VoIPstudio integration
Ce este VoIPstudio?
VoIPstudio este un furnizor profesionist de servicii de telefonie VoIP în cloud și un produs premiat în această categorie. Este plin de funcții și instrumente pentru a facilita gestionarea centrelor de apeluri pentru întreprinderile mici și mijlocii din întreaga lume.
Cum îl puteți utiliza?
Combinat cu chat-ul live LiveAgent, sistemul de ticketing, baza de cunoștințe și alte instrumente, veți obține un centru complet de servicii pentru clienți disponibil dintr-o singură soluție convenabilă.
Utilizați studioul VoIP dacă doriți să oferiți clienților asistență prin apeluri telefonice. Apelurile pot deveni, de asemenea, esențiale pentru echipele de vânzări și marketing cu diverse scopuri.
Avantaje
- Call center integrat în tabloul de bord LiveAgent
- Gestionarea apelurilor, tichetelor, chat-urilor și multe altele dintr-o singură soluție
- Sistemul de ticketing menține apelurile sortate alături de alte date
Cum se integrează VoIPstudio cu LiveAgent
Integrarea se poate face în câteva minute. Trebuie să aveți conturile VoIPstudio și LiveAgent pregătite și configurate. Deschideți LiveAgent și accesați Configurare > Apel > Numere. Click pe butonul portocaliu Creare din partea de sus.

Se va deschide o fereastră nouă cu o selecție de furnizori VoIP. Găsiți VoIPstudio și dați click pe siglă. Acum trebuie să completați câmpuri precum numele dvs., numărul de telefon, informațiile de conectare și opțiunea de a înregistra apeluri printre alte informații. Când ați terminat, dați click pe Adăugați.

Ați terminat și numărul dvs. de telefon VoIPstudio este gata de utilizare. Continuați și încercați. Doriți să obțineți mai multe informații despre cum funcționează centrele de apel? Aruncați o privire la videoclipul nostru de mai jos
Frequently Asked Questions
Ce este VoIPstudio?
VoIPstudio este un furnizor de servicii de telefonie VoIP profesionist, bogat în funcții și premiat. Acest serviciu este potrivit pentru întreprinderile mici și mijlocii care doresc să ofere clienților echipe de asistență vânzare sau marketing cu un centru de apel pentru a ajunge la clienții lor.
Pot integra VoIPstudio cu LiveAgent?
Da, VoIPstudio vă poate oferi servicii de telefonie, în timp ce LiveAgent se va ocupa de capacitățile centrului de apeluri. Procesul durează doar câteva minute. 1. Deschideți configurația LiveAgent și accesați secțiunea de apel 2. dăugați un nou număr de telefon VoIPstudio 3. Ați terminat și puteți începe să apelați
Trebuie să plătesc pentru a integra VoIPstudio cu LiveAgent?
Nu, atâta timp cât aveți planul all-inclusive LiveAgent. Nu există plăți suplimentare pentru integrarea VoIPstudio cu LiveAgent și puteți configura un centru de apel în câteva minute.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.