Acestea sunt cele 3 beneficii principale ale utilizării serviciului LiveAgent
Un program fiabil de servicii pentru clienți înseamnă un flux de lucru mai bun, clienți mai fericiți și rate de conversie mai mari.
LiveAgent oferă un pachet bogat la un preț accesibil, iar acest lucru îl face un program excelent de servicii pentru clienți.
Oferiți cea mai bună asistență clienților și transformați vizitatorii paginii de internet și potențialii clienți în clienți plătitori.
Funcții | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este nevoie de card de credit.
|
osTicket
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
|
"> LiveAgent oferă ticketing în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
osTicket oferă ticketing în plan pentru 9 $/agent/lună.
|
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat Live.
|
osTicket nu oferă Chat Live.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
osTicket nu oferă Call Center.
|
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de autoservire în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
osTicket oferă portalul de autoservire în cadrul planului pentru 9 $/agent/lună.
|
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook.
|
osTicket nu oferă o integrare cu Facebook.
|
Twitter
O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter.
|
osTicket nu oferă o integrare cu Twitter.
|
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Instagram.
|
osTicket nu oferă o integrare cu Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
|
osTicket nu oferă o integrare cu Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
osTicket oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 9 $/agent/lună.
|
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
osTicket oferă un forum pentru clienți în cadrul unui plan de 9 $/agent/lună.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
"> LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
osTicket oferă automatizare și reguli în plan pentru 9$/agent/lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
osTicket oferă funcții API în plan pentru 9 $/agent/lună.
|
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR.
|
osTicket nu oferă funcții IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
osTicket nu oferă apeluri video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat
|
osTicket nu oferă istoric nelimitat.
|
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate
|
osTicket nu oferă site-uri web nelimitate.
|
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
|
osTicket nu oferă butoane de chat nelimitate.
|
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
|
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
osTicket oferă tichete/e-mailuri nelimitate în plan pentru 9$/lună.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
osTicket nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
|
osTicket nu oferă asistență nelimitată 24/7.
|
Bineînțeles, suntem convinși că cei de la osTicket dau tot ce au mai bun pentru a-și satisface clienții. Însă, nu orice soluție este cea potrivită pentru fiecare afacere sau companie. LiveAgent este o alternativă de luat în considerare în cazul în care doriți să încercați ceva diferit. LiveAgent este un program de servicii de asistență care oferă instrumente excelente și fiabile, cum ar fi poștă electronică, conversații directe, integrări cu rețele sociale, centru de apeluri și bază de cunoștințe, pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă. Totul este gestionat cu un sistem fiabil de tichete în tabloul dumneavoastră de bord. Eficientizați-vă biroul de asistență și sporiți satisfacția clienților cu programul potrivit de servicii de asistență pentru clienți.
Sistemul de gestionare a tichetelor, baza de cunoștințe, poșta electronică și centrul de apeluri reprezintă doar o mică parte a unui birou de asistență excelent. Ca soluție de servicii de asistență, LiveAgent poate oferi mult mai multe. În plus, punem la dispoziție și cea mai rapidă interfață de conversații directe de pe piață, cu o viteză de afișare a conversațiilor de 2,5 secunde. Implicați-vă social cu integrările pentru rețele sociale prin intermediul Facebook Messenger, Instagram, Twitter sau Viber. Indiferent că sunteți o echipă de asistență pentru clienți, un agent de asistență sau cineva care își dorește relații mai bune cu clienții, LiveAgent are instrumentele necesare pentru a vă ajuta să oferiți clienților cea mai bună asistență.
Sumedenia de instrumente individuale de asistență pentru clienți vă poate oferi o idee excelentă despre experiența clienților. Obțineți informații și comparați osTicket cu LiveAgent. Programele de servicii pentru clienți sunt comparate cu privire la diferite caracteristici, cum ar fi fiabilitatea, raportul cost-valoare și uneori chiar și cu privire la caracteristici individuale, cum ar fi sistemul de gestionare a tichetelor, interfața de conversații directe și baza de cunoștințe. Aflați dacă ne descurcăm mai bine decât osTicket și dacă reprezentăm programul potrivit de servicii pentru clienți pentru afacerea dumneavoastră.
Comparați osTicket cu LiveAgent și vedeți care se descurcă mai bine
Corectă, începând cu 09.11.2020
Un program excelent de asistență pentru clienți ar trebui să aibă nu doar cel mai bun sistem de gestionare a tichetelor sau cea mai bună interfață de conversații directe, însă și să reprezinte un exemplu și să ofere clienților o experiență excepțională. Din acest motiv, oferim clienților noștri servicii de asistență 24/7. Interacțiunea cu clienții, timpul rapid de răspuns și rezolvarea problemelor clienților reprezintă cele mai importante priorități ale noastre. Ne puteți contacta pe mai multe canale. Asistență prin mesaje, apeluri telefonice, Gmail sau multe altele, depinde doar de dumneavoastră. Ați dori să știți ce înseamnă să aveți parte de experiență excepțională pentru clienți? Dacă da, dați clic mai jos.
Indiferent că este vorba de organizații mari sau afaceri mici… Toate au numai vorbe de laudă despre sistemul nostru de asistență.
Aveți curiozitatea de a vedea unde ne situăm față de alte soluții populare de gestionare a tichetelor? Aruncați o privire peste paginile noastre de comparație și descoperiți tot ceea ce avem de oferit.
Căutați o alternativă pentru Gist?
Sunteți în căutarea unei soluții diferite de Gist? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți testarea gratuită astăzi și oferiți asistență mai bună.
Căutați o alternativă la Extend?
Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la OTRS, oferind un sistem de management inteligent și funcționalități interconectate pentru asistență clienți și management. Beneficiați de chat în timp real, integrare social media, call center și multe altele la un preț rezonabil. Începeți acum perioada gratuită de probă de 14 zile și optimizați-vă serviciile pentru clienți!
Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?
Îmbunătățiți asistența clienților cu LiveAgent - cea mai bună alternativă la LivePerson. Încercare gratuită, fără card de credit!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team