Twitter integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Twitter (cunoscut în prezent ca X) este un site de microblogging și social media utilizat de milioane de persoane din întreaga lume. Utilizatorii interacționează prin mesaje scurte numite tweet-uri (postări), în care pot partaja text și diverse mijloace media pentru a interacționa cu urmăritorii lor. Este o platformă excelentă pentru răspândirea rapidă a informațiilor, pentru a ține pasul cu evenimentele curente, pentru a ajunge la noi audiențe, pentru a solicita feedback, pentru a contribui la discuții și pentru a vă exprima.
Twitter (X) este utilizat și de întreprinderi pentru a-și promova produsele, pentru a interacționa cu clienții sau pentru a le oferi asistență. Aceasta poate crește satisfacția clienților, iar agenții dvs. pot oferi ajutor în timp real, în loc să se ocupe doar de e-mailuri sau apeluri telefonice.
Integrarea LiveAgent cu Twitter (X) permite întreprinderilor să monitorizeze cu ușurință mențiunile și cuvintele-cheie ale mărcii, să răspundă la solicitările clienților și să urmărească mențiunile publice. După integrarea Twitter (X), inbox-ul echipei dvs. va monitoriza mesajele și tweet-urile (postările) din contul dvs.
Why is Twitter (X) customer support important?
Twitter (X) are peste 187 de milioane de utilizatori activi zilnic în întreaga lume. Mulți dintre acești utilizatori folosesc Twitter (X) pentru a-și împărtăși opiniile despre produse și întreprinderi, pentru a pune întrebări și pentru a oferi feedback prin împărtășirea experiențelor pozitive și negative.
Deoarece Twitter (X) este considerat a fi un canal “mereu activ”, clienții se așteaptă să fie recunoscuți pe platformă atunci când încearcă să contacteze o întreprindere. Adesea, întreprinderile care nu răspund prompt sau într-un mod satisfăcător pentru client se confruntă cu reacții publice negative.
Din cauza naturii Twitter (X), aceste experiențe negative se pot răspândi ca un foc de paie, cu mii de oameni care sar pe tren. Ca atare, este extrem de important să fiți activi pe Twitter (X), pe lângă faptul că trebuie să fiți versați în servicii proactive pentru clienți.
Cum funcționează?
Pentru a vă asigura că sunteți notificat cu privire la fiecare tweet (postare) care vine spre dvs., va trebui să utilizați un software avansat de servicii pentru clienți din social media, cum ar fi LiveAgent.
Prin utilizarea integrării noastre Twitter (X), vă puteți monitoriza marca și răspunde în timp util la tweet-uri (postări) și comentarii care necesită acțiune. Sistemul vă va notifica și va converti fiecare tweet (postare) care conține cuvintele-cheie, comentariile și mențiunile urmărite într-un tichet.
Ce puteți face cu integrarea Twitter (X)?
- Urmăriți mențiunile mărcii și cuvintele cheie
- Configurați termeni de căutare simpli și monitorizați și arhivați toate tweet-urile care conțin acești termeni în baza dvs. de date
- Monitorizați în timp real toate mențiunile mărcii dvs.
- Efectuați monitorizarea în timp real a mărcii dvs. în social media
- Conectați mai multe conturi Twitter (X)
- Răspundeți la tweet-uri (postări), comentarii și mențiuni dintr-un singur loc
- Categorizați și căutați cu ușurință comunicarea Twitter (X) și comentariile clienților
- Capturați automat mențiunile publice ca tichete
Cum arată/cum funcționează în practică?
Cum să integrați Twitter (X) cu LiveAgent
LiveAgent oferă o integrare nativă cu Twitter (X), care este disponibilă în planul de abonament Large. Cu toate acestea, dacă vă aflați în planul Small sau Medium, puteți adăuga această funcție la arsenalul dvs. de asistență pentru clienți, contra unei taxe suplimentare. Pentru a afla mai multe despre integrarea LiveAgent și Twitter (X), trebuie doar să urmați pașii de mai jos.
Notă: Pentru a vă integra contul LiveAgent cu Twitter(X), va trebui mai întâi să aveți un cont de dezvoltator Twitter (X) pentru a avea acces la Twitter API v2 și să creați o aplicație Twitter (X).
Conectați-vă la contul Twitter (X) și vizitați developers.twitter.com → mergeți la Portalul dezvoltatorilor din meniu.
- Dacă nu aveți un cont de dezvoltator, trebuie să creați unul.
După înscriere sau autentificare, veți vedea toate aplicațiile Twitter pe pagina Tablou de bord. Alegeți “+ Create Project” sau navigați din meniu la Projects & Apps → Overview pentru a crea un proiect nou.
Treceți prin procesul de creare a proiectului și a aplicației, iar în ultimul ecran “Aici sunt cheile și jetoanele dvs.”, copiați și salvați API Key și API Key Secret. Acestea vor fi necesare pentru integrarea ulterioară → după aceea, faceți clic pe butonul “App settings” (Setări aplicație).
În setările aplicației, faceți clic pe “Configurare” în secțiunea Setări autentificare utilizator.
În Pagina de setări pentru autentificarea utilizatorului, completați toate câmpurile obligatorii:
Permisiuni pentru aplicații – Citire și scriere
Tip de aplicație – Aplicație web, Aplicație automatizată sau Bot
Callback URL / Redirect URL – URL al contului dvs. LiveAgent
URL-ul site-ului web – URL-ul site-ului web al companiei dvs.
Salvați formularul de configurare → acreditările Client ID și Client Secret vor fi afișate → faceți clic pe “Done“.
Acum că ați configurat aplicația Twitter (X), o puteți conecta la contul dvs. LiveAgent. În contul dvs. LiveAgent, accesați Configuration → Twitter → Application setup.
Lipiți valoarea cheii API în câmpul Cheie consumator, iar valoarea Secretul cheii API în Secretul consumator → și faceți clic pe Salvare. Aplicația Twitter este acum integrată cu contul LiveAgent. Următorul pas este să vă conectați contul Twitter (X) la contul LiveAgent.
Acum, să vedem cum să vă conectați contul Twitter (X) la contul LiveAgent:
Accesați contul dvs. LiveAgent → deschideți Configurare → faceți clic pe Twitter → Conturi Twitter → Adăugați cont Twitter
Twitter trebuie să fie activat mai întâi. Puteți face acest lucru făcând clic pe butonul portocaliu din secțiune. LiveAgent va reporni după aceasta.
Va apărea o fereastră nouă → conectați-vă la contul Twitter (X) introducând numele de utilizator și parola → faceți clic pe “Autorizarea aplicației” pentru a acorda LiveAgent permisiunea de a gestiona datele dvs. și de a oferi acces → fereastra se va închide automat după aceea.
- Contul dvs. de Twitter (X) a fost conectat și ar trebui să-l vedeți disponibil în secțiune.
Pentru a începe să preluați tweet-uri (postări) și comentarii și să răspundeți la acestea, faceți clic pe “butonul Editare” (pictograma creion) → activați opțiunea “Dacă este bifată, LiveAgent va citi tweet-uri și le va transforma în tichete”.
În plus, puteți defini parametri specifici pentru tweet-urile (postările) suplimentare pe care doriți să le urmăriți. Faceți clic pe “Adăugați o nouă interogare” și personalizați tweet-urile (postările) pe care doriți să le transformați în tichete.
- Și ați terminat! Mergeți mai departe și verificați-vă căsuța de primire a tichetelor. Acum ar trebui să vă puteți vedea tweet-urile (postările) și răspunsurile de la urmăritorii dvs. acolo.
De ce este această integrare atât de valoroasă?
Îmbunătățirea satisfacției clienților și a loialității față de marcă
Cu integrarea noastră, nu va mai trebui să vă monitorizați conturile Twitter (X) și dispozitivele mobile ca un șoim. Veți putea să vă alăturați cu ușurință conversațiilor în curs.
Implicarea în discuțiile pe care le au clienții dvs. despre dvs. sau despre concurenți va demonstra că vă pasă și că ascultați ceea ce au de spus.
În plus, cu toate biletele Twitter (X) anterioare stocate în arhiva dvs., vă puteți impresiona cu ușurință clienții cu cunoștințele dvs. despre interogările lor anterioare, detaliile achiziției și multe altele. Acest lucru vă poate ajuta să le stimulați loialitatea față de brandul dvs. și să creșteți valoarea vieții clientului, precum și satisfacția clienților.
Rezolvarea mai rapidă a problemelor
Oferirea unui produs excelent la un preț excelent nu mai este suficientă. Clienții așteaptă asistență personalizată și răspunsuri prompte la întrebările/problemele lor. Dacă clienții dvs. apelează la Twitter (X), dar nu primesc un răspuns în decurs de o oră, este mai probabil să se răzgândească și să împărtășească online experiențele lor negative.
Puteți oferi clienților dvs. ceea ce caută cu LiveAgent. Software-ul nostru de help desk vă va notifica de fiecare dată când primiți un nou tichet Twitter (X), facilitând fără efort răspunsul la toate întrebările clienților și asigurându-vă că niciun mesaj nu rămâne fără răspuns.
Eficiență mai bună a fluxului de lucru
Utilizarea LiveAgent pentru a răspunde la întrebările clienților poate crește, de asemenea, eficiența agenților dumneavoastră. Iată cum:
- Agenții dvs. nu vor trebui să monitorizeze constant mai multe conturi și dispozitive
- Agenții dvs. nu vor fi distrași de fluxurile lor Twitter (X)
- Agenții dvs. nu vor fi distrași de un număr tot mai mare de notificări
- Agenții dvs. vor putea gestiona simultan mai multe conturi de afaceri
Prezență mai puternică a mărcii
Atunci când oamenii navighează pe Twitter (X), există șanse ca aceștia să se documenteze cu privire la brandul dvs., precum și la produsele/serviciile dvs. De ce să nu îi cucerești arătând că răspunzi la toate întrebările clienților în timp util și cu un pic de fler?
Securitate mai bună, mai puține încălcări ale securității datelor
De asemenea, LiveAgent face întregul proces mai sigur prin stocarea tuturor tichetelor Twitter (X) într-o cutie poștală universală partajată care poate fi accesată de agenții de asistență autorizați. Acest lucru înseamnă că nu mai trebuie să vă faceți griji cu privire la:
- Partajarea informațiilor dvs. de conectare cu mai mulți angajați
- Păstrarea logării pe dispozitive publice
- Pierderea dispozitivelor care sunt conectate la contul dumneavoastră Twitter (X)
Descoperiți articolul nostru recent care prezintă anunțul interesant privind integrarea Twitter și modul în care această nouă soluție asigură o utilizare fără probleme, permițându-vă să continuați să utilizați cu succes integrarea Twitter pentru asistența clienților!
Avantaj concurențial
Chiar dacă asistența Twitter (X) devine din ce în ce mai populară, există încă multe întreprinderi care nu o oferă. Obțineți un avantaj competitiv astăzi, prin simpla conectare a contului dvs. Twitter (X) cu LiveAgent.
Sunteți gata să încercați integrarea noastră Twitter (X)?
Lăsați-ne pe noi să ne ocupăm de munca grea, astfel încât să vă puteți concentra pe furnizarea de asistență fiabilă și fără probleme pentru toți clienții dvs. Începeți testul gratuit de 30 de zile astăzi. Nu este necesar un card de credit.
Frequently Asked Questions
Ce este integrarea Twitter în LiveAgent?
Integrarea Twitter creează un nou tichet de fiecare dată când sunteți menționat într-un tweet. Ca urmare, puteți oricând să interacționați cu clienții și să fiți la curent dintr-o singură interfață.
Cum integrați Twitter cu LiveAgent?
1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent 2. Click pe Configurări 3. Căutați Twitter -> Conturi Twitter -> Adăugați un cont Twitter 4. Conectați 5. Click pe Editare și bifați caseta Status
Integrați Facebook cu LiveAgent pentru a îmbunătăți asistența clienților! Gestionați mesajele și comentariile direct din tabloul de bord LiveAgent, sporind productivitatea și satisfacția clienților. Descoperiți cum această integrare simplifică interacțiunile și accelerează răspunsurile. Încercați gratuit!
Integrați gratuit serviciile VoIP de la hallo, cu LiveAgent pentru o experiență de comunicare eficientă și rentabilă. Aflați cum să conectați numărul dvs. VoIP hallo, și descoperiți beneficiile unei soluții integrate de internet, telefonie și cloud pentru afaceri. Verificați ghidul pas cu pas pe pagina noastră și începeți perioada de încercare gratuită fără obligații!