ThinQ integration
Partner Privacy Policy
ThinQ Politică de confidențialitate
Ce reprezintă ThinQ?
ThinQ este un furnizor american de servicii VoIP pentru companii, operând din 2009. Deviza ThinQ este “servicii flexibile, transparente și rentabile de comunicare tip voce și mesagerie”. LiveAgent și ThinQ sunt parteneri, drept urmare, puteți implementa cu ușurință numărul VoIP în cadrul call center-ului LiveAgent.
Cum funcționează un program call center?
Cum puteți integra numărul VoIP ThinQ în cadru LiveAgent?
Din moment ce ThinQ este parte integrantă din LiveAgent, nu trebuie decât să vă logați în contul LiveAgent și să urmați pașii:
1. Configurații
2. Apel
3. Numere
4. (butonul +)
Căutați furnizorul ThinQ și completați informațiile solicitate
Care este tariful perceput de LiveAgent pentru efectuarea integrării ThinQ?
LiveAgent nu percepe taxe pentru integrare. Aceasta este parte integrantă a programului LiveAgent și se utilizează gratuit de către clienții LiveAgent. Totuși, rețineți faptul că ThinQ este o companie separată care percepe taxe pentru serviciile sale.
Care sunt avantajele utilizării serviciilor VoIP?
- eficiență din punct de vedere al costurilor
- experiență îmbunătățită a clienților
- productivitate îmbunătățită
- accesibile pe întreg teritoriul Americii
Dacă doriți să aflați mai multe despre modul de funcționare al programului call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ThinQ integration!
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă ThinQ?
ThinQ este o companie de telecomunicații care operează pe întreg teritoriul Americii, din anul 2009, oferind servicii/produse VoIP rentabile și flexibile.
Cum puteți integra ThinQ în cadrul call center-ului dvs.?
Call center-ul LiveAgent vă permite să integrați numărul VoIP în cadrul LiveAgent. Nu trebuie decât să găsiți furnizorul ThinkQ în lista partenerilor VoIP și să adăugați informațiile necesare.
Cum anume puteți schimba opțiunea Distribuire Apel în LiveAgent?
Urmați traseul Configurații - Apel - Setări și configurați setările call center-ului dvs în funcție de preferințele companiei dvs.