Sinch integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Sinch Politică de confidențialitate
Ce reprezintă Sinch?
Sinch este un furnizor de servicii VoIP la nivel global, care oferă o gamă diversificată de opțiuni de comunicare cu clienții. Poate gestiona apeluri voce, de date și chiar apeluri video, la nivel global. Opțiunea de mesagerie text nu este exclusă, puteți gestiona mesaje tip text, precum și SMS-uri care conțin diverse efecte vizuale și chiar Facebook Messenger și Instagram cu ajutorul soluțiilor API.
Sinch vă dă posibilitatea de a selecta dintr-o diversitate de tipuri de numere precum numere virtuale lungi, numere prescurtate și numere verzi. Sinch oferă de asemenea funcții adiționale grozave precum apelare flash, verificare vocală sau verificare SMS. Soluțiile Sinch se pretează multor tipuri de afacere, în domenii precum sănătate, financiar, imobiliar, turism, media și nu numai.
Cum se folosește Sinch?
Alegeți și utilizați Sinch ca furnizor al serviciilor VoIP pentru compania dvs. pentru a asista clienții dvs. Totul cu ajutorul unui sistem de ticketing multichannel, care vă permite monitorizarea fiecărui tip de canal de comunicație. Sinch poate aduce un plus de valoare call center-ului dvs. LiveAgent. Utilizați integrarea Rest API pentru a redistribui toate apelurile primite la numărului dvs. Sinch din cadrul call center-ului LiveAgent.
LiveAgent vă ajută să gestionați conversațiile cu clienții și să oferiți cel mai bun suport posibil. Call center-ul nostru este conectat cu alte canale, ceea ce înseamnă că puteți gestiona într-un singur panou toate informațiile și solicitările primite de la clienți.
Call center-ul este de asemenea înzestrat cu funcții grozave precum meniuri IVR, butoane de chat personalizabile, număr nelimitat de apeluri ce pot fi înregistrate sau apeluri callback automate. Verificați întreaga listă de funcții call center.
Care sunt avantajele utilizării Sinch?
- Diverse funcții utile
- Oferă multe tipuri de mesaje text și apeluri video
- Poate fi utilizat de afaceri din multe domenii de activitate
- Permite verificarea opțiunilor API
Set up your call center today
Provide great customer support over phone with LiveAgent
Integrarea LiveAgent cu Sinch este gratuită?
Integrarea cu Sinch este o opțiune inclusă în unul din planurile noastre tarifare. Prin urmare, nu se percepe o taxă suplimentară. Nu trebuie decât să conectați numărul Sinch cu LiveAgent și să începeți să primiți și să efectuați apeluri.
Cum pot integra Sinch cu LiveAgent?
Integrarea Sinch este ușor de realizat datorită plugin-ului inclus în aplicație. Tot ce trebuie să faceți este să includeți câteva informații în LiveAgent. Pentru a face asta, urmați pașii de mai jos.
- Primul pas este să accesați contul Sinch și să deschideți rubrica Aplicații din panoul din stânga. Dați click pe Creați o nouă aplicație, denumiți-o și adăugați o mică descriere a acesteia. După finalizarea procesului, veți putea vedea noua aplicație în lista aplicațiilor.
- Faceți clic pe aplicație pentru a o configura și accesați secțiunea Voce și Video. Selectați adresa URL de apel invers la redirecționarea SIP și introduceți datele gazdei de la primul pas în acest format: „sip:{number}@your.asterisk.host” puternic>.
Atribuiți numărul Sinch pe care îl aveți disponibil pentru această aplicație și faceți clic pe Actualizați voce și amp; Setări video. Dacă nu aveți încă un număr Sinch, există o opțiune de a închiria unul.
- Acum puteți crea o a doua aplicație și s-o denumiți. Utilizați Cheia și Secretul acestei aplicații pentru autentificare SIP în cadrul LiveAgent. Veți avea de asemenea, nevoie de numele de utilizator și parola Sinch pentru a putea completa următorii pași.
- Deschideți programul LiveAgent și dați click pe Configurare > Apel > Telefonie. Apăsați pe butonul portocaliu pentru a Crea un nou număr. În fereastra care se va deschide, identificați și selectați Sinch din lista furnizorilor VoIP.
- Ultimul pas este configurarea integrării. Introduceți numele de utilizator, parola și numărul de telefon Sinch, precum și cheia și secretul din al doilea pas. Puteți de asemenea selecta departamentul către care apelurile să fie direcționate, denumiți numărul și introduceți prefixul, după care apăsați Adaugă. Numărul dvs. Sinch va fi conectat la LiveAgent.
Ați finalizat cu succes integrarea Sinch cu LiveAgent. Nu exitați să parcurgeți pagina cu toate funcționalitățile call center-ului pentru a descoperi cum puteți beneficia la maximum de acesta. De asemenea, nu ratați pagina academiei LiveAgent pentru a afla câteva trucuri și sfaturi în ce privește suportul oferit prin telefon.
Elevate your customer service game with the LiveAgent and Sinch integration.
Engage with customers across various channels, including SMS, voice calls, and video calls, all within the LiveAgent platform.
Frequently Asked Questions
Cât costă serviciile Sinch?
Opțiunea integrării Sinch cu LiveAgent se regăsește în cadrului unuia din planurile noastre tarifare și nu se percep taxe suplimentare pentru utilizarea ei.
Ce este Sinch?
Sinch este un furnizor de servicii VoIP care permite realizarea la nivel global a apelurilor voce, de date și chiar a celor video. Cei de la Sinch oferă servicii pentru companii din întreaga lume.
Cum pot utiliza Sinch în cadrul programului LiveAgent?
Conectați numărul Sinch la LiveAgent și configurați call center-ul dvs.
Descoperă integrarea SendMyCall cu LiveAgent pentru un management superior al apelurilor și clienților. Beneficiază de numere virtuale, sisteme de telefonie PBX și multe altele fără costuri suplimentare. Îmbunătățește-ți centrul de apeluri cu planuri flexibile și accesibile! Începe acum cu o perioadă de încercare gratuită.
Îmbunătățiți-vă serviciul pentru clienți cu integrarea perfectă între LiveAgent și AnGoVoIP. Beneficiați de conectivitate fără întreruperi, reducerea costurilor și colaborare în timp real. Începeți acum cu un cont gratuit și explorați avantajele oferite de soluțiile noastre inovatoare de comunicații de afaceri. Fără taxe suplimentare din partea LiveAgent!