Atomer
Atomer oferă clienților posibilitatea de a închiria un sistem complet bazat pe web în care aceștia pot crea cu ușurință magazine virtuale. Echipa este conștientă de faptul că un sistem de mare clasă nu poate exista fără servicii de asistență tehnică de înaltă calitate. După testarea a mai multor programe de birou de asistență și sisteme de gestionare a tichetelor, aceștia au ajuns la concluzia că LiveAgent este singurul care se potrivește nevoilor acestora și care le îndeplinește pe toate.
Martin Drugaj de la Atomer spune: LiveAgent ne ajutăm, în fiecare zi, să rezolvăm solicitările clienților. Decizia de a utiliza acest program de birou de asistență a fost alegerea potrivită, iar satisfacția clienților de 95% este o dovadă a acestui fapt.
Lucrul cu LiveAgent
Martin adaugă: „Angajații noștri s-au obișnuit repede cu LiveAgent. Lucrul cu LiveAgent este simplu și intuitiv. Zilnic ne ajutăm clienții să își rezolve problemele și suntem pe deplin mulțumiți că instrumentul cu care facem toate acestea este LiveAgent. Acesta oferă transparența perfectă în comunicarea dintre noi și client.”
„Oferă transparența perfectă în comunicarea dintre noi și client.”
Mulțumită interfeței de conversații directe, parte din LiveAgent, clienții noștri pot contacta serviciul de asistență tehnică în timp real și obține răspunsuri de îndată. La ora actuală avem aproximativ 380 de conversații prin LiveAgent.
All4net, compania din spatele Atomer, desfășoară și alte proiecte. „Mulțumită departamentelor din LiveAgent, putem cu ușurință reatribui tichetele, dacă este cazul. În acest fel, este posibil să îi ținem locul cu ușurință unui coleg dintr-un alt departament.”, spune Martin.
Ce cred colegii dumneavoastră despre LiveAgent?
„Laudă transparența și simplitatea funcțiilor precum: sistemul de conversații directe, departamentele, întârzierea/reatribuirea tichetelor și notelor, pe care le utilizează destul de dus.”
„Satisfacția clienților crește cu viteză.”