Obțineți acces la un set de instrumente fiabile care acoperă toate canalele importante pentru clienți. Sistemul de ticketing de la LiveAgent acoperă e-mail-urile, chat-ul live, call center-ul, portalul pentru clienți, Viber și social media – Facebook, Instagram și Twitter. Încercați-l astăzi cu versiunea de încercare gratuită de 14 zile sau consultați planurile noastre de tarifare accesibile care nu vă vor ruina bugetul.
Funcții | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este nevoie de card de credit.
|
Kustomer
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
|
LiveAgent oferă ticketing.
|
Kustomer nu oferă ticketing.
|
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat Live în planul Ticket+Chat pentru 29$/agent/lună.
|
Kustomer oferă Chat Live în plan pentru 89$/agent/lună.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
Kustomer nu oferă Call Center.
|
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de autoservire în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
Kustomer oferă portalul de autoservire în plan pentru 89 $/agent/lună.
|
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 $/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare.
|
Kustomer oferă o integrare cu Facebook în plan pentru 89 $/agent/lună.
|
Twitter
"> O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 $/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare.
|
Kustomer oferă o integrare cu Twitter în plan pentru 89 $/agent/lună.
|
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționăile din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Instagram în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 $/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare.
|
Kustomer oferă o integrare Instagram în plan pentru 89 $/agent/lună.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
|
Kustomer nu oferă o integrare cu Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
Kustomer oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 89$/agent/lună.
|
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
|
Kustomer nu oferă forum pentru clienți.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
Kustomer oferă automatizare și reguli în plan pentru 89 $/agent/lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
Kustomer oferă funcții API în plan pentru 139 $/lună.
|
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR.
|
Kustomer nu oferă funcții IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
Kustomer nu oferă apeluri video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
Kustomer oferă un istoric nelimitat în plan pentru 89 $/agent/lună.
|
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
|
Kustomer oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 89 $/agent/lună.
|
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Ticket+Chat pentru 29 $/agent/lună.
|
Kustomer oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 89$/agent/lună.
|
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
|
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
Kustomer oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în plan pentru 89$/agent/lună.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Kustomer nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
|
Kustomer nu oferă asistență nelimitată 24/7.
|
Facem tot ce ne stă în putință pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă clienților, pentru a vă ajuta să faceți cea mai bună performanță. Obțineți acces la sistemul nostru uimitor de ticketing care poate gestiona toate canalele importante ale clienților. Este susținut de o varietate de caracteristici și integrări. De asemenea, oferim asistență pentru clienți 24/7 pentru toată lumea.
Toate comunicările clienților dvs. de pe fiecare canal
Contacte, grupuri de contacte și profiluri ale agenților
Etichete pentru a vă ajuta să păstrați lucrurile organizate
Asigurați satisfacția clienților și creșteți productivitatea agenților cu ajutorul instrumentelor potrivite. Adăugați baza de cunoștințe și Viber în sistemul dvs. de ticketing și începeți să acoperiți cele mai utilizate canale de comunicare.
Fiecare dintre ele este susținută de funcții de productivitate care vă ușurează munca. În plus, LiveAgent poate fi integrat cu peste 140 de aplicații. Creați fluxuri de lucru unificate și scutiți-vă de comutarea între mai multe aplicații.
Înțelegem că disponibilitatea față de clienți este un aspect important al unui departament de asistență excelent. De aceea, echipele noastre de asistență sunt disponibile 24/7 pentru a vă ajuta sau pentru a vă oferi informații importante cu privire la produsele noastre. Contactați-ne oricând prin email , chat live sau sunați-ne . Vom face tot posibilul pentru a rezolva orice problemă și pentru a vă ajuta cu orice aveți nevoie .
LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Alăturați-vă astăzi la LiveAgent și discutați despre noi migrarea personalizată . Începeți încercarea gratuită de 14 zile astăzi sau alegeți unul dintre planurile noastre de prețuri accesibile. Este potrivit pentru întreprinderi de majoritatea dimensiunilor și promitem că nu vă va ruina bugetul.
Migrați de la Gist la LiveAgent?
Doriți să vă migrați datele de la Gist la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți trialul gratuit astăzi.
Treceți de la Verloop la LiveAgent?
Migrați gratuit de la Verloop la LiveAgent cu ajutorul specialiștilor noștri! Beneficiați de suport 24/7, funcționalități avansate și integrare cu peste 40 de platforme. Începeți un trial gratuit de până la 30 de zile și descoperiți soluția de asistență de ultimă generație!
Vă mutați de la Customerly la LiveAgent?
Doriți să vă migrați datele de la Customerly la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.
Migrați datele dvs. în LiveAgent
Migrarea LiveAgent este ușoară datorită unuia dintre modulele noastre preinstalate. LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în limbi diferite și acceptă widget-uri adaptabile lingvistic. LiveAgent oferă un plan gratuit pentru totdeauna, precum și alte trei planuri la prețuri avantajoase.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team