E-ville
  • Scenarii de caz de utilizare
  • E-ville

E-ville

E-ville are în acest moment 4 agenți care oferă suport, și sunt angajați cu normă întreagă. Aceștia oferă asistență celor peste 100,000 de clienți, în 2 țări. E ceva, nu? Minunata echipă de asistență de la E-ville gestionează 4 000 (!) de tichetele în fiecare lună. Și ne referim la cei 4 agenți pe care i-am menționat mai devreme. Principala formă de comunicare este clasicul email, întrucât căsuța poștală partajată de la Thunderbird nu mai reprezenta o opțiune pentru ei.

Principalul obiectiv atunci când utilizezi un program de asistență clienți este de a crește calitatea serviciului de suport. Exact acest lucru a făcut LiveAgent pentru magazinul online E-ville.com. Am putea folosi la nesfârșit sintagme precum “eficiență de neegalat” sau “satisfacția clienților”, dar nu are niciun rost să utilizăm acești termeni dacă nu sunt susținuți de fapte și cifre demne de menționat. Așadar, haideți să vedem care este contribuția noastră în acest caz.

“Utilizăm LiveAgent din primăvara anului 2016 și ne bucurăm de faptul că avem totul la dispoziție pe un singur calculator și că același agent oferă asistență tuturor clienților – a spus Ville Majanen.”

Prin ce iese în evidență serviciul lor de asistență și prin ce se diferențiază de competitori?

“Cred că suntem mai personali, mai corecți și mai amabili, ceea ce contează.”

Soluția noastră de suport clienți este de mare ajutor pentru ca E-ville să-și atingă scopul fundamental: “Clienții noștri trebuie să primească răspunsuri mai rapid și să beneficieze de un serviciu clienți mai bun.” a menționat Ville Majanen.

“Ne clădim succesul prin oferirea unei experiențe vaste. Depunem tot efortul pentru a ne păstra clienții mulțumiți. Acest lucru nu poate fi realizat fără o soluție excelentă de suport precum cea oferită de minunatul LiveAgent.”

Ce s-a schimbat de la implementarea LiveAgent?

Ei bine, cine este mai în măsură să răspundă la această întrebare decât însuși directorul departamentului de suport clienți de la E-ville?… “Totul este într-un singur loc! Înainte, fie trebuia să folosim mai multe aplicații, fie să plătim pentru integrarea mai multor soluții. LiveAgent ne face să oferim cea mai bună asistență clienților, fără a aloca un buget imens pentu asta și fără a fi necesar să-l folosim în detrimentul altor instrumente cheie.”

Echipa noastră LiveAgent apreciază mai mult decât orice părerile și sugestiile clienților. Susținem ceea ce afirmăm, așa că îndrăznim să adresăm o întrebare deloc ușoară: Care este părerea personalului care oferă suport clienților? Nu vă puteți imagina cât de mândri suntem atunci când clienți precum E-ville afirmă: “Nu avem nimic de reproșat!”

Ville Majanen – CEO @ E-ville.com

Verificați restul poveștilor

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x