Numeroase studii indică faptul că cei mai mulți clienți ai zilelor noastre preferă mai degrabă să caute informații online și să găsească singuri răspunsuri pentru rezolvarea problemei lor decât să apeleze centrul de suport clienți. Cu ajutorul programului ce conține articole despre acordarea suportului, de la LiveAgent, puteți crea cu ușurință o bază cuprinzătoare de informații si cunoștințe cu articole privind acordarea suportului care promovează auto-asistența, disponibilă 24/7.
Oferiți clienților informații în orice moment, când au nevoie de ele – și fără a solicita suport direct agenților dvs. Cu LiveAgent puteți reduce cu succes volumul de muncă al echipei și să oferiți în același timp soluții care să vă mulțumească clienții.
Articolele privind acordarea suportului presupun oferirea de informații oficiale cu privire la utilizarea, funcționalitatea, crearea sau structura unui produs sau al unui serviciu al companiei. Acestea pot include clasicul ghid ‘cum să..’ sau tutoriale ce conțin informații tehnice avansate.
Articolele privind acordarea suportului sunt realizate pentru clienți, agenți și oricine altcineva din echipa dvs. care trebuie să cunoască toate detaliile cu privire la funcționalitatea produsului. Mai exact, articolele privind acordarea suportului sunt de nelipsit pentru companiile SaaS și tehnologice care comercializează programe complexe de calculator.
O documentație foarte detaliată aduce beneficii afacerii în multe direcții. Mai mult decât atât, este esențială atât pentru clienți cât și pentru agenți.
Articolele din baza de informații sunt esențiale pentru activitatea echipei de suport. Cu aproape totul pus la punct, agenții dvs. vor avea la dispoziție întotdeauna informațiile corecte pentru a oferi răspunsuri competente și rapide clienților dvs.
Clienții preferă din ce în ce mai mult să utilizeze funcția de auto-asistență în schimbul interacțiunii cu oamenii. O bază de informații cu articole detaliate și ample le dă puterea clienților dvs. de a-și rezolva singuri problema chiar înainte de a realiza că trebuie să solicite ajutor.
Prin oferirea accesului clienților la o sursă de informații credibilă, precisă, relevantă și detaliată despre produsele și serviciile dvs., puteți crește imaginea brand-ului și să câștigați încrederea mai multor clienți.
Cu ajutorul bazei de informații LiveAgent și al programului online pentru articole privind suportul, vă puteți consolida toate informațiile într-o bază de informații centralizată care să fie mai ușor accesată de către toți cei care au nevoie.
Cu ajutorul performantului editor WYSIWYG, crearea, editarea și organizarea bazei de informații și a articolelor privind acordarea asistenței nu a fost nicicând mai ușoară. Puteți adăuga imagini, video-uri, tabele și alte elemente vizuale pentru a vă asigura că textul și conținutul sunt ușor de parcurs și de asimilat.
Construiți o bază internă de cunoștințe care să conțină informații esențiale accesibile doar de către echipa de suport. Oferiți agenților dvs. acces instant la informațiile necesare, putând astfel să rezolve rapid solicitările clienților fără a pierde timp în căutarea soluțiilor.
Întocmiți un număr nelimitat de baze de informații, câte una pentru fiecare brand, produs, serviciu sau departament – totul într-un singur cont LiveAgent. Fiecare bază de cunoștințe este independentă și va avea propriile informații, setări și design.
Completați articolele despre suport cu surse suplimentare cum ar fi atașarea unor fișiere în cadrul articolelor din baza de informații. Astfel, conținutul va oferi și mai multe informații și va ajuta clienții să efectueze o căutare mai amănunțită asupra subiectelor care îi interesează.
Veniți în sprijinul clienților dvs. și al membrilor echipei de suport oferindu-le acces facil și fără efort la baza de informații cu ajutorul widget-ului de căutare, care în mod automat sugerează conținut relevant în timp real în funcție de cuvintele cheie tastate în bara de căutare.
Asigurați-vă că articolele din baza de informații se potrivesc stilului brand-ului dvs. alegând dintr-o gamă largă de setări și opțiuni de personalizare. Puteți schimba logo-ul, titlul, selecta o temă, defini culorile, insera propriul cod HTML și standard CSS sau adăuga coduri pentru monitorizare.
Țineți evidența tuturor comunicațiilor cu clienții într-un singur loc și oferiți servicii de auto-asistență. Tratați cu ușurință tichete, email-uri, conversații prin chat, apeluri și mesaje social media cu o singură soluție de suport clienți care le unește pe toate.
În completarea documentației privind suportul acordat, puteți seta un portal complex de auto-asistență cu ajutorul căruia clienții pot înregistra și gestiona tichetele lor, să ofere un feedback și să interacționeze între ei în cadrul unui forum.
De la distribuția tichetelor, reguli de automatizare a fluxului de lucru și management ușor de aplicat – până la răspunsuri predeterminate, SLA-uri, rapoarte detaliate și instrumente de colaborare între membrii echipei, LiveAgent pune la dispoziție o multitudine de funcții pentru tichete.
Oferiți suport instant clienților prin intermediul serviciului de live chat. Widget-ul nostru de chat este cel mai rapid de pe piață și include atât funcții de bază cât și funcții avansate, cum ar fi direcționare conversații prin chat, invitații proactive la chat, monitorizare vizitatori și multe altele.
LiveAgent include în cloud opțiunea de call center care vă permite să integrați orice furnizor de telefonie internet, VoIP. Veți putea fi apelat de pe liniile fixe de telefonie sau direct din website (atât voce cât și video) fără a se percepe costuri suplimentare pe minut.
Asociați conturile de Facebook, Twitter și Instagram într-un singur inbox. Monitorizați fără dificultate și răspundeți tuturor mesajelor, comentariilor și mențiunilor dintr-un singur ecran fără a fi necesar să treceți de la un cont la altul în permanență.
Îmbinăm serviciile de ticketing, chat, voce și video, rețele de socializare și auto-asistență într-un singur instrument.
LiveAgent a primit cele mai multe aprecieri și a fost declarat programul de suport numărul 1 pentru companii mici și mijlocii în 2019-2020.
Din anul 2004, oferim soluții de suport afacerilor din diverse domenii.
LiveAgent include peste 180 de funcționalități, peste 40 de integrări și poate fi personalizat astfel încât să corespundă cerințelor dvs.
Indiferent de domeniul în care activați sau de dimensiunea companiei dvs., aveți la dispoziție 4 tipuri de abonament din care să alegeți, complet transparente și la un preț corect. Accesați perioada gratuită de probă de 14 zile pentru a testa programul și a oferi asistență de excepție clienților.
Descoperiți software-ul de autoservire LiveAgent, care oferă soluții puternice pentru gestionarea tichetelor, chat live, integrarea rețelelor sociale și multe altele. Construiți baze de cunoștințe eficiente și reduceți numărul de tickete. Începeți acum cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și împuterniciți-vă clienții cu autoservire 24/7. Fără taxă de instalare sau card de credit necesar.
Editor WYSIWYG pentru articole
Descoperă editorul WYSIWYG de la LiveAgent pentru articole de cunoștințe, tichete și șabloane de email. Oferind funcții avansate de formatare și personalizare, transformă-ți conținutul într-un ghid estetic și user-friendly. Încearcă gratuit timp de 14 zile, fără obligații!
Termenii și condițiile programului de afiliere al LiveAgent
Explorați programul de afiliere LiveAgent! Obțineți comisioane generoase pentru recomandări calificate, cu niveluri de parteneriat care se potrivesc nevoilor dvs.: de la parteneri de bază la profesioniști. Aflați cum să vă maximizați câștigurile și să beneficiați de suport dedicat și activități de marketing cooperativ. Înscrieți-vă acum pentru a deveni partener și începeți să câștigați!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team