WhatsApp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este WhatsApp?
WhatsApp este una dintre cele mai populare platforme de mesagerie disponibile pe piață. Aceasta permite utilizatorilor să efectueze apeluri, să trimită mesaje și să partajeze fișiere datorită accesului la rețeaua mobilă de internet. Aplicația este gratuită pentru iOS, Android, Windows, Mac OS și este disponibilă și ca aplicație web accesibilă prin intermediul browserelor. Aplicația și-a găsit locul atât ca aplicație pentru consumatori, cât și ca aplicație pentru întreprinderi.
Integrarea noastră WhatsApp vă permite să vă integrați contul WhatsApp în sistemul de ticketing LiveAgent și să îl utilizați ca unul dintre canalele dvs. de comunicare cu clienții. Răspunsul la mesajele clienților pe WhatsApp este o modalitate rapidă și eficientă de a răspunde întrebărilor clienților și de a oferi un serviciu clienți convenabil pentru fiecare client. Această integrare este disponibilă pentru utilizatorii cu Twilio VoIP și 360dialog.
Cum puteți utiliza integrarea WhatsApp?
LiveAgent se conectează la conturile dvs. WhatsApp și le integrează în sistemul help desk. Apoi, acesta adună toate conversațiile WhatsApp disponibile și le transformă în tichete pentru biroul de asistență, pe care le puteți accesa cu ușurință din inbox-ul universal. Această caracteristică este grozavă, deoarece o puteți utiliza cu multe alte caracteristici esențiale și avansate ale noastre. Datorită acesteia, puteți să vă îmbunătățiți fluxurile de lucru, să oferiți răspunsuri mai rapide, să vă organizați mesajele clienților și să rezolvați interogările mult mai rapid.
Care sunt avantajele utilizării integrării WhatsApp?
- Obțineți un avantaj competitiv
- Creșterea satisfacției clienților
- Furnizați un canal de asistență convenabil
- Rezolvarea mai rapidă a interogărilor mai puțin elaborate
Suport WhatsApp cu LiveAgent
În loc să utilizați telefonul de serviciu sau aplicația web WhatsApp pentru a gestiona solicitările clienților, puteți integra pur și simplu WhatsApp cu LiveAgent și să îl transformați într-o soluție de afaceri eficientă. Puteți răspunde la orice conversație a clienților direct din sistemul dvs. de ticketing și puteți oferi o experiență excelentă clienților, la fel ca pe orice alt canal.
Integrarea numărului Twilio al contului dvs. WhatsApp cu sistemul de ticketing LiveAgent prin intermediul platformei noastre de servicii pentru clienți din social media oferă o experiență de comunicare eficientă și fără probleme. Ca rezultat, fiecare mesaj WhatsApp primit va fi organizat fără probleme în tichete ușor de gestionat în inbox-ul dvs. Prin utilizarea acestei integrări, vă puteți centraliza eficient comunicarea și păstra toate mesajele clienților într-un singur loc, beneficiind de confortul fluxului nostru hibrid de tichete.
Integrarea WhatsApp funcționează bine cu alte caracteristici de ticketing, cum ar fi etichetele, notele sau tichetele divizate. Puteți utiliza chiar și o regulă de automatizare pentru a vă automatiza fluxul de lucru și puteți utiliza mesaje programate pentru a trimite un mesaj modelat. WhatsApp își limitează integrarea comercială doar la mesaje, fără funcționalitatea de apel. Toate răspunsurile la mesaje trebuie să fie făcute în termen de 24 de ore. Când trec 24 de ore, puteți răspunde numai la mesajele WhatsApp cu șabloane aprobate în prealabil.
Cum să integrați WhatsApp cu LiveAgent
În primul rând, accesați contul LiveAgent și deschideți Configurare. Selectați WhatsApp în panoul din stânga și activați funcția.
Acum, selectați numere WhatsApp în panoul din stânga și adăugați un număr nou. Furnizați detaliile din contul Twilio sau contul 360dialog și salvați configurația. Asta e tot, contul dvs. de afaceri WhatsApp este acum integrat cu LiveAgent.
- Acum puteți primi tichete WhatsApp și le puteți răspunde direct din sistemul dvs. de tichete LiveAgent. Integrarea funcționează bine cu funcții precum transferul de tichete, rezolvarea sau împărțirea tichetelor.
Sunteți gata să încercați integrarea noastră WhatsApp?
Haideți să vă îmbunătățim împreună asistența pentru clienți. Începeți să utilizați LiveAgent astăzi, cu versiunea de încercare gratuită de 30 de zile, și vedeți cât de ușor este să vă gestionați comunicarea cu clienții WhatsApp cu ajutorul sistemului nostru.
Gain advantage with WhatsApp help desk integration
Start providing amazing customer support with our WhatsApp integration and get ahead of your competition. Try it out with our free 30-day trial and improve your help desk today!
Integrați Facebook cu LiveAgent pentru a îmbunătăți asistența clienților! Gestionați mesajele și comentariile direct din tabloul de bord LiveAgent, sporind productivitatea și satisfacția clienților. Descoperiți cum această integrare simplifică interacțiunile și accelerează răspunsurile. Încercați gratuit!
Integrați LiveAgent cu WordPress și adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs. pentru a transforma experiența clienților. Ghidul nostru detaliat vă arată pașii simpli pentru instalare și utilizare eficientă, îmbunătățind suportul și satisfacția clienților. Încercați gratuit și descoperiți cum să optimizați interacțiunile în timp real!
Descoperiți cum Open-Xchange poate transforma productivitatea și comunicarea afacerii dvs. prin integrarea cu LiveAgent. Oferind un program intuitiv și ușor de utilizat, Open-Xchange depășește simpla poștă electronică, oferind soluții complete de colaborare și gestionare a contactelor. Îmbunătățiți eficiența și organizați-vă echipa cu funcționalități avansate de gestionare a tichetelor și comunicare multi-canal. Testați gratuit și experimentați cum poate îmbunătăți LiveAgent serviciile dvs. pentru clienți!