Toky integration
Cine sunt cei de la Toky?
Toky este un serviciu call center, un sistem de telefonie pentru afaceri și un furnizor de servicii VoIP. Este utilizat în gestionarea departamentelor call center.
Cum îl puteți folosi?
Apelurile noi, mesajele vocale și mesajele text nu vor putea fi trecute cu vederea de către dvs. deoarece veți primi notificări despre ele în panoul LiveAgent. Puteți de asemenea gestiona contacte, crea conversații și trimite mesaje text.
Avantaje
- Suport prin call center pentru centrul dvs. de contact
- Sunteți la curent cu toate apelurile, mesajele text și vocale fără a trece de la o aplicație la alta
- Trimiteți mesaje text direct din panou
Dacă doriți să aflați mai multe despre modul de funcționare al programului call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Cine sunt cei de la Toky?
Toky este o companie care oferă un sistem telefonic de tip cloud și care activează din anul 2014. Cu Toky, puteți obține foarte simplu propriul număr VoIP (Voice over Internet Protocol), în doar câteva minute.
Cum puteți utiliza Toky din cadru LiveAgent?
Integrarea Toky vă dă posibilitatea de a primi notificări despre apeluri noi și mesajele instant direct în LiveAgent. Drept urmare, serviciul dvs. de suport poate trata eficient solicitările clienților, oferindu-le astfel o experiență plăcută. Mai mult decât atât, puteți gestiona datele de contact ale clienților, precum și conversațiile cu aceștia din cadru LiveAgent.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"