Satur
Cu Satur fără griji pe drumul în jurul lumii timp de 100 de ani.
Tradiție și stabilitate
Vă oferim experiențe de călătorie de neuitat de 100 de ani. Tururi rezidențiale și turistice în Europa și exotice, croaziere, schi și wellness au încântat deja 5 generații de clienți satisfăcuți.
90000 de clienți
Exact atât de mulți clienți mulțumiți aleg din gama noastră largă de vacanțe și călătoresc cu noi pentru a se relaxa sau a explora în fiecare an.
150 de membri ai echipei
O echipă largă de delegați profesioniști, ghizi, animatori și consultanți în călătorii se ocupă de vacanța dvs. fără griji.
7 zile din săptămână
Cea mai largă rețea de 43 de sucursale, 600 de parteneri contractuali, infoline, chat live și site-ul web ne permit să fim alături de dvs. ori de câte ori începeți planurile dvs. de călătorie.
Copiii Satur
O echipă de animatori atent selecționați și instruiți profesional câștigă inimile copiilor în fiecare sezon. Satisfacția clienților față de clubul de familie Planet Fun ajunge la 96%.
… toate acestea cu ajutorul și cooperarea excelentă cu LiveAgent.
Comunicare cuprinzătoare într-un singur loc.
În trecut, am folosit LiveAgent mai întâi ca instrument de chat pentru comunicarea online cu clienții prin intermediul unui site web. Mai târziu, am început să folosim în mod activ această aplicație pentru comunicarea adreselor de e-mail selectate, unde aveam nevoie să avem o imagine de ansamblu a cererilor și a soluțiilor acestora. Compania noastră SATUR are cea mai mare rețea proprie de vânzări a tuturor agențiilor de turism din Slovacia și, prin urmare, a fost doar o chestiune de timp să prindem vânzătorii din toată Slovacia din adresele lor de e-mail într-un singur loc.
În prezent, putem urmări cu ușurință istoricul comunicării complete cu fiecare client. Aceasta oferă echipei noastre de vânzări informații importante despre toate întrebările și întrebările pe care clientul ni le-a adresat anterior și ne ajută, de asemenea, să monitorizăm cât de eficient se ocupă agenții noștri de vânzări de aceste întrebări.
… comunicarea noastră internă are și reguli
Structura noastră organizațională este destul de extinsă și avem mai multe departamente, cu necesitatea comunicării zilnice. Prin urmare, am decis să facem comunicarea internă cât mai eficientă și am creat conturi pentru fiecare coleg din cadrul departamentelor individuale. Printre altele, chat-ul intern este, de asemenea, foarte popular.
LiveAgent, de asemenea, ca bază de cunoștințe pentru colegii noștri
În momentul crizei coronei, am fost nevoiți să schimbăm modul de formare internă și schimbul de informații în schimbare dinamică necesare pentru munca zilnică a angajaților noștri. Am ales mai multe opțiuni, cum ar fi un intranet, fișiere partajate, manual electronic și multe altele. În cele din urmă, s-a luat decizia de a utiliza „baza de cunoștințe” în aplicația LiveAgent, iar operatorii noștri nu pot lăuda destul această metodă. Toate informațiile sunt disponibile într-un singur loc, cu posibilitatea de a căuta text integral, precum și metoda de actualizare a acestor date este foarte simplă și putem oferi colegilor noștri din toată Slovacia informații zilnice actualizate.
Jozef Granec, SATUR