Virtual Global Phone integration
Partner Privacy Policy
Virtual Global Phone Politică de confidențialitate
Ce reprezintă Virtual Global Phone?
Virtual Global Phone oferă numere de telefon locale, virtuale, în peste 60 de țări, care sunt ușor de utilizat și au un cost scăzut. Deoarece compania are propria infrastructură și parteneriate încheiate (cum ar fi cu LiveAgent), aceasta oferă “servicii de înaltă calitate și cu o calitate a vocii de neegalat.”
Cum puteți conecta Virtual Global Phone cu LiveAgent?
Iată un scurt ghid:
1. Obțineți un număr VoIP de la Virtual Global Phone
2. Logați-vă în contul dvs. LiveAgent
3. Dați click pe Configurații
4. Urmați pașii Apel – Numere – Creați (butonul +)
5. Căutați furnizorul Virtual Global Phone
6. Completați cu informațiile necesare
7. SALVAȚI
Care este tariful perceput de LiveAgent pentru integrarea Virtual Global Phone?
Integrarea este GRATUITĂ. Conectarea numărului dvs. VoIP la call center-ul LiveAgent nu presupune taxe adiționale. Doar logați-vă și urmați ghidul nostru pentru integrarea numărului VoIP.
Care sunt beneficiile utilizării serviciilor Virtual Global Phone?
- funcții multiple
- standarde înalte de securitate
- prețuri competitive
- accesibile în peste 60 de țări
Dacă doriți să aflați mai multe despre modul de funcționare al programului call center, urmăriți videoclipul de mai jos.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Virtual Global Phone integration!
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă Virtual Global Phone?
Virtual Global Phone este o companie de telecomunicații care oferă servicii VoIP.
Ce este LiveAgent?
LiveAgent este un serviciu helpdesk care permite serviciului clienți să gestioneze toate solicitările clienților dintr-un singur loc, fie că sunt transmise pe rețelele de socializare, live chat, call center, email sau alte canale de comunicare.
Care sunt avantajele utilizării serviciilor VoIP?
VoIP dau posibilitatea companiilor de a oferi clienților suport permanent, 24/7, deoarece cu ajutorul numărului VoIP, puteți utiliza numeroase dispozitive. Este o opțiune rentabilă care poate îmbunătăți experiența clienților.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.