Bază de cunoștințe software

Creați o bază de cunoștințe uimitoare și întrebări frecvente cu un efort minim.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base background
Knowledge base software animation

Software de bază de cunoștințe pentru un self-service excelent

Te lupți cu întrebările clienților și îți dorești ca acestea să se rezolve singure? Software-ul de bază de cunoștințe de la LiveAgent vă poate oferi propria bază de cunoștințe și un site web dedicat portalului pentru clienți. Umpleți-o cu articole educaționale și întrebări frecvente, astfel încât clienții să se poată ajuta singuri, sau interacționați cu clienții pe forumuri. Încercați-l astăzi și vedeți cum vă puteți ușura munca.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Mesajele de prezentare

Pentru că LiveAgent vă poate ajuta să începeți jocul bazei de cunoștințe la un preț corect și cu un efort minim. Veți obține propriul site web de bază de cunoștințe imediat după înregistrare și puteți începe imediat să construiți și să scrieți articole. Funcțiile noastre vă pot ajuta la fiecare pas și puteți utiliza multe dintre integrările noastre disponibile pentru a îmbunătăți experiența.

Message sneak-peeks

Baza de cunoștințe /
Portalul clienților Demo

00:00/05:06

Knowledge Base Customer Portal Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M307SYoutube video: Knowledge Base  Customer Portal Demo  LiveAgent
Live Agent

Software de bază de cunoștințe

LiveAgent vă poate ajuta să vă construiți propriul portal pentru clienți cu un efort minim! Software-ul nostru de bază de cunoștințe este prevăzut cu o interfață intuitivă, un editor de text bogat și alte caracteristici esențiale care vă pot ajuta să pregătiți conținutul pentru clienții dumneavoastră. LiveAgent suportă, de asemenea, mai multe limbi, teme personalizate, forumuri de discuții, căutare și multe altele!

  • Articole din baza de cunoștințe ușor accesibile pentru toți clienții
  • Managementul fiabil al cunoștințelor într-o singură soluție de asistență pentru clienți

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Knowledge base management

Aruncați o privire la cât de ușor este să începeți cu software-ul de bază de cunoștințe LiveAgent. Începeți în doar patru pași simpli și începeți să oferiți servicii uimitoare pentru clienți pentru toată lumea!

Lets talk

Managementul cunoștințelor pentru echipele de asistență.

Economisiți timp pentru biroul de asistență și începeți să utilizați managementul cunoștințelor. Puteți gestiona cu ușurință fiecare conținut al bazei de cunoștințe și fiecare tichet direct din tabloul de bord LiveAgent. Este ușor și eficient pentru orice tip de utilizator, datorită interfeței noastre intuitive.

Sunt doar câteva dintre lucrurile pe care le pot folosi agenții dumneavoastră:

  • Scrieți articole elaborate pentru clienți cu editorul nostru WYSIWYG
  • Baze de cunoștințe externe și interne pentru partajarea cunoștințelor
  • Teme personalizabile și o interfață frumoasă pentru hub-ul dvs. de cunoștințe

Iată ce veți obține cu software-ul nostru bază de cunoștințe.

Aruncați o privire la unele dintre cele mai importante caracteristici ale soluției noastre de bază de cunoștințe și ale software-ului nostru de help desk.

Managementul conținutului

Editorul WYSIWYG (What-you-see-is-what-you-get) al LiveAgent este instrumentul perfect pentru crearea de articole. Acesta oferă un set excelent de funcții de editare și formatare, astfel încât să vă puteți da frâu liber creativității și să creați articole uimitoare, ghiduri, instrucțiuni și segmente de informații pentru a vă dezvolta baza de cunoștințe. Adăugați imagini și videoclipuri sau chiar bucăți de coduri HTML și CSS pentru a vă personaliza și mai mult baza de cunoștințe.

  • Scrieți-vă propriul conținut cu editorul nostru WYSIWYG
  • Suport pentru HTML, CSS și media în articole

Aflați mai multe despre editorul WYSIWYG

Content management

Urmărirea vizitatorilor

Funcția noastră de forum este o parte integrantă a fiecărei baze de cunoștințe LiveAgent. Orice membru al echipei de servicii pentru clienți sau client se poate implica în conversația de pe forum , și pot face schimb de soluții între ei. LiveAgent dispune, de asemenea, de forumuri interne și de o bază de cunoștințe internă pentru schimbul de cunoștințe strict pentru angajați. Forumul poate fi utilizat și pentru a crea tichete pentru a urmări solicitările de informații.

  • Construiți relații cu clienții prin intermediul forumului
  • Colaborați cu colegii și clienții

Aflați mai multe despre forum

Clienți mai fericiți

Feedback-ul este o parte integrantă a oricărei afaceri, deoarece vă poate ajuta să vă descoperiți punctele slabe, dar și punctele forte. LiveAgent vă poate ajuta să urmăriți feedback-ul clienților cu ajutorul funcțiilor noastre Feedback și sugestii. Oferiți clienților dvs. posibilitatea de a sugera modificări sau de a oferi noi idei de îmbunătățire. Puteți personaliza și butonul de feedback.

  • Colectați feedback și sugestii cu un singur buton
  • Îmbunătățiți-vă relațiile cu clienții cu ajutorul sugestiilor

Aflați mai multe despre feedback și sugestii

Happier customers

Căutare avansată

Căutarea de articole poate fi o sarcină descurajantă, mai ales atunci când căutați în baze de cunoștințe bogate și extinse. De aceea, am facilitat căutarea cu widgetul nostru de căutare în baza de cunoștințe. Acesta se potrivește perfect pe orice bază de cunoștințe LiveAgent și nu trebuie să vă mișcați degetul pentru a-l integra. Este ușor de utilizat și vă poate ajuta pe dumneavoastră și pe clienții dumneavoastră să găsiți exact ceea ce aveți nevoie.

  • Widget de căutare simplu, dar eficient pentru căutări ușoare
  • Experiență îmbunătățită a utilizatorului în baza de cunoștințe

Aflați mai multe despre widgeturile de căutare

Interfață intuitivă

Tablou de bord ușor de utilizat

A avea o bază de cunoștințe eficientă înseamnă să vă ajutați clienții cu conținut relevant. Cu toate acestea, nu trebuie să uitați nici de angajații dumneavoastră. LiveAgent oferă un tablou de bord ușor de utilizat și ușor de navigat, care face ca orice flux de lucru să fie o sarcină ușoară. Nu veți avea nevoie de niciun curs pentru a începe, deoarece facem totul cât se poate de intuitiv și continuăm să ne îmbunătățim.

  • Interfață intuitivă cu navigare ușoară
  • Ușor de utilizat chiar și fără învățare sau experiență

Aflați mai multe despre knowledge base builder

Intuitive interface

Organizare simplă

Categorii

Căutarea articolelor poate fi și mai ușoară dacă le puteți clasifica în categorii. LiveAgent vă permite să faceți acest lucru și puteți crea oricâte categorii personalizate aveți nevoie pentru a vă organiza articolele în mod corespunzător. Ca urmare, clienții și agenții dvs. nu se vor pierde în conținut și vor putea găsi articolele cu ușurință.

  • Îmbunătățirea schimbului de cunoștințe cu categorii
  • Faceți ca articolele dvs. să fie ușor de găsit cu subiecte relevante

Aflați mai multe despre categoriile de bază de cunoștințe

Acoperire la nivel mondial

Nu lăsați barierele lingvistice să vă oprească. Baza de cunoștințe LiveAgent acceptă peste 40 de limbi, astfel încât puteți oferi asistență în orice limbă aveți nevoie. Îmbunătățiți satisfacția clienților și faceți managementul cunoștințelor dvs. multilingv pentru a ajunge la mai mulți clienți din diferite țări.

  • Creați conținut de bază de cunoștințe în mai multe limbi
  • Ajungeți la mai multe audiențe cu bazele dvs. de cunoștințe

Aflați mai multe despre asistența multilingvă

Worldwide reach

Baza de cunoștințe multiple

Aveți nevoie de o soluție pentru mai multe afaceri sau doriți să separați articolele pentru o mai bună gestionare? Vă susținem noi. LiveAgent poate susține o bază de cunoștințe multiple. Puteți crea câte aveți nevoie și personaliza fiecare dintre ele. Acum puteți gestiona cunoștințele de la mai multe mărci sau afaceri cu o singură soluție.

  • Gestionați mai multe baze de cunoștințe externe
  • Creați mai multe baze de cunoștințe private pentru agenți

Aflați mai multe despre baza de cunoștințe multiple

Manuale de utilizare

Articole

Editarea articolelor este ușoară în editorul nostru de articole și nu trebuie să respectați nicio constrângere. Scrieți natural și ușor cu editorul nostru complet și folosiți configurarea rapidă a articolelor pentru a le ascunde sau a le edita într-un timp foarte scurt. Creați articole interne și externe cu complicații minime datorită LiveAgent.

  • Scrieți articole și ghiduri cuprinzătoare
  • Educați-vă echipele de asistență pentru clienți

Aflați mai multe despre articole

User manuals

Suport pentru fișiere

Nu trebuie să vă bazați doar pe text atunci când creați conținut în LiveAgent. Adăugați oricând imagini, capturi de ecran, fotografii, fișiere audio sau chiar fișiere video în articolele dvs. Atașamentele sunt excelente pentru a vă îmbogăți articolele cu conținut și pentru a atrage atenția asupra lucrurilor importante.

  • Adăugați atașamente de mai multe tipuri la articole
  • Îmbunătățiți-vă articolele cu imagini, videoclipuri sau voce

Aflați mai multe despre atașamente

Medal

Începeți să utilizați LiveAgent acum!

Încercați tot ceea ce avem de oferit cu o încercare gratuită de 14 zile

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este nevoie de card de credit    
  • ✓ Anulați în orice moment

Îmbunătățiți cu un software flexibil de gestionare a cunoștințelor

Îmbunătățiți-vă afacerea în toate aspectele importante și începeți să răspundeți așteptărilor clienților cu soluția corectă de bază de cunoștințe.

Obțineți un avantaj

Majoritatea companiilor își concentrează echipele de servicii pentru clienți strict pe asistența directă. Luați un avans cu un software de gestionare a bazelor de cunoștințe și oferiți resursele potrivite pentru autoservirea clienților.

  • Câștigați avans cu un suport fantastic de bază de cunoștințe
  • Îmbunătățiți-vă afacerea cu un serviciu mai bun pentru clienți
Chart

1%

din companii utilizează baze de cunoștințe

Nu vă zgârciți la autoservire și obțineți un avantaj față de concurență cu o bază de cunoștințe pentru baza dumneavoastră de clienți. Oferiți clienților dvs. o opțiune de autoajutorare fiabilă

Satisfaceți așteptările

Clienții se așteaptă la răspunsuri relevante fără a fi nevoie să contacteze o echipă de asistență pentru clienți. Funcționalitatea noastră de căutare vă poate ajuta să oferiți răspunsuri instantanee și să reduceți numărul de întrebări ale clienților.

  • Creșteți satisfacția clienților cu ajutorul unei baze de cunoștințe
  • Oferiți răspunsuri instantanee și reduceți numărul de tichete
Chart

66%

dintre clienți preferă autoservirea

Majoritatea clienților încearcă să își rezolve singuri problemele înainte de a contacta serviciul de asistență pentru clienți. Îmbunătățiți satisfacția acestora prin furnizarea unor instrumente puternice de autosusținere.

Creați loialitatea clienților

Majoritatea vizitatorilor bazei de cunoștințe se transformă în clienți plătitori datorită numeroaselor articole din baza de cunoștințe. Lărgiți-vă baza de clienți cu un software eficient de bază de cunoștințe.

  • Atrageți mai mulți clienți cu conținut informațional
  • Creșteți randamentul investițiilor și câștigurile
Chart

90%

de clienți provin din baze de cunoștințe

Articolele din bazele de cunoștințe vă pot ajuta să obțineți mai mulți clienți și să creșteți gradul de retenție a clienților datorită sfaturilor utile și bine informate.

Economisiți mai mult pe serviciul de chat live

Alegeți un software grozav cu capabilități de chat la un preț corect. Economisiți bani cu ajutorul calculatorului nostru de prețuri și obțineți cel mai bun
valoare pentru funcționalitatea de chat.

Testimoniale

Obțineți LiveAgent
și alăturați-vă celor 7000 de clienți fericiți

  • Roman Bosch
    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Răzvan Sava
    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
    Răzvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
    David Chandler Volterman

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x