Areto System
Areto Systems oferă servicii de procesare online a cardurilor de credit pentru companiile online din peste 140 de țări diferite. Cu poartă de acces de plată online robustă, Areto Systems poate oferi servicii de plată online pentru conturi comerciale cu risc redus și conturi comerciale cu risc ridicat.
Ne aflăm într-o situație plăcută și provocatoare în același timp. Compania noastră a crescut rapid și a trebuit să angajăm mai mult personal, din moment ce tot mai multe cereri și vânări au continuat să vină. Încercam să ne ocupăm de asta folosind emailul, dar acest lucru, sincer, a fost imposibil. LiveAgent a apărut ca o salvare pentru noi (râde), a spus Justin Farrugia.
Găsirea instrumentelor potrivite și oferirea unei experiențe excelente pentru clienți este deosebit de dificilă în lumea finanțelor. Cu toate acestea, companiilor precum Areto Systems le plac marile provocări. Anul trecut au ales să uilizeze LiveAgent ca principal instrument de asistență având în vedere un singur scop – să se apropie cât mai mult de un serviciu perfect. Alertă spoiler: Au reușit.
Areto Systems este capabil să gestioneze toate nevoile de asistență cu un personal de doar 3 agenți. Să subliniem încă o dată că această companie operează într-o zonă foarte sensibilă a afacerilor financiare. Specialiștii Areto sunt capabili să rezolve mai mult de 300 de tichete complexe pe lună, în timp ce deservesc clienți din peste 140 de țări. Încrederea, loialitatea și satisfacția sunt de trei ori mai importante atunci când vine vorba de bani. Areto Systems strălucește în aceste zone, fără îndoială cele mai importante, cu un nivel de satisfacție a clienților aproape de 99%.
“LiveAgent ne oferă mai mult control și o creștere generală în menținerea tuturor lucrurilor organizate. Canalizarea eficientă a tichetelor, și, prin urmare, o gestionare mai eficientă a resurselor sunt, de asemenea, factori importanți. Capacitățile de raportare, caracteristicile departamentelor și automatizarea ușoară reprezintă un avantaj pentru noi.”
Doamnelor și domnilor de la Areto le place când pot lăsa o ”farfurie curată” după fiecare zi lucrătoare.
“Răspundem la toate întrebările în câteva ore și nu lăsăm niciun tichet de vânzare fără răspuns la sfârșitul zilei, a adăugat Justin Farrugia.”
Pentru a încheia totul, am întrebat Areto despre obiectivele lor în ceea ce privește asistența pentru clienți.
“Vrem să fim cât mai eficienți posibili atunci când vine vorba de receptivitate, din moment ce suntem conștienți de faptul că a fi receptiv și eficient face ca un client să se simtă în largul lui.. LiveAgent ne ajută să atingem nivelul dorit de eficiență pentru a oferi numeroșilor clienți un serviciu rapid cu o ochipă mică.”
Vă dorim tot binele din lume. Hai Areto!