Caracteristici | LiveAgent
Încercați cea mai bună alternativă de servicii de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul bancar.
|
Olark
|
---|---|---|
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
|
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor.
|
Olark nu oferă sistem de gestionare a tichetelor.
|
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
|
LiveAgent oferă conversații directe în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
|
Olark oferă conversații directe în planul de 19$/agent/lună.
|
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
|
LiveAgent oferă centru de apeluri.
|
Olark nu oferă centru de apeluri.
|
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portal de autoservire.
|
Olark nu oferă portal de autoservire.
|
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
|
Olark nu oferă integrare pentru Facebook.
|
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
|
Olark nu oferă integrare pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
Olark oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
Olark nu oferă integrare pentru Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
|
LiveAgent oferă bază de cunoștințe.
|
Olark nu oferă bază de cunoștințe.
|
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
|
Olark nu oferă forum pentru clienți.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15$/agent/lună.
|
Olark oferă automatizare și reguli în planul de 19$/agent/lună.
|
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Olark oferă funcții API în planul de 19$/agent/lună.
|
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
|
Olark nu oferă caracteristici IVR.
|
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
Olark nu oferă apeluri video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Olark oferă istoric nelimitat în planul de 19$/agent/lună.
|
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
|
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
|
Olark oferă pagini de internet nelimitate în planul de 19$/agent/lună.
|
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
|
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații.
|
Olark nu oferă butoane nelimitate pentru conversații.
|
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
|
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate.
|
Olark nu oferă mesaje/tichete nelimitate.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
|
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Olark nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
|
Olark nu oferă asistență nelimitată 24/7.
|
Ce veți obține este o soluție excelentă pentru un birou de asistență cu instrumentele, caracteristicile și integrările potrivite pentru echipa dumneavoastră de asistență. Îmbunătățiți-vă relațiile cu clienții cu sistemul nostru fiabil de gestionare a tichetelor, conversații directe extrem de rapide, bază de cunoștințe, centru de apeluri sau asistență pe rețele sociale. LiveAgent se poate ocupa de conturile de Facebook Messenger, Twitter, Instagram și chiar Viber. Obțineți clienți, ocupați-vă de marketing prin poștă electronică sau de automatizarea activităților comerciale și de marketing și oferiți cea mai bună experiență clienților cu LiveAgent.
Un program excelent de comunicare cu clienții trebuie să ofere instrumente excepționale pentru îmbunătățirea fluxului de lucru al agenților și pentru a oferi asistență rapidă clienților. Avem ceva în plus față de instrumentele standard, cum ar fi poștă electronică, sisteme de gestionare a tichetelor, centru de apeluri și bază de cunoștințe.
Ce ziceți de asistență excepțională prin poștă electronică, mesagerie instantanee, program de conversații directe sau un sistem de gestionare extraordinar? Interfața noastră pentru conversații este cea mai rapidă de pe piață, cu o viteză de afișare a conversațiilor de 2,5 secunde. În plus, oferim asistență pentru rețele sociale ca Facebook Messenger, Twitter, Viber și chiar Instagram. Oferiți ajutor clienților prin orice canal ales de către aceștia și continuați să mențineți totul organizat în tabloul de bord.
Peste 3.000 de recenzii pe Trustpilot | GetApp | G2 crowd
Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?
Descoperiți LiveAgent, alternativa superioară la Olark pentru suportul clienți! Cu peste 175 de funcționalități, LiveAgent oferă chat live, call center, integrare social media și suport 24/7, toate la un preț competitiv. Încercați gratuit pentru 14 sau 30 de zile și îmbunătățiți satisfacția clienților fără a necesita card de credit. Alegeți LiveAgent pentru o experiență de suport client mai eficientă și accesibilă!
Vă mutați de la Customerly la LiveAgent?
Doriți să vă migrați datele de la Customerly la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team