FrëschKëscht
FrëschKëscht a început ca un proiect școlar și acum s-a transformat într-o companie reală datorită succesului pe care l-am avut ca mini-companie. FrëschKëscht, care înseamnă în limba română „CutieProaspătă”, furnizează Luxemburgului produse alimentare exclusiv locale și sezoniere sub forma unei cutii care variază de la o săptămână la alta.
Nu există succes fără un serviciu bun pentru clienți.
FrëschKëscht a început să folosească LiveAgent la sfârșitul anului 2020. Înainte de asta, am folosit o cutie poștală normală de e-mail în care aterizau peste 100 de e-mailuri în fiecare zi. A fost foarte dificil să lucrăm la o cutie poștală ca o echipă, deoarece nu exista deloc o prezentare generală, nu se puteau atribui e-mailuri, etc. Am vrut să oferim clienților noștri o asistență bună pentru clienți, ceea ce nu puteam face cu o cutie poștală normală. Din aceste motive am ales LiveAgent și suntem foarte mândri de asta.
Ce s-a schimbat de la utilizarea LiveAgent?
S-au schimbat multe pentru noi de când am început să folosim LiveAgent. Organizarea noastră internă a devenit mult mai bună prin simpla atribuire a e-mailurilor, adăugarea de comentarii interne ale echipei la e-mailuri și o imagine de ansamblu clară despre cine a lucrat la un e-mail până acum. LiveAgent ne economisește mult timp în procesarea e-mailurilor noastre zilnice. Datorită numeroaselor funcții pe care le oferă LiveAgent, procesăm tichete de două ori mai repede și, prin urmare, putem oferi clienților noștri răspunsuri mai rapide. Vânzările noastre au crescut semnificativ datorită asistenței noastre pentru clienți îmbunătățite, ceea ce este posibil datorită LiveAgent, printre altele.
Ce părere au angajații noștri despre LiveAgent?
A avea o aplicație de birou de asistență este un instrument interesant, inovator și util, dar angajații trebuie să poată lucra cu ea și să fie mulțumiți. Agenților noștri de la FrëschKëscht le place să lucreze cu LiveAgent. Până în prezent nu am primit niciun comentariu negativ despre software. Este un software foarte ușor de învățat în comparație cu multe alte programe de asistență. În opinia noastră, acesta este un punct foarte important, ca și agenții care lucrează cu el să fie satisfăcuți. În fiecare zi, angajații noștri sunt încântați să proceseze e-mailurile cu LiveAgent în loc să se ocupe de cutia poștală standard nestructurată și consumatoare de timp.
Gilles HEINESCH- Co-Fondator @FrëschKëscht