face pentru dvs. și pentru afacerea dvs. Răsfoiți funcțiile de ticketing pentru a afla mai multe.
Cea mai bună parte este că LiveAgent se poate conecta și cu alte canale de comunicare. Creați un Widget de chat live pentru site-ul dvs. web, configurați un call center, eficient, scrieți articole și postări pe forum pentru portalul dvs. pentru clienți, sau conectați-vă social media – Facebook, Twitter, Instagram, Viber și chiar WhatsApp.
Care sunt avantajele utilizării Postfix?
- Unul dintre cele mai populare servicii de e-mail
- Scenarii avansate de configurare
- Mai puțin spam
- Filtrarea conținutului
Improve your email ticketing with LiveAgent
Start your free LiveAgent trial, connect your email address and get the job done efficiently
Cum se integrează Postfix cu LiveAgent?
Postfix poate fi conectat cu ușurință la LiveAgent prin IMAP/POP3 în câteva minute. Urmați ghidul de mai jos pentru a afla cum să vă conectați conturile de e-mail la sistemul de ticketing LiveAgent.
- În cazul în care nu aveți încă o configurare de e-mail Postfix, mergeți pe site-ul web și descărcați resursele pentru instalare. Site-ul oferă, de asemenea, o mulțime de ghiduri și tutoriale pentru mai multe scenarii de utilizare. După ce l-ați configurat, urmați pașii următori.
- Acum, cu Postfix configurat și pregătit, mergeți la LiveAgent și deschideți Configurare > E-mail > Conturi de mail. Faceți click pe butonul portocaliu Creare și selectați Altele. Apoi selectați IMAP/POP3.
- Tot ce trebuie să faceți acum este să vă furnizați detaliile – e-mail, nume de utilizator, parolă și să selectați tipul de căutare, serverul și portul. De asemenea, puteți alege o metodă de autentificare și puteți selecta departamentul care va fi responsabil pentru tichetele provenite din acest e-mail. Când ați terminat, faceți click pe Salvare în partea de jos și ați terminat.
Nu ezitați să reveniți la acest ghid ori de câte ori decideți să adăugați mai multe conturi de e-mail. Căutați mai multe informații? Consultați pagina noastră a Academiei și aflați mai multe despre sistemul de ticketing, sau urmăriți videoclipul de mai jos pentru a vedea ce mai poate face.
Enhance your email management with LiveAgent's seamless Postfix integration
Streamline your communication processes, manage email queues, and ensure prompt responses to customer inquiries.
Frequently Asked Questions
Ce este Postfix?
Agentul de transfer de e-mail Postfix este un instrument gratuit și open-source care livrează și direcționează e-mailurile. Serverul de e-mail este unul dintre cele mai populare de pe internet. Software-ul poate fi utilizat gratuit de către toată lumea. Creat inițial în 1997, Postfix a fost lansat în decembrie 1998.
Cum puteți utiliza Postfix?
Postfix poate deveni principala integrare de e-mail LiveAgent pentru primirea de tichete de la clienți. Este un client de e-mail fiabil care se poate ocupa de preluarea e-mailurilor direct în sistemul de ticketing.
Cum pot integra Postfix cu LiveAgent?
Accesați LiveAgent și deschideți Configurare > E-mail > Conturi de Mail Creați un e-mail nou și selectați Altele Selectați IMAP/POP3, furnizați detaliile și faceți click pe Salvare
Integrați Facebook cu LiveAgent pentru a îmbunătăți asistența clienților! Gestionați mesajele și comentariile direct din tabloul de bord LiveAgent, sporind productivitatea și satisfacția clienților. Descoperiți cum această integrare simplifică interacțiunile și accelerează răspunsurile. Încercați gratuit!
Integrați LiveAgent cu WordPress și adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs. pentru a transforma experiența clienților. Ghidul nostru detaliat vă arată pașii simpli pentru instalare și utilizare eficientă, îmbunătățind suportul și satisfacția clienților. Încercați gratuit și descoperiți cum să optimizați interacțiunile în timp real!
Descoperiți cum Open-Xchange poate transforma productivitatea și comunicarea afacerii dvs. prin integrarea cu LiveAgent. Oferind un program intuitiv și ușor de utilizat, Open-Xchange depășește simpla poștă electronică, oferind soluții complete de colaborare și gestionare a contactelor. Îmbunătățiți eficiența și organizați-vă echipa cu funcționalități avansate de gestionare a tichetelor și comunicare multi-canal. Testați gratuit și experimentați cum poate îmbunătăți LiveAgent serviciile dvs. pentru clienți!