Silverstripe integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Silverstripe Politică de confidențialitate
Ce este Silvestripe?
Silverstripe este un sistem de gestionare a conținutului care poate fi utilizat pentru a crea și întreține site-uri web. Acesta vine cu un panou de administrare bazat pe web și un editor WYSIWYG. Silverstripe poate fi utilizat atât de scriitori de conținut, cât și de designeri de site-uri web și de dezvoltatori.
Site-urile web Silverstripe acceptă design responsiv, optimizări pentru încărcări grele, securitate configurabilă, încorporare video și multe altele. Vă poate ajuta și cu adrese URL prietenoase cu căutarea și funcționează pe platforme (Linux, Windows și Mac).
De asemenea, acceptă diverse modele care pot extinde utilizabilitatea Silverstripe. Faceți o selecție de la Blog, Gestionare avansată a fluxului de lucru, Comerț Electronic, Forum și autentificare LDAP/OpenId.
Cum puteți utiliza Silverstripe?
Creați-vă propriul site de comerț electronic cu Silverstripe, începeți să vindeți produse și servicii. Fiecare site web de comerț electronic excelent are asistență excelentă pentru clienți.
Puteți utiliza Widget-ul de chat live LiveAgent rapid, cu chat-ul afișat cu viteze de 2,5 secunde. Este ușor să vă creați propriul buton de chat (sau alegeți un design prefabricat din galeria butoanelor de chat), plasați-l pe site-ul dvs. și începeți să adresați întrebări și cereri cu privire la produsele și serviciile dvs.
Chat-ul live este un instrument uimitor de asistență pentru clienți. Este convenabil pentru privitorii și cumpărătorii de site-uri web. Ei pot pur și simplu să dea click pe buton și să înceapă să discute cu agenții de asistență. Rareori există o perioadă de așteptare pentru clienți și aceștia pot reveni la cumpărături mai devreme.
Chat-ul live poate fi folosit pentru a vinde mai multe produse sau servicii. Ori de câte ori clienții au orice îndoială înainte de a cumpăra, pot apăsa pur și simplu butonul de chat live și pot pune întrebări importante. Poate fi folosit pentru a convinge și a oferi informații pentru oricine dorește să afle mai multe. Chiar și în caz de nemulțumire, chat-ul live rămâne în top pentru ușurința de utilizare și capacitățile de rezolvare a problemelor.
Chat-ul nostru live acceptă, de asemenea, caracteristici uimitoare care vă pot aduce mai mulți clienți și vânzări. Invitațiile de chat proactive vă asigură că sunteți observat, în timp ce vizualizarea tastării în timp real vă asigură că vă pregătiți răspunsurile înainte de a apăsa clientul pe trimitere. De asemenea, este prietenos cu brandul companiei dvs., astfel încât să îl puteți personaliza în orice mod doriți.
Care sunt avantajele Silverstripe?
- Sistem de gestionare a conținutului pentru site-ul dvs. web
- Caracteristici de planificare a conținutului
- Module suplimentare pentru diverse scopuri
- Buton de chat live pentru a oferi asistență rapidă pentru clienți
- Vedeți utilizatorii care navighează pe site-ul dvs. web
Reach more customers with live chat
Be there when your customers shop and provide awesome support with LiveAgent live chat
Cum se integrează Silverstripe cu LiveAgent
Plasarea unui buton de chat live pe site-ul dvs. durează doar o clipă. Urmați ghidul de integrare de mai jos pentru a afla cum să creați un buton de chat și să îl plasați pe site-ul dvs. Silverstripe.
- Accesați contul dvs. LiveAgent și deschideți Configurare > Chat > butoane de Chat . Click pe butonul portocaliu Creare pentru a începe să creați noul buton de chat live.
- Primul pas este să decideți cum ar trebui să arate butonul dvs. de chat. Puteți alege dintre unele dintre cele mai populare sau alegeți între butoane balon, lateral, colț, sau linie. Există o mulțime de modele din care să alegeți, dar dacă preferați să utilizați propriul design,puteți face acest lucru dând click pe fila Personalizare. Utilizați o imagine sau un cod HTML pentru a încărca designul dvs. Când ați terminat alegerea, accesați secțiunea următoare unde puteți configura butonul.
- Acum pentru configurare. Denumiți butonul și alegeți departamentul care va fi responsabil pentru chat-urile primite de pe site-ul dvs. web. Selectați limba chat-ului și alegeți dacă doriți ca clienții să-și lase detaliile înainte de a începe chat-ul. De asemenea, puteți alege să aveți un buton offline cu un formular de contact pregătit. În cele din urmă, alegeți lungimea cozii, decideți dacă doriți să forțați modul desktop pe telefoane mobile și faceți click pe Salvare.
- Dacă nu doriți să parcurgeți setările acum, le puteți schimba pe toate ulterior. Puteți reveni oricând după ce ați evaluat situația și ați decis ce setări funcționează cel mai bine pentru dvs. Când ați terminat, comutați la fila Integrare și copiați codul butonului de chat.
- Acum accesați Silverstripe și personalizați-vă codul. Lipiți codul în partea de jos a paginii web și salvați modificările. Când vă previzualizați site-ul, puteți vedea butonul de chat în locația selectată.
Butonul de chat este acum integrat pe site-ul dvs. Silverstripe. Puteți începe să comunicați cu clienții dvs., să vindeți mai mult și să oferiți asistență rapidă pentru clienți.
Căutați mai multe? Aruncați o privire la alte integrări suportate de LiveAgent sau consultați lista completă de caracteristici pentru a vedea ce mai poate face LiveAgent. Asigurați-vă că accesați pagina Academiei și aflați cum să oferiți asistență prin intermediul chat-ului live.
Frequently Asked Questions
Ce este Silverstripe?
Silverstripe este un sistem de gestionare a conținutului pentru diverse site-uri web. Este foarte personalizabil și acceptă un design receptiv, optimizările încărcărilor grele, opțiuni de securitate și multe altele.
Silverstripe are chat live?
Care sunt avantajele utilizării LiveAgent cu Silverstripe
Obțineți unul dintre cele mai rapide widget-uri de chat live de pe piață. Poate fi plasat pe site-ul dvs. web pentru a permite clienților să vă contacteze în orice moment.
Integrați Braintree cu LiveAgent pentru a gestiona eficient plățile direct din software-ul de asistență. Beneficiați de funcționalități precum anularea și rambursarea plăților, urmărirea tranzacțiilor și automatizarea proceselor prin Zapier. Descoperiți cum această integrare poate optimiza operațiunile dvs. de comerț electronic!