Refresher
  • Scenarii de caz de utilizare
  • Refresher

Refresher

Stil de viată. Modă. Tehnologie. Muzică. Tot ceea ce este în tendințe și îndrăgit de mileniali poate fi găsit pe unul dintre cele mai vizitate site-uri din Slovacia. Mai mult, acest proiect a avut atât de mult succes până acum, încât s-a extins recent în Republica Cehă. Ar trebui să parcurgi un drum lung pentru a găsi pe cineva care nu a auzit de Refresher – un site web emblematic – unde înveți „ce se întâmplă”. De ce ar avea nevoie de un software de asistență, vă puteți întreba?

Imaginați-vă o situație în care trebuie să gestionați întregul personal al editorilor care acoperă totul, de la noul album Kanye West până la cele mai interesante 10 lucruri despre Pablo Escobar, până la cele mai bune lansări de adidași din 2016. Adăugați lucruri de marketing și design și puteți vedea deja modul în care contul dvs. de e-mail devine o dezordine imposibil de gestionat. Acesta este momentul în care LiveAgent, cu toate funcțiile sale, intervine pentru a salva situația.

Refresher a decis să meargă pe mâna LiveAgent la începutul anului 2015. Căutau o soluție care să ajute la fluidizarea tuturor comunicărilor, având în vedere eficiența. Comparat cu zeci de oameni lucrând într-o singură căsuță poștală comună, LiveAgent s-a dovedit a fi o binecuvântare. Echipa Refresher a reușit să reducă numărul personalului de asistență de la 14 la doar 5 agenți.

Acest rezultat pare și mai admirabil atunci când te uiți la imaginea de ansamblu. Întreaga echipă de asistență Refresher este acum capabilă să răspundă și să rezolve mai mult de 1700 de tichete pe lună.

Pe lângă o comunicare mai bună în cadrul echipei lor editoriale, LiveAgent este utilizat și pentru comunicarea cu agenții de publicitate. Departamentul lor de marketing este acum în măsură să răspundă la tichete practic imediat, și având istoricul complet al comunicării cu un client la doar un clic distanță, ajută de asemenea. Acest lucru a dus la creșterea masivă a veniturilor.

„Ce ne place la LiveAgent este flexibilitatea în ceea ce privește răspunsul la tichete și o comunicare mult mai bună în cadrul echipei noastre.”

Ce s-a schimbat după implementarea LiveAgent?

Regulile de automatizare care rulează în fundal au ajutat echipa Refresher să transfere imediat tichetele în mâinile persoanei potrivite, fără nicio problemă suplimentară. Alocarea manuală a tichetelor membrilor echipei este foarte utilă și pentru ei. LiveAgent ajută Refresher să filtreze comunicarea de afaceri cu adevărat importantă de mesajele comunității. Acest lucru este realizat din nou prin algoritmi puternici de automatizare care rulează în fundal. Având o linie dreaptă între zgomotul creat de comunitate pe Facebook & Twitter sau prin e-mail și fluxurile de venituri importante, adică agenții de publicitate, a fost esențial pentru a obține o creștere constantă.

Deci care este principalul beneficiu al LiveAgent pentru compania dvs.? “Ar trebui să mă repet, dar nu pot sublinia suficient cât de rapidă, flexibilă și ordonată a devenit comunicarea noastră.” Gabor Boros. „Când i-am întrebat pe agenții mei ce părere au despre lucrul cu LiveAgent, răspunsul lor a fost scurt: Mișto!”

Gabor Boros – CEO @ Refresher

Verificați restul poveștilor

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x