ZľavaDňa
  • Scenarii de caz de utilizare
  • ZľavaDňa

ZlavaDna

ZlavaDna este un site web cu oferte zilnice, care oferă vouchere cadou reduse, utilizabile la companiile locale.

Nu există un sentiment mai bun decât atunci când obțineți o afacere excelentă cu ținute noi, vacanțe sau cadouri. ZlavaDna se află pe primul loc între site-urile de oferte și cupoane din Slovacia și Republica Cehă și una dintre companiile cu cea mai rapidă creștere din Europa Centrală.

Abordarea clientului ZlavaDna

ZlavaDna este cunoscut pentru strategia sa inovatoare în abordarea noilor clienți. Au realizat rapid că asistența pentru clienți poate fi o modalitate ieftină de marketing. În martie 2014, ZlavaDna a început să folosească LiveAgent pentru a oferi o asistență pentru clienți mai bună și mai rapidă. În prezent, ei au 8 agenți de asistență care soluționează aproximativ 9000 de solicitări pe lună prin chat live și e-mail.

La început, ei foloseau Gmail pentru comunicarea prin e-mail. Mulți angajați s-au pierdut printre toate aceste mesaje, astfel au fost forțați să găsească o modalitate de a gestiona și de a răspunde e-mailurilor clienților într-un mod mai eficient. Pe măsură ce numărul de e-mailuri și de agenți creștea, au trebuit să își simplifice activitatea și să evite duplicarea rezolvării solicitărilor clienților. Atunci au spus STOP Gmail și au început să caute o soluție mai bună.

„Am încercat Zendesk, Freshdesk și Kayako, dar nu au putut concura cu setul de caracteristici LiveAgent și cu prețul foarte atractiv.”

Bună, sunt Juraj de la ZlavaDna. În compania noastră există aproximativ 100 de angajați, dintre care 5 fac parte din echipa de asistență pentru clienți. ZlavaDna este un site de oferte zilnice, care oferă cupoane reduse ce pot fi utilizate la companiile locale. Nu există o senzație mai bună decât să obțineți o afacere excelentă pentru o vacanță frumoasă, un cadou sau o cină romantică. ZlavaDna se numără printre cele mai bune și mai rapide site-uri web de oferte și cupoane din Europa Centrală. Odată cu creșterea numărului de clienți, vine o cerere mai mare pentru o asistență pentru clienți mai bună.

LiveAgent ne ajută să ne extindem asistența pentru clienți și se adaptează cu ușurință la creșterea noastră. Este echipamentul nostru de zi cu zi și nu mi-aș putea imagina să lucrez fără el. LiveAgent ne ajută să oferim răspunsuri mai rapid și să rămânem mai aproape de clienții noștri. Pentru a vă face o idee, din 2010 avem aproximativ 1,5 milioane de clienți care folosesc serviciile noastre. Ne ocupăm de peste 5.000 de e-mailuri, 2.000 de chat-uri și peste 1.500 de apeluri în fiecare lună cu echipa noastră de asistență pentru clienți.

Cu LiveAgent, putem urmări cu ușurință istoricul tuturor comunicărilor anterioare cu fiecare client. Aceasta oferă echipei noastre de asistență informații importante despre alte întrebări cu care s-a confruntat clientul anterior și ne ajută, de asemenea, să evităm să punem întrebări duplicate. Prin urmare, întreaga comunicare este mai rapidă, iar experiența clientului este simplificată. Ori de câte ori avem nevoie de ajutor pentru a seta ceva în licența noastră, oamenii de asistență de la LiveAgent sunt întotdeauna acolo pentru a ne ajuta.

Până acum nu am avut decât o experiență perfectă pentru clienți. Satisfacția clienților, atât a partenerilor, cât și a clienților finali este principala noastră prioritate aici la ZlavaDna. LiveAgent este un instrument excelent care ne ajută să atingem ambele obiective.

Înainte de a începe să utilizeze LiveAgent, ZlavaDna nu a folosit nicio aplicație de chat live. După implementarea unui buton de chat live pe site-ul lor, creșterea întrebărilor clienților a fost semnificativă. În plus față de 9000 de e-mailuri răspunse pe lună, ei pot ajuta și peste 1000 de clienți prin chat live în timp real.

„Posibilitatea de a rezolva solicitările clienților în timp real prin chat-ul live ne-a ajutat să reducem numărul tichetelor cu 25%.”

Din perspectiva agentului de asistență

LiveAgent a simplificat activitatea departamentului de asistență pentru clienți al ZlavaDna, astfel încât toate întrebările clienților (tichetele) primesc răspuns în 24 de ore. „Cu siguranță acest lucru nu ar fi posibil fără LiveAgent”.

„Am obținut o creștere de două cifre a satisfacției clienților.”

Din perspectiva agentului de asistență

“Până acum, toată lumea a fost mulțumită de LiveAgent. Ne permite să evaluăm fluxul de lucru într-un mod mai transparent și crește eficiența generală a serviciului nostru de asistență pentru clienți.”

Obiectivul ZlavaDna este de a rezolva tichetele și mai rapid și de a spori eficiența reprezentanților lor de asistență pentru clienți.

Peter Blazecka – PR & Director de marketing @ ZlavaDna

Verificați restul poveștilor

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x