TimeCamp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TimeCamp Politică de confidențialitate
Ce este TimeCamp?
TimeCamp este o aplicație de urmărire a timpului care poate urmări echipelor dvs. proiectele, sarcinile, profitabilitatea și productivitatea. TimeCamp începe automat să urmărească timpul de fiecare dată când porniți o anumită sarcină, deci nu trebuie să vă faceți griji cu privire la pornirea unui tracker de timp. TimeCamp oferă, de asemenea, rapoarte, opțiuni de urmărire a facturării și facturare simplă.
Cum puteți utiliza TimeCamp?
Profitați de TimeCamp dacă doriți să urmăriți performanța echipei sau cât timp petrec angajații dvs. pentru a vă ajuta clienții. Puteți începe să utilizați TimeCamp gratuit sau să plătiți o mică taxă pentru funcții suplimentare. TimeCamp are mai multe opțiuni de planuri a prețurilor, deci nu trebuie să vă faceți griji cu privire la plata în exces pentru funcțiile pe care nu le veți utiliza.
Profitați de urmărirea automată a timpului
Dacă sunteți prea ocupat să răspundeți la tichete, la apeluri sau să scrieți articole pentru baza de cunoștințe, puteți utiliza urmărireaautomată a timpului pentru a vă urmări activitatea de lucru pe toate platformele de pe web. Cum? Urmărirea automată a timpului TimeCamp recunoaște activitatea în funcție de cuvinte cheie.
Cum puteți beneficia de integrarea TimeCamp?
- Urmăriți performanța echipei dvs.
- Obțineți o imagine de ansamblu despre cât timp petreceți în diferite sarcini
- Îmbunătățiți fluxul de lucru al biroului de asistență pentru clienți și realocați resursele pe baza datelor colectate
Cum se integrează TimeCamp?
Pentru a începe să utilizați TimeCamp cu LiveAgent, pur și simplu creați-vă contul TimeCamp și începeți să vă urmăriți timpul de lucru. Puteți alege să vă urmăriți timpul de lucru din aplicația site-ului web, printr-o extensie de browser (cum ar fi aceasta pentru Google Chrome), sau prin simpla descărcare a aplicației pe computer.
- Accesați site-ul TimeCamp și creați-vă contul gratuit sau conectați-vă la cel existent. Crearea contului durează doar un minut și nu trebuie să introduceți informații despre cardul de credit pentru a începe. Noul cont începe automat cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile a versiunii Pro, care va reveni la versiunea gratuită după cele 14 zile, astfel încât să nu vă pierdeți progresul timpului de lucru.
- Creați o nouă intrare de timp pentru activitățile dvs. de asistență pentru clienți sau pentru o anumită activitate. De exemplu, puteți urmări productivitatea echipei separat pentru platformele de socializare și o altă intrare de timp pentru apeluri sau e-mailuri. Alegerea este a dvs.
- Când ați terminat, pur și simplu dați click pe buton și începeți să vă urmăriți nivelul de activitate în anumite sarcini. Ori de câte ori terminați o activitate, dați click pe butonul de oprire pentru a opri urmărirea timpului de lucru.
De asemenea, puteți să consultați statisticile cum ar fi timpul de absență și timpul petrecut în anumite aplicații de pe computer. TimeCamp vă poate îmbunătăți performanțele echipelor de servicii pentru clienți cu capabilități multifuncționale de monitorizare a angajaților. Încercați TimeCamp cu LiveAgent pentru a obține cele mai bune rezultate de la echipele dvs. de servicii pentru clienți.
Sunteți curios să aflați ce mai puteți face cu LiveAgent? Aruncați o privire la videoclipul nostru de tur al produsului sau consultați pagina noastră cu caracteristici pentru a vedea tot ce avem de oferit.
Frequently Asked Questions
Ce este TimeCamp?
TimeCamp este o aplicație gratuită de urmărire a timpului. Îl puteți folosi pentru a vă urmări timpul, fie manual, fie automat. Urmăriți sarcinile individuale, timpul departe de computer și descărcați statistici despre ziua dvs. de muncă.
TimeCamp se poate utiliza gratuit cu LiveAgent?
Da, puteți utiliza TimeCamp cu LiveAgent fără costuri suplimentare.
Pot integra TimeCamp cu LiveAgent?
Puteți utiliza TimeCamp cu LiveAgent în orice mod doriți, fără a utiliza un plugin sau un software terț. Pur și simplu începeți să vă urmăriți activitățile de asistență pentru clienți ori de câte ori lucrați.
Descoperiți cum să integrați Postfix cu LiveAgent pentru un management eficient al e-mailurilor și transformarea acestora în tichete de asistență. Postfix, un server de e-mail popular și open-source, vă ajută să reduceți spamul și să filtrați conținutul. Îmbunătățiți-vă serviciul clienți cu LiveAgent, conectându-vă e-mailurile și alte canale de comunicare. Începeți acum perioada de încercare gratuită și experimentați un sistem de ticketing avansat.
Integrați Facebook cu LiveAgent pentru a îmbunătăți asistența clienților! Gestionați mesajele și comentariile direct din tabloul de bord LiveAgent, sporind productivitatea și satisfacția clienților. Descoperiți cum această integrare simplifică interacțiunile și accelerează răspunsurile. Încercați gratuit!
Descoperiți cum Open-Xchange poate transforma productivitatea și comunicarea afacerii dvs. prin integrarea cu LiveAgent. Oferind un program intuitiv și ușor de utilizat, Open-Xchange depășește simpla poștă electronică, oferind soluții complete de colaborare și gestionare a contactelor. Îmbunătățiți eficiența și organizați-vă echipa cu funcționalități avansate de gestionare a tichetelor și comunicare multi-canal. Testați gratuit și experimentați cum poate îmbunătăți LiveAgent serviciile dvs. pentru clienți!