Swan integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este Swan?
Swan este un furnizor de servicii de telecomunicații din Slovacia, în plină dezvoltare, care activează din 1999. Sediul companiei este în Slovacia, dar compania operează în toată Europa. Deoarece Swan este de asemenea un furnizor VoIP, LiveAgent a încheiat un parteneriat cu aceasta pentru a vă ușura munca.
Cum integrați Swan în cadrul LiveAgent?
Primul pas ar fi să contactați compania Swan și să obțineți un număr VoIP. Cel de-al doilea pas constă în logarea în contul dvs. LiveAgent, după care urmați pașii din capturile de ecran de mai jos.
Ultimul pas constă în selectarea furnizorului Swan, introducerea informațiilor solicitate și SALVAREA acestora.
Care este costul integrării Swan cu LiveAgent?
Integrarea Swan cu LiveAgent nu presupune perceperea unor taxe adiționale. Doar inserați numărul VoIP în LiveAgent conform instrucțiunilor și utilizați-l în mod gratuit.
Avantajele utilizării serviciilor VoIP:
- productivitate crescută
- rentabilitate
- posibilitatea accesării de pe dispozitive diferite
- experiență îmbunătățită a clienților
Dacă doriți să aflați mai multe despre modul de funcționare al programului call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Swan integration!
Frequently Asked Questions
Ce este Swan?
Swan este o companie de telecomunicații care oferă de asemenea și servicii și produse VoIP.
Cât costă integrarea Swan?
Dacă sunteți client LiveAgent și dețineți planul tarifar All-inclusive, integrarea Swan este gratuită.
Cum puteți conecta numărul VoIP cu centrul call center LiveAgent?
Întrucât Swan este parte integrantă a programului LiveAgent, puteți urma cu ușurință pașii Configurații - Apel -Numere - (Butonul +) și implementa numărul dvs. VoIP.