Trello integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este Trello?
Trello este un instrument excelent pentru gestionarea proiectelor și a sarcinilor. Acesta include panouri Kanban care pot fi ușor partajate și personalizate.
Cum îl puteți utiliza?
Trello poate crea carduri noi pentru fiecare client pe care îl adăugați în LiveAgent, sau poate adăuga carduri noi pentru activități noi, comentarii noi și poate muta automat fiecare card într-o listă de sarcini corespunzătoare. Integrarea poate funcționa, de asemenea, în sens invers. Ori de câte ori adăugați un card în Trello, veți primi un tichet în LiveAgent.
Avantaje
- Gestionarea avansată a sarcinilor
- Nu treceți niciodată de la o aplicație la alta
- Flux de lucru mai bun
- Ține evidența a tot ceea ce se întâmplă important în Trello
Cum să integrați LiveAgent și Trello prin Zapier
Zapier facilitează conectarea a două aplicații în doar câteva minute. Vă ajută să personalizați declanșatoare și acțiuni fără a fi nevoie de codare.
Asigurați-vă că aveți un cont Zapier. Dacă nu, îl puteți crea la acest link sau direct pe pagina de integrare LiveAgent și Trello. Când vă aflați acolo, veți vedea o selecție a declanșatorului și acțiunii.
Selectați un declanșator și o acțiune. Există mai multe opțiuni, astfel încât să puteți alege una care se potrivește echipei dvs. de asistență clienți. Alegerea vă aparține. Pentru acest exemplu, am ales declanșatorul Trello “Card Nou” și acțiunea LiveAgent “Creare Conversație”. Atunci când acțiunea este executată, va trimite un e-mail în sistemul dvs. de ticketing de e-mail de fiecare dată când există un nou card creat în Trello.
Faceți click pe butonul albastru Conectare LiveAgent + Trello și veți ajunge la secțiunea de configurare a declanșatorului și a acțiunii. În cazul nostru, Trello are prioritate, deoarece este un Declanșator. Personalizați detaliile Declanșatorului în funcție de nevoile dvs. Apoi faceți click pe butonul albastru Continuare. Dacă nu ați adăugat adresa de e-mail Trello, o puteți adăuga în această secțiune sau o puteți selecta dintr-o listă a conturilor dvs. din configurările anterioare de integrare.
Zapier vă va cere să vă testați Declanșatorul. Asigurați-vă că ați completat corect toate opțiunile și apoi testați declanșatorul.
Următorul pas este să configurați acțiunea LiveAgent. Decideți ce doriți ca LiveAgent să facă atunci când declanșatorul este activat. Această secțiune vă solicită să completați informații mai detaliate, dar nu toate sunt necesare. În această secțiune vi se va cere să adăugați sau să selectați adresa de e-mail LiveAgent.
După ce ați terminat, va fi nevoie de un alt test pentru a vă asigura că întreaga integrare funcționează conform planului. Mergeți mai departe și încercați. Dacă ceva nu este în regulă, Zapier vă va oferi automat un ghid de depanare pentru a vă ajuta.
Acum, uitați-vă la tichetele dvs. în LiveAgent. Notificarea dvs. va apărea în conformitate cu configurarea Zapier.
Gata, ați terminat. De asemenea, puteți crea mai multe integrări Zapier personalizate pentru LiveAgent, dacă aveți nevoie.
Frequently Asked Questions
Cu ce se integrează Trello?
Trello se integrează cu diferite tipuri de instrumente/aplicații/software. De exemplu, Slack, Twitter, MailChimp, LiveAgent, Salesforce și multe altele!
Ce este Trello?
Trello este un instrument de gestionare a proiectelor care pune la dispoziția companiilor panouri vizuale unde își pot organiza proiectele.
Cum puteți integra Trello cu LiveAgent?
1. Conectați-vă la contul dvs. Zapier sau creați un cont 2. Navigați la Zapier - LiveAgent + Trello 3. Alegeți Declanșator/Acțiune 4. Conectați-vă 5. Completați informațiile necesare 6. Testați 7. Utilizați
Integrați Facebook cu LiveAgent pentru a îmbunătăți asistența clienților! Gestionați mesajele și comentariile direct din tabloul de bord LiveAgent, sporind productivitatea și satisfacția clienților. Descoperiți cum această integrare simplifică interacțiunile și accelerează răspunsurile. Încercați gratuit!
Integrați LiveAgent cu WordPress și adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs. pentru a transforma experiența clienților. Ghidul nostru detaliat vă arată pașii simpli pentru instalare și utilizare eficientă, îmbunătățind suportul și satisfacția clienților. Încercați gratuit și descoperiți cum să optimizați interacțiunile în timp real!