Luați în calcul opțiunea de a vă transfera datele de la Novocall la LiveAgent? Echipa noastră de suport este încântată să vă ajute cu migrarea datelor dvs în siguranță și cu un minim de efort. Apelați-ne și începeți astăzi migrarea datelor dvs!
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți!Nu se solicită card bancar.
|
Novocall
|
---|---|---|
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
|
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
|
Novocall nu oferă servicii de ticketing.
|
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
|
LiveAgent oferă soluția Live Chat.
|
Novocall nu oferă soluția Live Chat.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
|
LiveAgent oferă soluția Call Center în cadrul planului All-inclusive al cărui tarif este $39/agent/lună.
|
Novocall oferă soluția Call Center în planul tarifar de $25/agent/lună.
|
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
|
Novocall nu oferă portalul de auto-asistență.
|
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
|
Novocall nu oferă integrare pentru Facebook.
|
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
|
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
|
Novocall nu oferă integrarea pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram..
|
Novocall nu oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
Novocall nu oferă integrare pentru Viber.
|
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
|
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
Novocall nu oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
|
Novocall nu oferă forum pentru clienți.
|
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
|
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Novocall oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $25/agent/lună.
|
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
Novocall nu oferă funcții API.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
|
LiveAgent oferă soluția IVR.
|
Novocall nu oferă soluția IVR.
|
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
Novocall nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
|
Novocall nu oferă istoric nelimitat.
|
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
|
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Novocall oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri cu planul tarifar de $25/agent/lună.
|
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
|
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
Novocall nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
|
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate.
|
Novocall nu oferă email-uri/tichete nelimitate.
|
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
|
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri în cadrul planului All-inclusive, al cărui tarif este $39/agent/lună.
|
Novocall oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri în planul tarifar de $25/agent/lună.
|
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7 fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
|
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Novocall oferă opțiunea de suport permanent, 24/7 cu planul tarifar de $25/agent/lună.
|
Contactați-ne și lăsați-ne să vă ajutăm. Agenții noștri vor răspunde tuturor întrebărilor dvs. referitoare la migrarea datelor și vă vor ajuta să mutați tot ce aveți nevoie în noul dvs cont LiveAgent. În timp ce noi ne ocupăm de acest aspect, dumneavoastră vă puteți bucura de o pauză.
În acest moment echipa noastră lucrează la definitivarea unui plugin special pentru migrarea de la Novocall. Rămâneți alături de noi pentru a afla mai multe informații.
Migrați cu ușurință agenți, administratori, utilizatori și clienți.
Migrați toate departamentele și etichetele tichetelor.
Migrați tichete, anexe, categorii de utilizatori și de tichete.
Iată câteva din avantajele migrării la LiveAgent
Suport permanent, 24/7, din partea agenților noștri. Suntem aici oricând aveți nevoie de noi.
Instrumente utile, peste 175 de funcții și peste 40 de integrări. Dispunem de tot ce aveți nevoie.
Obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna sau alegeți unul din cele trei planuri tarifare.
Alegeți una din cele 43 de traduceri distincte. LiveAgent sprijină de asemenea adaptarea în diferite limbi a widget-urilor.
LiveAgent este cel mai apreciat și considerat programul de suport numărul 1 pentru IMM-uri în anul 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW și Yamaha și oferiți clienților dvs. servicii de suport de primă clasă.
Cel mai popular
Transferați-vă gratuit datele de la oricare din furnizorii de programe de suport de mai jos. Migrați astăzi. Contați pe noi!
Treceți de la Drift la LiveAgent?
Migrați de la Drift la LiveAgent cu migrare gratuită și suport 24/7. Profitați de o soluție completă de birou de asistență!
Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?
Descoperiți LiveAgent, alternativa superioară la Olark pentru suportul clienți! Cu peste 175 de funcționalități, LiveAgent oferă chat live, call center, integrare social media și suport 24/7, toate la un preț competitiv. Încercați gratuit pentru 14 sau 30 de zile și îmbunătățiți satisfacția clienților fără a necesita card de credit. Alegeți LiveAgent pentru o experiență de suport client mai eficientă și accesibilă!
Căutați o alternativă la osTicket?
Căutați alternativa potrivită la osTicket? Comparați acum LiveAgent cu osTicket și obțineți astăzi un program mai bun de asistență pentru clienți.
Căutați o alternativă la Novocall?
Căutați o alternativă la Novocall? Nu căutați mai departe, LiveAgent poate prelua postul. Aruncați o privire acum la caracteristicile și capabilitățile sale cheie.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team