Dacă doriți să transferați tichetele, baza de cunoștințe, serviciul de live chat și altele de pe LivePerson pe LiveAgent, vă aflați în locul potrivit.
Primind asistență de la echipa noastră de suport, procesul de migrare de la LivePerson la LiveAgent este gratuit. De asemenea, migrarea este rapidă și efectuată în deplină siguranță. Aflați mai multe despre migrarea de la LivePerson.
Transferați multiple tipuri de persoane, profile ale agenților și date de contact ale clienților.
Transferați tichete odată cu informațiile și istoricul acestora.
Migrați tag-uri (etichete) și departamente.
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți! Nu se solicită card bancar.
|
LivePerson
|
---|---|---|
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
|
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
|
LivePerson oferă servicii de ticketing.
|
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
|
LiveAgent oferă soluția Live Chat
|
LivePerson oferă soluția Live Chat
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
|
LiveAgent oferă soluția Call Center.
|
LivePerson nu oferă soluția Call Center.
|
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
|
LivePerson oferă portalul de auto-asistență.
|
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
|
LivePerson oferă integrare pentru Facebook
|
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De semenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
|
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
|
LivePerson oferă integrarea pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
LivePerson oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
LivePerson nu oferă integrare pentru Viber.
|
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
|
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații
|
LivePerson oferă posibilitatea creării bazei de informații
|
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
|
LiveAgent oferă soluția de forum pentru clienți.
|
LivePerson oferă soluția de forum pentru clienți.
|
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
|
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor
|
LivePerson oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor
|
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
LivePerson oferă funcții API.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
|
LiveAgent oferă soluția IVR.
|
LivePerson nu oferă soluția IVR.
|
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
LivePerson nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
|
LivePerson oferă istoric nelimitat.
|
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
|
LiveAgent oferă posibilitatea utilizarii programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
LivePerson oferă posibilitatea utilizarii programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
|
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
LivePerson oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
|
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate.
|
LivePerson oferă email-uri/tichete nelimitate.
|
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrare oricând doriți.
|
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
LivePerson nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7 fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
|
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
|
LivePerson oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
|
Suntem conștienți de faptul că nu toate programele de suport sunt potrivite pentru toată lumea, chiar dacă cei de la LivePerson au făcut o treabă minunată. Migrați de la aplicația de suport LivePerson la cea LiveAgent. Vă păstrați datele și oferiți un serviciu excepțional de suport cu un program diferit. Cu LiveAgent sunteți pe drumul cel bun.
Vă putem ajuta cu migrarea la programul de suport LiveAgent al profilelor agenților, tichetelor de pe live chat sau oricăror tichete, etichete, date de contact ale clienților și feedback-ul acestora. Ne ocupăm noi, gratuit. Nu ezitați să ne contactați pentru a discuta mai multe despre migrarea mai multor date, cum ar fi baza de informații și alte lucruri de care mai aveți nevoie. Puteți încerca înainte, gratuit, dând click mai jos.
Echipa noastră de suport nu este disponibilă doar pentru câteva ore, ci în permanență, 24/7. Suntem la dispoziția dvs de câte ori aveți nevoie de noi.
Tichete, live chat, bază de informații, call center sau suport social media? Le deținem pe toate, astfel încât să puteți oferi cele mai bune servicii de suport clienți.
Îmbunătățiți-vă rata de conversie și economisiți bani prin alegerea celui mai bun plan de acțiune.
Este minunat atunci când programul de asistență vorbește pe limba dvs. și a clienților dvs.
Programul de asistență ar trebui să vă furnizeze toate instrumentele de care aveți nevoie, ca să vă puteți canaliza energia spre oferirea unui serviciu și unei experiențe grozave de suport clienți. Aduceți o îmbunătățire a serviciului de suport prin servicii eficiente de live chat, call center, bază de informații, suport social media (inclusiv Instagram) și multe altele.
Mai mult decât atât, ne dăm toată silința pentru a ieși în evidență drept exemplu, prin oferirea la rândul nostru a unui serviciu de suport de excepție clienților noștri. Vă oferim suport permanent, 24/7. Contactați-ne oricând aveți nevoie și vom fi la dispoziția dvs pentru a vă ajuta.
Dacă doriți să ne acordați o șansă, nu trebuie decât să dați click pe butonul de mai jos sau să contactați echipa noastră de suport pentru a discuta despre opțiunile dvs de migrare de la LivePerson.
Transferați-vă gratuit datele de la oricare din furnizorii de programe de suport de mai jos. Migrați astăzi. Contați pe noi!
Migrați de la Pure Chat la LiveAgent?
Migrați fără stres de la Pure Chat la LiveAgent! Beneficiați de asistență gratuită pentru transferul rapid și sigur al datelor, plus o perioadă de încercare de până la 30 de zile fără card de credit. Îmbunătățiți-vă serviciul clienți cu peste 175 de funcții și suport disponibil 24/7. Descoperiți avantajele migrării acum!
Treceți datele de pe HappyFox?
Migrați de la HappyFox la LiveAgent cu migrarea noastră gratuită și rapidă de date, gestionată de echipa noastră tehnică. Beneficiați de o platformă de asistență completă, cu peste 179 de funcții și suport multilingv. Alăturați-vă companiilor de top și încercați gratuit LiveAgent, liderul software-ului de birou de asistență pentru IMM-uri. Contactați-ne acum pentru a începe migrarea!
Migrați de la Gorgias la LiveAgent
Migrează gratuit de la Gorgias la LiveAgent și bucură-te de un software complet de asistență pentru clienți. Transferă fără efort datele, contactele și istoricul tichetele, cu asistență dedicată pas cu pas. Începe o perioadă de încercare gratuită și descoperă numeroasele integrări și funcții utile, precum chat live și apeluri video. Alătură-te comunității LiveAgent și oferă un serviciu clienți excepțional!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team