Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Măriți viteza de răspuns cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Aveți nevoie să măriți viteza de răspuns?

Agenții dvs. de asistență nu pot răspunde la solicitările clienților la timp? Cu software-ul de birou de asistență LiveAgent, vă puteți îmbunătăți drastic viteza de răspuns.

Cu caracteristici și funcționalități avansate, cum ar fi regulile de automatizare, un widget nativ de chat live și un CRM încorporat, puteți reduce decalajul dintre serviciul pe care îl oferiți și serviciul pe care îl așteaptă clienții dvs.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman responding to text while walking

Cât de rapidă ar trebui să fie viteza de răspuns?

Vitezele de răspuns ideale variază de la un canal la altul și de la o industrie la alta. Cu toate acestea, ar trebui să vă propuneți să răspundeți clientului cât mai curând posibil. Iată la ce se așteaptă clientul mediu:

Email received in inbox E-mail: 15min – 1h

Chat Live: 2 min 40 sec

Call center Call center: 20 sec – 5 min

Rețele sociale: 1 h

Încărcat cu prea multe solicitări?

Creșterea vitezei de răspuns poate fi dificilă, mai ales dacă aveți volume mari de solicitări primite de clienți în fiecare zi. Cea mai bună soluție?

Un software de birou de asistență care eficientizează și organizează toate cererile primite din partea clienților în funcție de importanță și canal. Solicitările de pe mai multe canale (e-mail, chat live, rețele sociale, call center) vor fi centralizate într-o singură căsuță poștală universală care poate fi accesată în siguranță de către toți membrii echipei dvs. de asistență pentru clienți.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

De ce ar trebui să vă străduiți să creșteți viteza de răspuns?

Satisfacție mai mare a clienților

66% dintre clienți afirmă că cel mai bun lucru pe care îl poate face o afacere este să le respecte timpul. Faceți acest lucru răspunzând rapid clienților dvs., indiferent de canalul utilizat.

Îmbunătățește veniturile și vânzările

Răspunsurile rapide în timp real îmbunătățesc veniturile și vânzările. 79% dintre afaceri au spus că implementarea chatului live a dus la creșterea loialității clienților, a vânzărilor și a veniturilor.

Consolidează încrederea și loialitatea

Răspunsul la întrebările și solicitările clienților întărește rapid încrederea și loialitatea clienților, rezultând în mai multe achiziții repetate și satisfacție.

Lightning fast responses

Instrumentul perfect pentru creșterea vitezei de răspuns

Urmați traseul de rezolvare a problemelor clientului dvs. prin diferite canale, rămânând în același flux hibrid de tichete.

Scutiți-vă agenții cu până la 15 ore de lucru în fiecare săptămână, eliminând necesitatea de a căuta informații despre clienți și comunicări anterioare.

Convertiți vizitatorii site-ului în clienți în câteva secunde

LiveAgent se laudă cu cel mai rapid widget de chat de pe piață. Discutați cu clienții dvs. în timp real, utilizați formulare pre-chat, formulare offline, vizualizare de tastare în timp real și multe altele.

Cu LiveAgent, creșterea vitezei de răspuns este ușoară.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Gata cu comutarea între aplicații

Toate mențiunile, comentariile și mesajele de pe Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram, și Viber vor fi convertite automat în tichete și introduse în căsuța de e-mail universală.

Viteze crescute de răspuns? Floare la ureche!

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Mai multe caracteristici care îmbunătățesc timpul de răspuns

Reguli de automatizare

Direcționați automat tichete către agenții și departamentele corespunzătoare. Folosiți răspunsuri predefinite, reguli de timp și reguli SLA.

Software CRM încorporat

Accesați și editați toate informațiile despre clienți cu un singur clic, toate în timp ce răspundeți la solicitările clienților în timp real.

Peste 40 de integrări

LiveAgent se integrează cu peste 40 de aplicații terțe, cum ar fi Braintree, Shopify sau Mailchimp, eliminând necesitatea de a comuta între diferite conturi.

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Ce face ca software-ul nostru de asistență să fie alegerea corectă?

Most reviewed and number 1

Cel mai recenzat și cel mai bine evaluat

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență clienți.

Packed with features

Plin de peste 180 de caracteristici

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.

Cloud based and secure help desk

Bazat pe cloud si securizat

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Prețuri transparente și rezonabile

Obțineți soluția noastră de birou de asistență profesională la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a avea acces complet la toate caracteristicile disponibile.

Ce mai aștepați? Începeți creșterea vitezei de răspuns astăzi!

$15 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact
Articole legate deMăriți viteza de răspuns
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Caracteristici

Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.

Salvați șabloanele noastre de răspuns la feedback pozitiv pentru social media ca mesaje predefinite și răspundeți cu încredere la feedback-ul clientului.

Șabloane de răspuns la feedback pozitiv în social media

Descoperă șabloane eficiente pentru a răspunde la feedback-ul pozitiv pe social media și află cum acest feedback poate îmbunătăți experiența clienților și crește afacerea ta. Vizitează pagina noastră pentru a învăța tehnici de optimizare a produselor și servicii prin feedback-ul clienților. Răspunde cu încredere și întărește legătura cu utilizatorii tăi!

În LiveAgent, agenții și reprezentații pentru clienți cu rol de administrare pot, de asemenea, supraveghea și configura sistemul. Citiți despre tipurile de utilizatori și mai multe.

Agenți

Descoperă rolul esențial al agenților de birou de asistență în a oferi suport tehnic și a răspunde întrebărilor clienților prin diverse canale. Află cum LiveAgent îți poate îmbunătăți serviciul clienți cu caracteristici versatile și integrări, și încearcă gratuit pentru a-ți crește productivitatea.

Monitorizați disponibilitatea agenților dumneavoastră. Încercați funcția LiveAgent de disponibilitate a agenților. Obțineți o imagine de ansamblu atunci când agenții sunt conectați. Citiți mai multe despre această opțiune.

Disponibilitatea agenților

Monitorizați disponibilitatea agenților dumneavoastră. Încercați funcția LiveAgent de disponibilitate a agenților. Obțineți o imagine de ansamblu atunci când agenții sunt conectați. Citiți mai multe despre această opțiune.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x