Agenții dvs. de asistență nu pot răspunde la solicitările clienților la timp? Cu software-ul de birou de asistență LiveAgent, vă puteți îmbunătăți drastic viteza de răspuns.
Cu caracteristici și funcționalități avansate, cum ar fi regulile de automatizare, un widget nativ de chat live și un CRM încorporat, puteți reduce decalajul dintre serviciul pe care îl oferiți și serviciul pe care îl așteaptă clienții dvs.
Vitezele de răspuns ideale variază de la un canal la altul și de la o industrie la alta. Cu toate acestea, ar trebui să vă propuneți să răspundeți clientului cât mai curând posibil. Iată la ce se așteaptă clientul mediu:
E-mail: 15min – 1h
Chat Live: 2 min 40 sec
Call center: 20 sec – 5 min
Rețele sociale: 1 h
Creșterea vitezei de răspuns poate fi dificilă, mai ales dacă aveți volume mari de solicitări primite de clienți în fiecare zi. Cea mai bună soluție?
Un software de birou de asistență care eficientizează și organizează toate cererile primite din partea clienților în funcție de importanță și canal. Solicitările de pe mai multe canale (e-mail, chat live, rețele sociale, call center) vor fi centralizate într-o singură căsuță poștală universală care poate fi accesată în siguranță de către toți membrii echipei dvs. de asistență pentru clienți.
66% dintre clienți afirmă că cel mai bun lucru pe care îl poate face o afacere este să le respecte timpul. Faceți acest lucru răspunzând rapid clienților dvs., indiferent de canalul utilizat.
Răspunsurile rapide în timp real îmbunătățesc veniturile și vânzările. 79% dintre afaceri au spus că implementarea chatului live a dus la creșterea loialității clienților, a vânzărilor și a veniturilor.
Răspunsul la întrebările și solicitările clienților întărește rapid încrederea și loialitatea clienților, rezultând în mai multe achiziții repetate și satisfacție.
Urmați traseul de rezolvare a problemelor clientului dvs. prin diferite canale, rămânând în același flux hibrid de tichete.
Scutiți-vă agenții cu până la 15 ore de lucru în fiecare săptămână, eliminând necesitatea de a căuta informații despre clienți și comunicări anterioare.
LiveAgent se laudă cu cel mai rapid widget de chat de pe piață. Discutați cu clienții dvs. în timp real, utilizați formulare pre-chat, formulare offline, vizualizare de tastare în timp real și multe altele.
Cu LiveAgent, creșterea vitezei de răspuns este ușoară.
Toate mențiunile, comentariile și mesajele de pe Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram, și Viber vor fi convertite automat în tichete și introduse în căsuța de e-mail universală.
Viteze crescute de răspuns? Floare la ureche!
LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Direcționați automat tichete către agenții și departamentele corespunzătoare. Folosiți răspunsuri predefinite, reguli de timp și reguli SLA.
Accesați și editați toate informațiile despre clienți cu un singur clic, toate în timp ce răspundeți la solicitările clienților în timp real.
LiveAgent se integrează cu peste 40 de aplicații terțe, cum ar fi Braintree, Shopify sau Mailchimp, eliminând necesitatea de a comuta între diferite conturi.
LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2020.
Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență clienți.
Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.
Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.
Obțineți soluția noastră de birou de asistență profesională la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a avea acces complet la toate caracteristicile disponibile.
Ce mai aștepați? Începeți creșterea vitezei de răspuns astăzi!
Cel mai popular
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Șabloane de răspuns la feedback pozitiv în social media
Descoperă șabloane eficiente pentru a răspunde la feedback-ul pozitiv pe social media și află cum acest feedback poate îmbunătăți experiența clienților și crește afacerea ta. Vizitează pagina noastră pentru a învăța tehnici de optimizare a produselor și servicii prin feedback-ul clienților. Răspunde cu încredere și întărește legătura cu utilizatorii tăi!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team