Zadarma integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zadarma Politică de confidențialitate
Ce este Zadarma?
Zadarma este un furnizor accesibil de sisteme de telefonie. Este bazat pe internet și oferă o mulțime de funcții și instrumente pentru a face din gestionarea centrului de telefonie și serviciul pentru clienți să fie floare la ureche pentru agenții dvs. Software-ul de bază este gratuit, economisește foarte bine timp și bani pentru centrele de apeluri cu un buget restrâns.
Dacă doriți să vă asigurați că Zadarma este disponibil în țara dvs. sau doriți să aflați mai multe detalii despre tarife, aruncați o privire la această listă a tarifelor numărului de telefon.
Cum îl puteți utiliza?
Folosiți Zadarma pentru a economisi timp și pentru a vă îmbunătăți centrul de asistență pentru clienți cu ajutorul centrului de apeluri. Centrele de apeluri și apelurile clienților pot fi gestionate cu ușurință cu soluția omnicanală LiveAgent și sistemul de ticketing.
Economisiți timpul agenților dvs. și uimiți companiile, afacerile sau clientul dvs. cu asistență promptă la call center.
Beneficii
- Soluție gratuită pentru call center-ul de asistență
- Economisește timp echipelor dvs. de servicii pentru clienți
- Creșterea gradului de satisfacție a clienților
- Funcționează bine cu call center-ul de asistență LiveAgent
Cum se integrează Zadarma cu LiveAgent?
LiveAgent acceptă direct Zadarma ca furnizor VoIP pentru software-ul dvs. de asistență. Pentru a oferi agenților și clienților dvs. asistență la call center, pur și simplu deschideți LiveAgent și urmați acest ghid.
Mai întâi, accesați Configurare > Apel > Numere
Dați click pe butonul portocaliu plus pentru a crea un număr de telefon pentru biroul dvs. de asistență.
Se va deschide o fereastră nouă cu furnizorii VoIP disponibili. Găsiți Zadarma în listă și dați click pe acesta pentru a deschide opțiunile furnizorului de numere SIP.
Trebuie să completați câmpurile din această fereastră. Acestea includ numele, departamentul, numărul, opțiunea de a înregistra apeluri și numele dvs. de utilizator și parola.
Ați terminat și numărul dvs. de telefon Zadarma este conectat la software-ul dvs. de asistență. Puteți efectua sau răspunde la apeluri de la LiveAgent cu Zadarma.
Doriți să aflați mai multe despre capacitățile call center-ului LiveAgent? Aruncați o privire la videoclipul de mai jos sau consultați pagina funcției Call Center.
Frequently Asked Questions
Ce este Zadarma?
Zadarma este un furnizor de sisteme de telefonie VoIP. Poate fi folosit pentru centrele de apeluri pentru a efectua, răspunde și gestiona apeluri, pentru a oferi asistență clienților dvs. prin telefon și, în general, pentru a crește interacțiunea cu clienții, satisfacția și îmbunătățirea vânzărilor.
Pot să integrez Zadarma cu LiveAgent?
Cu siguranță, Zadarma poate fi utilizat ca furnizor VoIP pentru funcția de call center a LiveAgent. Procesul de integrare este simplu și durează doar câteva minute 1. Deschideți LiveAgent și accesați configurația 2. Deschideți secțiunea de apel și adăugați un număr de telefon Zadarma 3. Click pe Salvare
Trebuie să plătesc suplimentar pentru integrarea Zadarma cu LiveAgent?
Integrarea Zadarma este disponibilă gratuit în planul All-Inclusive. Dacă aveți planul și planul Zadarma, nu trebuie să plătiți suplimentar pentru a integra cele două aplicații.
Integrați Facebook cu LiveAgent pentru a îmbunătăți asistența clienților! Gestionați mesajele și comentariile direct din tabloul de bord LiveAgent, sporind productivitatea și satisfacția clienților. Descoperiți cum această integrare simplifică interacțiunile și accelerează răspunsurile. Încercați gratuit!
Îmbunătățiți eficiența operațională și simplificați comunicarea cu clienții prin integrarea LCRcom cu LiveAgent. Obțineți flexibilitate, securitate și funcționalități extinse, fără costuri suplimentare. Încercați gratuit pentru 30 de zile și experimentați o nouă dimensiune a suportului pentru clienți!