Sendmail integration
Partner website
Ce este Sendmail?
Sendmail este o facilitate de rutare a e-mailurilor de pe internet în scopuri generale. Este un proiect de software liber și open source, care și-a câștigat renumele atât ca software liber, cât și ca software cu sursă închisă. Acesta suportă un număr mare de metode de transfer și livrare a corespondenței. Suportă protocolul simplu de transfer de e-mail.
E-mailurile securizate, cum ar fi Sendmail, vă pot ajuta să vă feriți de virușii obișnuiți, de e-mailurile nedorite sau de e-mailurile enervante de la spammeri sau escroci. Acest lucru este deosebit de important pentru birourile de asistență ocupate care nu își pot permite să piardă timp cu comunicări nesolicitate.
Cum puteți utiliza Sendmail?
Sendmail poate fi folosit ca un e-mail dedicat de asistență pentru clienți pentru persoanele care au nevoie de un server de e-mail intern. Acest lucru le permite utilizatorilor să aibă o flexibilitate mai mare atunci când vine vorba de configurarea e-mailului și oferă, de asemenea, o securitate mai mare pentru comunicarea prin e-mail.
Sendmail poate fi, de asemenea, ușor de integrat cu help desk-ul LiveAgent ca e-mail dedicat de asistență pentru clienți. Gestionarea asistenței pentru clienți prin intermediul unui client de e-mail poate face minuni pentru companiile mici, dar procesul ar putea deveni haotic atunci când aveți de-a face cu un număr mare de clienți. Conectarea Sendmail cu LiveAgent permite biroului dvs. de asistență să beneficieze de multe caracteristici utile și vă poate ajuta să vă îmbunătățiți fluxul de lucru.
Sistemul de ticketing LiveAgent suportă multe caracteristici, cum ar fi căsuță electronică universală care adună toate comunicările provenite din e-mailurile dvs., chat live, call center, portalul pentru clienți sau social media – Facebook, Twitter, Instagram, și Viber. Configurați reguli, filtre sau adăugați etichete pentru a vă organiza activitatea sau împărțiți agenții în departamente responsabile pentru diferite tipuri de probleme.
De asemenea, puteți configura orele de lucru, puteți pregăti răspunsuri predefinite la întrebări frecvente și le puteți utiliza ca răspunsuri rapide sau puteți profita de funcțiile de joc pentru a vă încuraja agenții să devină cei mai buni. Există o mulțime de alte caracteristici care pot fi utilizate cu LiveAgent, aruncați o privire la acestea pe pagina noastră de caracteristici.
Care sunt avantajele integrării Sendmail?
- Open source
- Instrumente de monitorizare
- Administrare de la distanță
Improve your customer support with LiveAgent
Integrate your email with the LiveAgent ticketing system and provide better and faster support
Cum se integrează Sendmail cu LiveAgent?
Tot ce trebuie să faceți pentru a finaliza procesul de integrare este să conectați contul dvs. Sendmail cu sistemul de ticketing LiveAgent. Întregul proces durează doar câteva minute pentru a fi finalizat. Urmați ghidul de mai jos pentru a vedea cum să faceți acest lucru.
- Trebuie să configurați Sendmail mai întâi? Accesați site-ul lor și configurați-l. Site-ul oferă un link de descărcare FTP, precum și mai multe informații despre caracteristicile și securitatea Sendmail. Va trebui să configurați IMAP/POP3 pentru a continua. După ce ați făcut acest lucru, treceți la pasul următor.
- Acum deschideți contul LiveAgent și mergeți la Configurare > E-mail > Conturi de mail și faceți click pe butonul Creare pentru a adăuga contul de e-mail Sendmail. Faceți click pe Altele în secțiunea următoare și selectați IMAP/POP3 în secțiunea următoare.
- Următorul pas este să introduceți detaliile dvs. – e-mail, nume de utilizator, parolă și să selectați tipul, serverul și portul de preluare. În plus, trebuie să selectați o metodă de autentificare și să selectați departamentul care va gestiona tichetele provenite de la acea adresă de e-mail. După ce ați terminat, faceți click pe Salvare în partea de jos.
Asta e tot, Sendmail-ul dvs. este integrat cu sistemul de ticketing LiveAgent. Reveniți la acest ghid în cazul în care aveți nevoie să adăugați mai multe conturi de e-mail. Acum, cu poșta electronică configurată și pregătită, nu ezitați să navigați prin paginile LiveAgent. Există Academia, unde puteți învăța multe despre asistența pentru clienți, sau pagina de caracteristici unde puteți afla despre caracteristicile produselor noastre.
Frequently Asked Questions
Ce este Sendmail?
Sendmail reprezintă o facilitate de rutare a e-mailurilor de pe internet în scopuri generale. Software-ul a devenit faimos atât ca software liber, cât și ca software cu sursă închisă. Serviciul suportă o gamă largă de metode de transfer și livrare a corespondenței.
Cum puteți utiliza Sendmail?
În cazul companiilor mici, gestionarea serviciului clienți prin e-mail poate fi o nimica toată, dar gestionarea unui număr mare de clienți poate fi problematică. Puteți profita de multe caracteristici utile și vă puteți îmbunătăți fluxul de lucru prin conectarea Sendmail și LiveAgent.
Care sunt avantajele integrării Sendmail?
Open source Instrumente de monitorizare Administrare de la distanță
Cum se integrează Sendmail cu LiveAgent?
Accesați Configurarea LiveAgent > E-mail > Conturi de mail Click pe Creare > Altele > IMAP/POP3 Furnizați detaliile dvs. și faceți click pe Salvare
Descoperiți cum să integrați Postfix cu LiveAgent pentru un management eficient al e-mailurilor și transformarea acestora în tichete de asistență. Postfix, un server de e-mail popular și open-source, vă ajută să reduceți spamul și să filtrați conținutul. Îmbunătățiți-vă serviciul clienți cu LiveAgent, conectându-vă e-mailurile și alte canale de comunicare. Începeți acum perioada de încercare gratuită și experimentați un sistem de ticketing avansat.
Integrați Facebook cu LiveAgent pentru a îmbunătăți asistența clienților! Gestionați mesajele și comentariile direct din tabloul de bord LiveAgent, sporind productivitatea și satisfacția clienților. Descoperiți cum această integrare simplifică interacțiunile și accelerează răspunsurile. Încercați gratuit!
Descoperă integrarea SendMyCall cu LiveAgent pentru un management superior al apelurilor și clienților. Beneficiază de numere virtuale, sisteme de telefonie PBX și multe altele fără costuri suplimentare. Îmbunătățește-ți centrul de apeluri cu planuri flexibile și accesibile! Începe acum cu o perioadă de încercare gratuită.