Te lupți cu întrebările clienților și îți dorești ca acestea să se rezolve singure? Software-ul de bază de cunoștințe de la LiveAgent vă poate oferi propria bază de cunoștințe și un site web dedicat portalului pentru clienți. Umpleți-o cu articole educaționale și întrebări frecvente, astfel încât clienții să se poată ajuta singuri, sau interacționați cu clienții pe forumuri. Încercați-l astăzi și vedeți cum vă puteți ușura munca.
Mesajele de prezentare
Pentru că LiveAgent vă poate ajuta să începeți jocul bazei de cunoștințe la un preț corect și cu un efort minim. Veți obține propriul site web de bază de cunoștințe imediat după înregistrare și puteți începe imediat să construiți și să scrieți articole. Funcțiile noastre vă pot ajuta la fiecare pas și puteți utiliza multe dintre integrările noastre disponibile pentru a îmbunătăți experiența.
00:00/05:06
Software de bază de cunoștințe
LiveAgent vă poate ajuta să vă construiți propriul portal pentru clienți cu un efort minim! Software-ul nostru de bază de cunoștințe este prevăzut cu o interfață intuitivă, un editor de text bogat și alte caracteristici esențiale care vă pot ajuta să pregătiți conținutul pentru clienții dumneavoastră. LiveAgent suportă, de asemenea, mai multe limbi, teme personalizate, forumuri de discuții, căutare și multe altele!
Aruncați o privire la cât de ușor este să începeți cu software-ul de bază de cunoștințe LiveAgent. Începeți în doar patru pași simpli și începeți să oferiți servicii uimitoare pentru clienți pentru toată lumea!
Economisiți timp pentru biroul de asistență și începeți să utilizați managementul cunoștințelor. Puteți gestiona cu ușurință fiecare conținut al bazei de cunoștințe și fiecare tichet direct din tabloul de bord LiveAgent. Este ușor și eficient pentru orice tip de utilizator, datorită interfeței noastre intuitive.
Sunt doar câteva dintre lucrurile pe care le pot folosi agenții dumneavoastră:
Baza de cunoștințe este ușor de utilizat de către orice client. Setul nostru avansat de funcții se poate ocupa de căutarea de articole, de proiectarea site-ului web și multe altele. Oferiți un portal dedicat fiecărui client și bazați-vă pe un autoservire eficient care vă poate ajuta să vă ușurați sarcina.
Doar o parte din ceea ce primesc clienții dumneavoastră:
Aruncați o privire la unele dintre cele mai importante caracteristici ale soluției noastre de bază de cunoștințe și ale software-ului nostru de help desk.
Managementul conținutului
Editorul WYSIWYG (What-you-see-is-what-you-get) al LiveAgent este instrumentul perfect pentru crearea de articole. Acesta oferă un set excelent de funcții de editare și formatare, astfel încât să vă puteți da frâu liber creativității și să creați articole uimitoare, ghiduri, instrucțiuni și segmente de informații pentru a vă dezvolta baza de cunoștințe. Adăugați imagini și videoclipuri sau chiar bucăți de coduri HTML și CSS pentru a vă personaliza și mai mult baza de cunoștințe.
Aflați mai multe despre editorul WYSIWYG
Urmărirea vizitatorilor
Funcția noastră de forum este o parte integrantă a fiecărei baze de cunoștințe LiveAgent. Orice membru al echipei de servicii pentru clienți sau client se poate implica în conversația de pe forum , și pot face schimb de soluții între ei. LiveAgent dispune, de asemenea, de forumuri interne și de o bază de cunoștințe internă pentru schimbul de cunoștințe strict pentru angajați. Forumul poate fi utilizat și pentru a crea tichete pentru a urmări solicitările de informații.
Aflați mai multe despre forum
Clienți mai fericiți
Feedback-ul este o parte integrantă a oricărei afaceri, deoarece vă poate ajuta să vă descoperiți punctele slabe, dar și punctele forte. LiveAgent vă poate ajuta să urmăriți feedback-ul clienților cu ajutorul funcțiilor noastre Feedback și sugestii. Oferiți clienților dvs. posibilitatea de a sugera modificări sau de a oferi noi idei de îmbunătățire. Puteți personaliza și butonul de feedback.
Aflați mai multe despre feedback și sugestii
Căutare avansată
Căutarea de articole poate fi o sarcină descurajantă, mai ales atunci când căutați în baze de cunoștințe bogate și extinse. De aceea, am facilitat căutarea cu widgetul nostru de căutare în baza de cunoștințe. Acesta se potrivește perfect pe orice bază de cunoștințe LiveAgent și nu trebuie să vă mișcați degetul pentru a-l integra. Este ușor de utilizat și vă poate ajuta pe dumneavoastră și pe clienții dumneavoastră să găsiți exact ceea ce aveți nevoie.
Aflați mai multe despre widgeturile de căutare
Interfață intuitivă
A avea o bază de cunoștințe eficientă înseamnă să vă ajutați clienții cu conținut relevant. Cu toate acestea, nu trebuie să uitați nici de angajații dumneavoastră. LiveAgent oferă un tablou de bord ușor de utilizat și ușor de navigat, care face ca orice flux de lucru să fie o sarcină ușoară. Nu veți avea nevoie de niciun curs pentru a începe, deoarece facem totul cât se poate de intuitiv și continuăm să ne îmbunătățim.
Aflați mai multe despre knowledge base builder
Organizare simplă
Căutarea articolelor poate fi și mai ușoară dacă le puteți clasifica în categorii. LiveAgent vă permite să faceți acest lucru și puteți crea oricâte categorii personalizate aveți nevoie pentru a vă organiza articolele în mod corespunzător. Ca urmare, clienții și agenții dvs. nu se vor pierde în conținut și vor putea găsi articolele cu ușurință.
Aflați mai multe despre categoriile de bază de cunoștințe
Acoperire la nivel mondial
Nu lăsați barierele lingvistice să vă oprească. Baza de cunoștințe LiveAgent acceptă peste 40 de limbi, astfel încât puteți oferi asistență în orice limbă aveți nevoie. Îmbunătățiți satisfacția clienților și faceți managementul cunoștințelor dvs. multilingv pentru a ajunge la mai mulți clienți din diferite țări.
Aflați mai multe despre asistența multilingvă
Baza de cunoștințe multiple
Aveți nevoie de o soluție pentru mai multe afaceri sau doriți să separați articolele pentru o mai bună gestionare? Vă susținem noi. LiveAgent poate susține o bază de cunoștințe multiple. Puteți crea câte aveți nevoie și personaliza fiecare dintre ele. Acum puteți gestiona cunoștințele de la mai multe mărci sau afaceri cu o singură soluție.
Aflați mai multe despre baza de cunoștințe multiple
Manuale de utilizare
Editarea articolelor este ușoară în editorul nostru de articole și nu trebuie să respectați nicio constrângere. Scrieți natural și ușor cu editorul nostru complet și folosiți configurarea rapidă a articolelor pentru a le ascunde sau a le edita într-un timp foarte scurt. Creați articole interne și externe cu complicații minime datorită LiveAgent.
Aflați mai multe despre articole
Suport pentru fișiere
Nu trebuie să vă bazați doar pe text atunci când creați conținut în LiveAgent. Adăugați oricând imagini, capturi de ecran, fotografii, fișiere audio sau chiar fișiere video în articolele dvs. Atașamentele sunt excelente pentru a vă îmbogăți articolele cu conținut și pentru a atrage atenția asupra lucrurilor importante.
Aflați mai multe despre atașamente
Încercați tot ceea ce avem de oferit cu o încercare gratuită de 14 zile
Îmbunătățiți-vă afacerea în toate aspectele importante și începeți să răspundeți așteptărilor clienților cu soluția corectă de bază de cunoștințe.
Obțineți un avantaj
Majoritatea companiilor își concentrează echipele de servicii pentru clienți strict pe asistența directă. Luați un avans cu un software de gestionare a bazelor de cunoștințe și oferiți resursele potrivite pentru autoservirea clienților.
1%
din companii utilizează baze de cunoștințe
Nu vă zgârciți la autoservire și obțineți un avantaj față de concurență cu o bază de cunoștințe pentru baza dumneavoastră de clienți. Oferiți clienților dvs. o opțiune de autoajutorare fiabilă
Satisfaceți așteptările
Clienții se așteaptă la răspunsuri relevante fără a fi nevoie să contacteze o echipă de asistență pentru clienți. Funcționalitatea noastră de căutare vă poate ajuta să oferiți răspunsuri instantanee și să reduceți numărul de întrebări ale clienților.
66%
dintre clienți preferă autoservirea
Majoritatea clienților încearcă să își rezolve singuri problemele înainte de a contacta serviciul de asistență pentru clienți. Îmbunătățiți satisfacția acestora prin furnizarea unor instrumente puternice de autosusținere.
Creați loialitatea clienților
Majoritatea vizitatorilor bazei de cunoștințe se transformă în clienți plătitori datorită numeroaselor articole din baza de cunoștințe. Lărgiți-vă baza de clienți cu un software eficient de bază de cunoștințe.
90%
de clienți provin din baze de cunoștințe
Articolele din bazele de cunoștințe vă pot ajuta să obțineți mai mulți clienți și să creșteți gradul de retenție a clienților datorită sfaturilor utile și bine informate.
Alegeți un software grozav cu capabilități de chat la un preț corect. Economisiți bani cu ajutorul calculatorului nostru de prețuri și obțineți cel mai bun
valoare pentru funcționalitatea de chat.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team