Utilizați un program de engagement clienți

Un program de engagement clienți este un program care gestionează comunicațiile cu clienții, care se desfășoară prin intermediul mai multor canale de comunicații precum web chat, email sau rețele de socializare. Platforma de engagement clienți include de obicei funcții care suportă comunicațiile multi-channel, sisteme CRM, raportare, marketing personalizat și opțiunea de auto-asistență. Principalele avantaje ale utilizării programului de engagement clienți constau in creșterea veniturilor, a indicatorului ROI și a gradului de satisfacție al clienților.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Men shaking hands - illustration

Investiți într-un program de engagement clienți

Programul de engagement clienți este utilizat pentru a crea și a menține o relație pozitivă și de durată cu clienții. Dacă oferiți în mod constant o experiență placută clienților, conform statisticilor, aceștia tins să devină loiali brand-ului. De fapt, 96% din consumatori afirmă faptul că serviciul clienți joacă un rol foarte important atunci când iau decizia de a fi loiali unui brand.

A avea clienți fideli are anumite avantaje – sunt de patru ori mai dispuși sa vă sprijine afacerea fiind susținatori ai acesteia,prin faptul că scriu review-uri bune și fac recomandări prin viu grai a produsului sau serviciului. Pe măsură ce clienții loiali devin tot mai implicați in afacerea dvs., sunt de cinci ori mai dispuși să cumpere de la dvs. din nou. De aceea, este important să incercați să imunătățiți in mod constant serviciul clienți. Conform Forbes, 84% din companiile care depun eforturi pentru imbunătățirea serviciului clienți și al experienței clienților, inregistrează o creștere a veniturilor.

Începeți Perioada de Probă

Funcționalități principale

Există mulți furnizori de programe software de engagement clienți pe piață și poate fi dig=ficil să distingem care program este cel mai bun și care sunt funcționalitățile de nelipsit. Am alcătuit pentru dvs. o listă a principaleleor funcționalități pe care un program de engagement clienți trebuie să le conțină. Furnicozii de programe de engagement clienți ar trebui să includă următoarele: engagement multichannle al clienților, automatizare, gamificare, raportare, gestionare centralizată, integrări, segmentări și un CRM unic.

features overview - integration
social notifications - illustration

Engagement multi-channel

Programul de engagement clienți adecvat afacerii dvs. ar trebui să vă ofere capacitatea de a comunica și discuta cu clienții prin intermediul multiplelor canale de comunicații, precum email, text, apeluri vocale sau rețele de socializare.

Automatizare

Automatizarea este o funcționalitate esențială pe care un program de engagement clieni trebuie să o conțină deoarece salvează foarte mult timp. Regulile de automatizare vă permit să executați anumite strategii de engagement atunci când anumite criterii sunt îndeplinite. De exemplu, dacă un client a cumpărat un anumit produs de mai multe ori, acesta ar putea primi un email ce conține o ofertă promoțională, atunci când produsul este din nou pe stoc sau la reducere.

Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Gamificare

Un program de engagement clienți ar trebui să ofere beneficii clienților și personalului deopotrivă. Includerea unei funcții de gamificare reprezintă un mod distractiv de a recompensa agentții și de apromova o competiție sănătoasă în rândul echipelor și a indivizilor. Sporiți productivitatea prin atribuirea unor medalii/insigne și prin creșterea în grad.

Reportare

Un program proactiv de engagement clienți ar trebui să ofere un pachet full de funcționalități de analiză care să vă ofere analize precise și instrumente de raportare.

report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Management centralizat

Un sistem de management centralizat vă permite să vizualizați ți să gestionați toate datele despre clienți precum și comuicațiile cu aceștia, totul dintr-un singur panou. Indiferent de pe ce canal de comunicație primiți solicitările de la clienți, acestea vor sosi în inbox-ul universal, ce poate fi accesat de către toți membrii serviciului de suport clienți.

Începeți Perioada Gratuită de Probă

Integrări

Un program de engagement clienți ar trebui să fie capabil să integreze aplicații terțe pe care le utilizați deja în cadrul activităților de zi cu zi. Integrarile aplicațiilor terțe se pot referi la sisteme POS, sisteme e-commerce și rețele de socializare.

app installation - illustration
segment - illustration

Segmentare

Segmentarea clienților este o funcționalitate importantă deoarece vă permite să vă segmentați clienții, ținând cont de datele înregistrate. Prin apelarea la segmentare, puteți alege cu ușurință un grup țintă de clienți cărora să le adresați un adresați un anumit mesaj sau conținut.

CRM

Un program de engagement clienți ar trebui să includă un CRM foarte bine consolidat care să vă permită să gestionați toate datele clienților de la date de contact până la comenzi și tichete anterioare.

customer profile
book lover - illustration

Baza de cunoștințe pentru clienți

Baza de informații pentru clienți reprezintă un mare avantaj al unui progra, de engagement clienți. Aceasta îi ajută pe clienți să găsească rapid informațiile de care au nevoie fără a fi necesar să vă contacteze direct. O baza de cunoștințe pentru clienți reprezintă un beneficiu atât pentru clienți cât și pentru agenți. Bazele de informații duc la o reducere a timpului de așteptare a clienților, a volumului de muncă al agenților și a timpului alocat soluționării tichetelor.

La LiveAgent le găsiți pe toate

LiveAgent este un program software echipat complet cu funcționalități care vă permit să vp concentrați atenția și eforturile spre construirea unei relații de durată cu clientul. LiveAgent oferă:

Inbox Universal

Un inboc universal vă ajută cu organizarea solicitărilor clienților venite de pe multiple canale de comunicații și să oferiți un răspuns rapid acestora.

Funcții de Gamificare

Funcțiile de gamificare pe care le puteți utiliza pentru a recompensa și stimula eforturile depuse de către membrii echipei de suport.

Sistem de Raportare

Un sistem de raportare solid este acela care vă permite să aflați cât de bine stați la capitolul comunicare cu clienții.

man and woman receiving awards

Încercați LiveAgent astăzi

Dacă sunteți în căutarea unui program software de engagement clienți, acordați o șansă LiveAgent. LiveAgent este cel mai apreciat și considerat programul de suport numărul 1 pentru IMM-uri în anul 2020. Oferim o perioadă gratuită de probă pentru programul LiveAgent, de 14 zile. Nu se solicită card bancar. Mențineți-vă clienții mulțumiți și activi cu LiveAgent.

Începeți Perioada Gratuită de Probă
smiling woman with coffee

LiveAgent face munca serviciului clienți mult mai ușoară. Timpul nostru de răspuns este mai rapid acum cu 26%.

black Martinus logo
Articole legate deProgram de engagement clienți
Programul informatic de portal pentru clienți va crește fidelitatea clienților și vânzările. Încercați perioada de încercare gratuită de 14 zile pentru LiveAgent și oferiți clienților servicii de calitate excelentă.

Un centru dedicat cu program informatic de portal pentru clienți

Descoperiți cel mai bun program informatic de portal pentru clienți în 2022 cu LiveAgent. Reduceți costurile și îmbunătățiți asistența oferind clienților acces la resurse, auto-servire și monitorizarea tichetelor. Beneficiați de o perioadă de încercare gratuită de 14 zile, fără necesitatea unui card bancar. Alăturați-vă liderilor din industrie precum Forbes și Airbus și oferiți servicii de calitate excepțională. Începeți acum!

Pentru a gestiona relațiile de afaceri, programul de relații cu clienții este conceput pentru a întocmi analize și pentru a gestiona informațiile. CRM este unul din instrumentele LiveAgent.

Programul CRM

Pentru a gestiona relațiile de afaceri, programul de relații cu clienții este conceput pentru a întocmi analize și pentru a gestiona informațiile. CRM este unul din instrumentele LiveAgent.

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Glosar programe de birou de asistență

Descoperiți un glosar cuprinzător pentru programele de birou de asistență și serviciile clienți, ideal pentru începători. Navigați ușor prin terminologia esențială și învățați concepte cheie pentru a excela în domeniu. Vizitați acum pentru a vă îmbunătăți cunoștințele!

Continuați astăzi cu software-ul de interacțiune cu clienții. Rămâneți la curent cu toate cererile clienților și îmbunătățiți experiența clienților pe toate canalele.

Mergeți mână în mână cu clienții dvs.

Continuați astăzi cu software-ul de interacțiune cu clienții. Rămâneți la curent cu toate cererile clienților și îmbunătățiți experiența clienților pe toate canalele.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x