Duceți angajamentul clienților
la nivelul următor cu LiveAgent
Oferiți o experiență excelentă clienților cu platforma de chat live de la LiveAgent. Aveți acces la un widget rapid de chat live și la caracteristici avansate care fac ca orice interacțiune cu clienții să fie ca o joacă de copii. Transformați vizitatorii site-ului web în clienți și rezolvați întrebările clienților cu asistență în timp real. Îmbunătățiți implicarea clienților cu o singură aplicație de chat. Economisiți timp și concentrați-vă pe ceea ce este important cu platforma de servicii pentru clienți LiveAgent.
Software de chat
Funcții de chat
LiveAgent oferă un instrument de chat de ultimă generație. Acesta vine cu funcții premium pentru a ajuta echipele de asistență clienți să ofere o experiență de chat excelentă. Printre caracteristicile cheie se numără rutarea inteligentă a chat-ului, invitații proactive la chat, urmărirea vizitatorilor și multe altele. Widget-ul de chat multilingv al LiveAgent este unul dintre cele mai rapide de pe piață.
Beneficiile software-ului de asistență prin chat
Obțineți o experiență de utilizator uimitoare pentru fiecare agent de chat și oferiți o experiență excelentă în conversațiile cu clienții. Funcțiile noastre avansate pot ajuta agenții de asistență clienți să gestioneze sute de conversații în fiecare zi. Aruncați o privire la ceea ce primesc agenții dvs. de asistență tehnică într-o singură platformă.
Îmbunătățiți productivitatea agenților cu:
Îmbunătățiți-vă site-ul web și începeți conversații cu vizitatorii datorită unui software de mesagerie modern. Creșteți loialitatea clienților cu un răspuns rapid la solicitările de chat datorită unui instrument puternic. Aruncați o privire la ceea ce primesc clienții și echipele de servicii pentru clienți cu LiveAgent.
Rafinați călătoria clientului cu:
LiveAgent este mult mai mult decât un simplu furnizor de chat live. Descoperiți platforma noastră de servicii pentru clienți care poate gestiona fiecare canal de comunicare important. Aflați mai multe despre caracteristicile esențiale și vedeți cum funcționează.
Mesaje automate
Atrageți atenția clienților cu mesaje proactive care invită vizitatorii site-ului web să discute cu un agent de asistență clienți. Personalizați mesajele și creați o experiență personalizată, ideală pentru scopul site-ului dvs. web. Invitațiile proactive la chat sunt o caracteristică puternică ce poate transforma vizitatorii site-ului web în clienți plătitori.
Aflați mai multe despre invitațiile proactive pe chat
Monitorizarea vizitatorilor
Țineți evidența vizitatorilor site-ului web pentru a vedea unde își petrec timpul. Prezentarea generală a chat-ului vă poate arăta numărul de vizitatori ai site-ului web, agenții activi și fiecare chat în curs de desfășurare. Utilizați monitorizarea site-ului web pentru a determina URL-urile preferate. Trimiteți un mesaj de chat potențialilor clienți dacă doriți să-i ajutați în călătoria lor.
Aflați mai multe despre urmărirea vizitatorilor site-ului
Mesajele de prezentare
Pregătiți-vă răspunsurile înainte să vă trimită clientul un mesaj. Vizualizarea în timp real a tastării vă poate arăta ce tastează clienții dvs. înainte de a apăsa butonul de trimitere. Folosiți această funcție puternică pentru a vă pregăti răspunsurile mai rapid sau pentru a face o cercetare rapidă despre subiecte și clienți. Oferiți asistență pentru clienți cu o viteză de neegalat.
Opțiuni lingvistice
LiveAgent poate vorbi limba dvs. și a clienților dvs. Alegeți una dintre cele peste 40 de limbi pentru a vă ajuta să oferiți asistență în diferite țări. Personalizați-vă ferestrele de chat și selectați limba principală a acestora. Puteți configura fiecare widget de chat cu opțiuni lingvistice diferite dacă oferiți asistență în mai multe zone.
Aflați mai multe despre widget-ul de chat multilingv
00:00/05:51
Chat flexibil
Software-ul de chat live pentru site-ul web include un widget de chat live pe care îl puteți personaliza și plasa pe site-ul dvs. web cu câteva linii de cod generat. Setările de personalizare a widget-ului de chat vă permit să îi schimbați aspectul, să configurați o marcă personalizată sau să creați un formular pre-chat pentru colectarea detaliilor de contact. Clienții pot face click pe widget atunci când navighează pe un site web și se pot conecta cu un agent de asistență pentru clienți. Agentul de chat poate răspunde, de asemenea, din aplicația mobilă disponibilă pentru Android și iOS.
Conversațiile prin chat pot ajuta centrul de contact să îmbunătățească procesul de vânzări și să vă consolideze afacerile online.
Economisiți mai mult
Cel mai rapid widget de chat de la LiveAgent vă poate ajuta să rezolvați problemele în mod fiabil și rapid. Economisiți la prețurile de asistență pentru agent pe lună și rezolvați un volum mai mare de conversații prin chat într-o perioadă mai scurtă de timp.
17 – 30%
Scăderea costurilor
Utilizarea chat-ului live ca platformă de comunicare este mai ieftină decât apelurile și mai rapidă decât e-mailurile. Experimentați o scădere a costurilor cu LiveAgent.
Câștigați mai mult
Ajutați-vă clienții în luarea deciziilor de cumpărare și recomandați produse mai bune. Transformați mai mulți vizitatori ai site-ului web în clienți plătitori. Creșteți conversiile cu o simplă fereastră de chat pe site-ul dvs. web.
20%
Creșterea ratei de conversie
Creșteți ratele de conversie și câștigați mai mult prin utilizarea unei strategii bune de chat. Aplicația noastră de chat vă poate ajuta să convertiți vizitatorii în clienți și să vă creșteți ROI-ul.
Satisfacerea clienților
Îmbunătățiți loialitatea clienților și folosiți cel mai rapid widget de chat pentru a vă ajuta clienții. Reduceți abandonarea coșului de cumpărături cu funcții utile și rămâneți disponibil pentru vizitatorii site-ului web oricând navighează.
73%
Rate de satisfacție mai mari
Oferiți conversații personalizate pentru clienții dvs. Software-ul nostru de chat live cu funcționalități complete vă poate ajuta cu satisfacția clienților și cu o experiență excelentă a agenților.
Alegeți un software grozav cu funcții de chat la un preț corect. Economisiți bani cu ajutorul calculatorului nostru de prețuri și obțineți cea mai bună
valoare pentru funcționalitatea de chat.
Încercați tot ceea ce avem de oferit cu o probă gratuită de 30 de zile
Mărturii
Cel mai bun preț
LiveAgent oferă cel mai bun raport calitate-preț pentru banii dvs. în lumea software-ului de asistență prin chat live.
Cel mai popular
Acum că aveți o scurtă idee despre motivele pentru care software-ul de chat live poate fi util pentru compania dvs., haideți să aprofundăm pentru a afla cum puteți valorifica puterea acestui instrument incredibil.
Este un software de chat online care vă permite să vă conectați cu clienții dvs. în timp real, de oriunde. Software-ul de chat live nu numai că le permite clienților dvs. să vă contacteze rapid și fără efort, dar vă oferă și un avantaj competitiv și vă permite să creați amprente de lungă durată asupra clienților dvs.
De departe, cel mai popular și utilizat pe scară largă este software-ul de chat live doar prin text. Acest tip de chat live cu clienții oferă o experiență de chat obișnuită asemănătoare aplicațiilor de mesagerie precum Facebook messenger.
Alte tipuri de software de chat live includ soluții video și vocale. De obicei, acestea nu sunt modalitatea preferată de clienți pentru a contacta afacerea dvs., dar pot fi utile atunci când se tratează probleme mai complexe care necesită explicații aprofundate sau demonstrații video.
Este important de reținut că multe aplicații de chat live doar prin text permit utilizatorilor să facă și chat vocal sau video.
Care sunt unele dintre principalele caracteristici și funcționalități ale unei astfel de soluții de chat? Haideți să aruncăm o privire rapidă asupra unora dintre caracteristicile pe care le puteți găsi cele mai utile.
Utilizarea unei aplicații de chat live poate îmbunătăți dramatic performanța afacerii dvs., menținându-vă în același timp clienții fericiți și implicați.
De ce să nu ne uităm la cele mai semnificative beneficii pe care serviciul de chat live le poate aduce afacerii dvs.?
1. Experiența clienților – Vizitatorii site-ului dvs. web pot avea o experiență extrem de personalizată în timp ce trimit mesaje de la unul la altul cu un agent de asistență. Companiile par mai autentice și mai apropiate atunci când vorbesc cu clienții în timp real prin intermediul sistemului de chat live.
2. Asistență pentru clienți 24/7 – Vizitatorii site-ului pot trimite un mesaj de chat chiar dacă niciunul dintre agenți nu este online. Puteți configura chat-ul live pentru a-i redirecționa către o bază de cunoștințe sau către autoservire.
3. Creșterea conversiilor web – Echipa dvs. de vânzări poate prezenta produsele și serviciile dvs. clienților potențiali în acel moment și acolo, păstrând o conversație relaxată, dar profesională, în timp real.
4. Accesibil și atractiv – Clienții nu trebuie să petreacă timp căutând informațiile dvs. de contact. Ei pot pur și simplu să își tasteze întrebările într-un chat live și să primească ajutor imediat. În plus, puteți avea un widget de chat multilingv care să le permită clienților să comunice în limba lor maternă.
5. Construiește relații – Agenții pot observa tonul vocii clienților, astfel încât să se poată adapta la situație. Aceștia își pot pune mai mult în valoare personalitatea și pot construi relații de încredere și de ajutor.
6. Stimulează productivitatea – În timp ce un agent poate gestiona un singur apel telefonic la un moment dat, acesta poate discuta cu ușurință cu mai mulți vizitatori ai site-ului web. În combinație cu funcții avansate, cum ar fi mesajele predefinite sau automatizarea chat-ului, puteți eficientiza și mai mult fluxul de lucru al centrului dvs. de contact.
7. Creșterea rezolvării la primul contact – Reprezentantul serviciului de relații cu clienții poate răspunde rapid la întrebările atât ale utilizatorilor noi, cât și ale celor care revin. Nu este nevoie să existe fire lungi de e-mailuri atunci când clienții pot primi răspuns imediat la întrebările lor.
8. Colectarea de date – Obținerea unei cantități uriașe de date vă permite să luați decizii mai bine informate cu privire la produsele și serviciile dvs., precum și la strategiile de vânzări și marketing.
9. Costuri reduse – Implementarea unui serviciu de chat live de încredere este mult mai prietenoasă cu bugetul decât înființarea unui call center.
10. Este preferatul clienților dvs. – Peste 81% dintre clienți sunt mulțumiți de soluția de chat live.
Este dificil de determinat prețul mediu al unui software de chat live în general. Acesta depinde în mare măsură de mai mulți factori, cum ar fi dacă este un serviciu bazat pe abonament, modelul de preț al soluției respective, câte caracteristici cuprinde etc.
Cu toate acestea, putem concluziona că, în general, puteți plăti orice sumă între 16$ – 150$ pe lună pentru fiecare agent.
Iată câteva dintre exemplele diferitelor modele de prețuri care pot fi aplicate unui software de chat pe site.
În primul rând, scrieți pentru ce doriți să folosiți software-ul de chat live. Va fi principala modalitate de comunicare cu clienții dvs.? Va fi forța motrice pentru încheierea de afaceri? Asigurați-vă că este foarte clar care va fi principalul caz de utilizare a soluției software de chat live pe care o veți adopta. Apoi, trebuie să decideți ce opțiune se potrivește cel mai bine dimensiunii afacerii dvs. și dacă poate fi integrată în alte aplicații de afaceri. De asemenea, nu uitați să verificați dacă există limitări sau caracteristici pe care software-ul de chat live nu le va suporta.
Iată câteva dintre strategiile care vă vor ajuta să decideți ce opțiune de chat online se potrivește cel mai bine nevoilor dvs.
Ne vine în minte o întrebare frecventă. Veți putea cere ajutor atunci când veți avea nevoie de el? A avea un canal de asistență de încredere este crucial pentru ca experiența dvs. de chat live să fie una pozitivă. Cu tehnologia, lucrurile se pot deteriora foarte repede și este important să aveți un răspuns rapid și o mână de ajutor oricând aveți nevoie.
Pe măsură ce afacerea dvs. crește, volumul de chat va crește inevitabil odată cu ea. Trebuie să angajați o soluție software de chat live pe care să o puteți mări sau micșora în funcție de nevoile centrului dvs. de contact.
Unele opțiuni de software nu permit o personalizare prea mare, iar unele nu vă permit să aveți funcții avansate, cum ar fi istoricul nelimitat al chat-urilor, etichetele de chat sau partajarea fișierelor. Depinde de dvs. să decideți unde sunteți dispus să suportați unele inconveniente.
Cât de mult poate beneficia echipa dvs. de o experiență de colaborare? Pot să își transfere chat-urile online între ele, să partajeze fișiere, să adauge etichete vizibile pentru colegii lor și să comunice între ei fără probleme? Acestea sunt întrebări importante pe care trebuie să vi le puneți atunci când alegeți software-ul de chat live pentru dvs. și echipa dvs.
Nu putem sublinia îndeajuns de mult cât de important este ca soluția pentru care vă decideți să optați să aibă un număr substanțial de integrări. Aceasta nu numai că maximizează valoarea achiziției tale, dar se asigură, de asemenea, că clienții dvs. au o experiență unificată pe mai multe platforme.
Cel mai bun software de chat live pentru întreprinderile mici & mijlocii din eCommerce, Saas etc. care iau în serios centrarea pe client.
LiveAgent este o soluție bazată pe web care oferă un widget de chat live rapid și fiabil, cu multiple funcții avansate. În plus, îl puteți personaliza pentru a se potrivi perfect cu brandingul dvs. Această soluție vă permite să transformați cu ușurință vizitatorii site-ului web în clienți plătitori și să le oferiți servicii excelente pentru clienț.
Printre cei mai cunoscuți clienți ai acestui software se numără giganți din industrie precum Forbes, Airbus, Nascar, eSky și Slido.
LiveAgent este una dintre puținele soluții software care oferă o versiune complet gratuită. Cu toate acestea, dacă doriți să îi valorificați întregul potențial și să profitați de funcțiile sale suplimentare, inclusiv de chat live, puteți alege dintre următoarele opțiuni de preț: 15, 29 și 49 de dolari pe lună pentru fiecare agent.
Cu toate acestea, puteți încerca versiunea de încercare gratuită de 14 zile înainte de a vă angaja la unul dintre planuri, astfel încât să vă puteți face o idee despre ceea ce veți primi.
Comparație detaliată între LiveAgent și alte programe de chat live
Cel mai bun software de chat live pentru afacerile în creștere centrate pe client care doresc să construiască relații puternice cu clienții lor.
Front este o opțiune grozavă pentru afacerile care doresc să își eficientizeze comunicarea de afaceri. Front oferă un chat live pe site care poate fi gestionat direct din căsuța dvs. de e-mail. În plus, echipa dvs. poate rămâne în fruntea sarcinilor sale zilnice cu funcția de chat în echipă a Front pentru o colaborare fără probleme.
Printre clienții cunoscuți care folosesc software-ul Front se numără Fundraise Up, Hootsuite și Bubble.
Front oferă clienților săi trei opțiuni de preț. Acestea includ o opțiune de 19$, una de 49$ și una de 99$. Acestea sunt plătite lunar în funcție de numărul de utilizatori care lucrează cu el. De asemenea, oferă o perioadă de încercare gratuită de 7 zile, astfel încât să puteți afla câte ceva despre acest software puternic înainte de a vă decide să vă abonați la unul dintre planurile plătite.
Comparație între LiveAgent și Front
Cel mai bun software de chat live pentru afacerile locale care au atât o prezență online, cât și magazine fizice.
Podium oferă o soluție puternică Podium Webchat care vă poate ajuta să generați de până la 11 ori mai multe lead-uri de intrare. Puteți colecta informațiile despre lead-uri înainte ca acestea să înceapă să discute pe chat, astfel încât echipa dvs. să poată oferi cea mai bună experiență posibilă clienților.
Printre clienții Podium se numără Lunchbox, America’s Car-Mart și Bruce Titus Auto Group.
Podium oferă trei opțiuni de preț din care puteți alege. Prima începe de la 289 de dolari, a doua costă 449 de dolari, iar ultima este de 649 de dolari. Puteți, de asemenea, să încercați Podium pentru a vă convinge singuri folosind o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.
Cel mai bun software de chat live pentru întreprinderile mici sau mijlocii cu viziune de creștere.
Zendesk oferă o opțiune de chat live nu numai pentru a încânta clienții, ci și pentru a eficientiza fluxurile de lucru ale agenților dvs. și pentru a îmbunătăți implicarea acestora. Zendesk oferă un instrument de chat live care vă poate duce rata de satisfacție a clienților la nivelul următor.
Printre clienții care utilizează soluțiile software de asistență tehnică Zendesk se numără companii precum BaubleBar, 99designs și Modsy.
Puteți începe cu opțiunea Support, care costă 19 dolari pe lună pentru fiecare operator. Dacă doriți să aveți acces la mai multe funcții, inclusiv la software-ul de chat live, vă puteți abona la prețurile Suite, care încep de la 49 de dolari. Dacă doriți să testați Zendesk pentru dvs. înșivă, vă puteți înscrie pentru o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile.
Comparație între LiveAgent și Zendesk
Cel mai bun software de chat live pentru companiile mai mari, centrate pe client, cu volume mari de interacțiuni cu clienții.
Nu există nimic mai ușor pentru clienții dvs. decât să vă contacteze folosind widget-urile de chat încorporabile ale Zoho Desk.
Printre clienții mulțumiți care folosesc Zoho Desk se numără Daimler, Lycamobile și McAfee.
Zoho Desk include o opțiune gratuită în planul lor de tarifare. Pentru caracteristici mai avansate, puteți alege din trei niveluri care constau în 14, 23 și 40 de dolari pe agent pe lună. Funcția de chat live este disponibilă la nivelul de preț de 40 de dolari.
De asemenea, vă puteți abona pentru o perioadă de încercare gratuită de 15 zile și o puteți testa singur.
Comparație între LiveAgent și Zoho Desk
Cel mai bun software de chat live pentru întreprinderi de toate dimensiunile care se străduiesc să ofere experiențe încântătoare clienților lor.
Freshdesk Messaging (cunoscut anterior sub numele de Freshchat) facilitează comunicarea cu clienții dvs. cu ajutorul automatizării și al roboților cu inteligență artificială. Software-ul Freshdesk este un instrument de afaceri uimitor în care au încredere peste 50 000 de clienți.
Printre companiile care utilizează software-ul Freshdesk se numără Blue Nile, Travix și Klarna.
Puteți accesa funcțiile esențiale ale Freshdesk folosind planul lor de bază gratuit. Cu toate acestea, pentru a obține o experiență completă a acestui software puternic, vă puteți înscrie pentru 15, 39 sau 49 de dolari pe lună pentru fiecare agent. Înainte de a vă decide să vă angajați la una dintre opțiunile cu plată, puteți încerca Freshdesk în timpul unei perioade de testare gratuită de 21 de zile.
Comparație între LiveAgent și Freshdesk
Cel mai bun software de chat live pentru întreprinderile mici care doresc să își păstreze toată comunicarea într-un singur loc.
Tidio oferă chat live și chatbot-uri într-un singur instrument convenabil. Vă puteți conecta la diverse site-uri web cu plugin-uri dedicate, fără a fi nevoie de codificare.
Tidio este utilizat de o mare varietate de companii, inclusiv Reputation, L’Occitane en Provence și LoginRadius.
Tidio le permite clienților săi să utilizeze caracteristicile de bază, inclusiv chat-ul live, complet gratuit. Pentru cei, care doresc să obțină mai mult de la soluția software, au un plan de tarifare care include 32,50 €, 65,83 € sau 332,50 € plătit anual. De asemenea, puteți utiliza o perioadă de încercare gratuită de 7 zile pentru a vă face o idee despre ce poate aduce acest software de chat live în afacerea dvs.
Cel mai bun software de chat live pentru afacerile în creștere care încearcă să construiască susținere și să ofere o experiență excelentă clienților.
Chat-ul live HubSpot este o soluție software de chat care vă eficientizează interacțiunile de chat live folosind Conversation Inbox, unde puteți planifica conversații ulterioare, programa întâlniri și apeluri etc.
Printre clienții care utilizează produsele HubSpot Service Hub, se numără companii precum GoFundMe, Frontify și SoundCloud.
Pentru a experimenta o mică parte din soluția software de chat live HubSpot, vă puteți înscrie gratuit. Cu toate acestea, vă puteți abona la software-ul plătit HubSpot Service Hub pentru 45, 450 sau 1.200 de dolari pe lună. Dacă doriți să îl încercați fără a fi nevoie să vă angajați la un plan premium plătit, puteți utiliza o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.
Comparație între LiveAgent și HubSpot Service Hub
Cel mai bun software de chat live pentru companiile care doresc să aducă instrumente de comunicare accesibile pentru clienții lor.
Tradus în peste 45 de limbi, tawk.to este o opțiune excelentă pentru toți cei care doresc să încânte clienții din întreaga lume. Cu această soluție software de chat live, clienții dvs. vor putea să vă contacteze atât de pe desktop, cât și prin intermediul dispozitivelor mobile.
Printre clienții tawk.to se numără companii precum Adidas, Domino’s și Chevrolet.
tawk.to este complet gratuit. Fără limite în ceea ce privește numărul de agenți sau volumul de chat, puteți utiliza acest software de chat live complet gratuit. În cazul în care aveți nevoie de ajutor profesionist, puteți obține un vorbitor nativ care vă va consilia cu privire la orice aveți nevoie pentru 1 dolar pe oră.
Comparație între LiveAgent și Tawk
Cel mai bun software de chat live pentru startup-uri și companii medii din toate industriile.
Soluția software LiveChat este ușor de conectat cu alte aplicații datorită celor peste 200 de integrări. Oferiți rapid și ușor asistență prin chat live cu această aplicație unică de asistență pe mai multe canale.
Printre companiile care se bazează pe software-ul LiveChat se numără Atlassian, 1Password și Adobe.
LiveChat oferă planuri de tarifare începând de la 16 dolari pe loc/lună facturați anual sau 19 dolari facturați lună de lună. Următoarea opțiune este de 33 de dolari pe loc/lună facturat anual sau 39 de dolari facturat lună de lună. Ultima opțiune este de 50 de dolari pe loc/lună facturat anual sau 59 de dolari facturați lună de lună. LiveChat oferă, de asemenea, un plan Enterprise despre care puteți afla mai multe detalii printr-un apel demonstrativ. Există, de asemenea, o opțiune de a încerca gratuit software-ul LiveChat în timpul unei perioade de încercare de 14 zile.
Comparație între LiveAgent și LiveChat
Cel mai bun software de chat live pentru orice companie care dorește să stimuleze vânzările și să ofere un serviciu clienți uimitor.
Software-ul de chat live Acquire facilitează implementarea de webhooks, colectarea de date și transferul de chat-uri primite între agenți, oferind în același timp o soluție convenabilă de la un capăt la altul pentru asistența dvs. pentru clienți.
Această soluție software de chat live este utilizată de companii precum Audi, Paysafe și Samsung.
Prețurile în acest caz sunt individuale. Puteți solicita o propunere de preț personalizată, adaptată nevoilor dvs. Acquire nu oferă o încercare gratuită.
Cel mai bun software de chat live pentru companiile de mari dimensiuni care mențin clientul în prim-planul operațiunilor lor.
Această soluție robustă de software de chat live oferă multe opțiuni de personalizare, chatbot-uri, mesaje în aplicație și multe altele.
Intercom are mulți clienți bine stabiliți, cum ar fi New Relic, Airtable și Sotheby’s.
Începând de la 38 de dolari/lună puteți utiliza funcțiile de bază ale Intercom. Dacă aveți nevoie de upgrade, există opțiunea de 75 $/lună. În plus, Intercom percepe taxe pentru add-on-urile recomandate: roboți personalizați de la 99 dolari/lună, robot de răspuns de la 99 dolari/lună, tururi de produse de la 119 dolari/lună și articole pentru centrul de asistență de la 49 dolari/lună.
Comparație între LiveAgent și Intercom
Cel mai bun software de chat live pentru companiile de toate dimensiunile care doresc să îmbunătățească experiențele clienților pentru toți clienții lor.
Această soluție software multifuncțională pentru experiența clienților deservește peste 80.000 de clienți din întreaga lume. În plus, Robin, chatbotul Birdeye va economisi timpul agenților dvs. în timp ce oferă răspunsuri la întrebările clienților.
Multe companii se bazează pe soluțiile software ale Birdeye, inclusiv DriveTime, Eldorado Resorts și Alliance.
Trebuie să solicitați un plan de tarifare care să fie adaptat la afacerea dvs. Cu toate acestea, puteți încerca Birdseye gratuit, înscriindu-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile.
Comparație între LiveAgent și Birdeye
Cel mai bun software de chat live pentru întreprinderile mici și mijlocii care doresc să îmbunătățească relațiile cu clienții lor.
ActiveCampaign poate aduce automatizarea mai aproape de orice afacere care nu se teme să îi valorifice potențialul. Conversațiile de la ActiveCampaign pot fi următorul pas spre viitor al companiei dvs.
Printre companiile care profită de soluțiile software ActiveCampaign se numără Artivive, McCrindle și Bumper Leads.
Puteți alege să plătiți 9, 49 sau 149 de dolari pe lună, plătiți anual, sau puteți solicita un plan de prețuri personalizat. ActiveCampaign oferă o perioadă de încercare gratuită de 14 zile, astfel încât să vă puteți familiariza cu funcțiile sale.
Cel mai bun software de chat live pentru startup-uri și afaceri care doresc să construiască relații puternice cu clienții.
Cu Drift, totul se rezumă la începerea conversațiilor. Cu mai multe soluții software, inclusiv software de chat live, peste 50.000 de companii folosesc Drift pentru a oferi experiențe excelente clienților.
Printre clienții care utilizează Drift se numără companii precum Tenable, Smartling și Zenefits.
Pentru a obține informații despre costul software-ului Drift, trebuie să solicitați un plan de tarifare. Cu toate acestea, Drift oferă o perioadă de încercare gratuită, astfel încât să îl puteți încerca înainte de a-l cumpăra.
Comparație între LiveAgent și Drift
După cum puteți vedea, există multe opțiuni din care puteți alege atunci când căutați un software de chat live pentru centrul dvs. de contact.
Haideți să rezumăm cele mai bune 5 opțiuni care ar putea acoperi majoritatea nevoilor dvs.
1. LiveAgent – cel mai bun raport calitate-preț, fără îndoială. Lăudându-se cu un rating de 4,7 pe Capterra, știți că veți fi pe mâini bune. Oferind cel mai rapid widget de chat live personalizabil cu opțiuni de automatizare, chiar nu puteți da greș cu acesta. Având chat-urile dvs. convertite în tichete, agenților dvs. le va fi mai ușor să rămână în frunte, indiferent de volumul de muncă. În plus, LiveAgent va crește odată cu afacerea dvs. datorită scalabilității sale ușoare.
2. Zoho Desk – o platformă grozavă pentru companiile medii și mari care își mențin clienții pe primul plan. După cum sugerează ratingul de 4,5 acordat de Capterra, nu veți fi dezamăgiți dacă vă decideți să alegeți această opțiune. Zoho Desk vă permite să vă personalizați software-ul de chat live, astfel încât să se potrivească perfect cu brandingul dvs. Cu volume mai mari de interacțiuni cu clienții, puteți folosi un chatbot pentru a ridica sarcina de pe umerii agenților dvs. și pentru a minimiza duratele de răspuns.
3. HubSpot Service Hub – acest software se mândrește cu un rating Capterra de 4,4, ceea ce arată cât de mult apreciază clienții lor serviciul. Fiind ușor de integrat cu alte produse HubSpot, chat-ul live HubSpot nu necesită mult timp pentru a fi configurat. În plus, puteți săpa în profunzime cu acesta, deoarece oferă multe rapoarte și vă permite să studiați în detaliu analizele.
4. Intercom – nu puteți da greș niciodată cu acest jucător consacrat în domeniul serviciilor pentru clienți. Lăudându-se cu un rating Capterra de 4,5, știți de ce au o bază de clienți atât de loiali. Datorită numeroaselor sale opțiuni de automatizare și a platformei sale multicanal, puteți fi siguri că nicio solicitare a clienților nu va rămâne fără răspuns.
5. Zendesk – oferă multe caracteristici pe care le veți găsi neprețuite pentru compania dvs. Cu un rating Capterra de 4,4, puteți fi sigur că software-ul de chat live vă va ajuta să oferiți un suport excelent pentru clienți. Clienții dvs. nu numai că se vor bucura de răspunsuri rapide și personalizate din partea agenților, dar se pot simți împuterniciți să își rezolve întrebările cu ajutorul unei opțiuni de autoservire și a unei baze de cunoștințe solidă.
Live chat software | LiveAgent
Încercați gratuit software-ul de chat live de top! Nu este necesar cardul de credit.
|
Zoho Desk | HubSpot Service Hub | Intercom | Zendesk |
---|---|---|---|---|---|
Capterra rating
Evaluări generale ale software-ului de la utilizatori verificați pe Capterra.
|
4.7
(aprox. 1k recenzii)
|
4.5
(aprox. 1.7k recenzii)
|
4.4
(aprox. 100 recenzii)
|
4.5
(aprox. 800 recenzii)
|
4.4
(aprox. 2.8k recenzii)
|
Bazat pe Web |
|
|
|
|
|
Versiune gratuită |
LiveAgent oferă o versiune gratuită.
|
Zoho Desk oferă o versiune gratuită.
|
HubSpot Service Hub oferă o versiune gratuită.
|
Intercom nu oferă o versiune gratuită.
|
Zendesk nu oferă o versiune gratuită.
|
Încercare gratuită |
LiveAgent oferă versiune de încercare gratuită.
|
Zoho Desk oferă versiune de încercare gratuită.
|
HubSpot Service Hub oferă versiune de încercare gratuită.
|
Intercom oferă versiune de încercare gratuită.
|
Zendesk oferă versiune de încercare gratuită.
|
Preț de pornire |
29$/agent/lună
Prețurile software-ului de chat live LiveAgent încep de la 29 $ agent/lună.
|
58.5$/agent/lună
Prețurile software-ului de chat live Zoho Desk pornesc de la 58.5$ agent/lună.
|
41€/agent/lună
Prețurile software-ului de chat live de la HubSpot Service Hub pornesc de la 41 de euro pe agent/lună.
|
$38/agent/month
Prețurile software-ului de chat live Intercom pornesc de la 38$ agent/lună.
|
69$/agent/lună
Prețurile software-ului de chat live Zendesk încep de la 69$ agent/lună.
|
Dacă sunteți interesat să achiziționați un software de chat live, iată o listă de întrebări pe care le puteți adresa pentru a afla dacă este potrivit pentru dvs.
Aceste întrebări simple vă pot ajuta să vă dați seama dacă opțiunea de software este cea potrivită pentru afacerea dvs. Apelurile de demonstrație au rolul de a vă asigura că aceasta este investiția pe care doriți să o faceți. Așadar, întrebați!
Deși diferiți furnizori pot avea răspunsuri diferite, în general, este destul de simplu. În primul rând, trebuie să alegeți software-ul de chat live pe care doriți să îl utilizați și să vă înscrieți pentru acesta. Apoi, trebuie să adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs. web. Acest lucru poate să difere în complexitate de la un furnizor la altul. Dar dacă luăm ca exemplu LiveAgent, trebuie pur și simplu să adăugați o bucată de cod HTML în corpul paginii dvs. Dacă nu încercați să vă personalizați semnificativ butonul de chat live, întreaga configurare a software-ului de chat live de la LiveAgent nu ar trebui să dureze mai mult de câteva minute.
Acest lucru depinde în mare măsură de soluția software de chat live pe care decideți să o alegeți. În articolul de mai sus, puteți găsi primii 15 furnizori de software de chat live, ce caracteristici oferă și cât costă.
Există multe opțiuni și trebuie să evaluați cu adevărat ce va funcționa cel mai bine pentru dvs. Cu toate acestea, dacă sunteți în căutarea unei tehnologii simplu de navigat, pe care vă puteți baza 100%, LiveAgent este cea potrivită pentru dvs..
LiveAgent este o soluție uimitoare și atotcuprinzătoare pentru fiecare afacere care dorește să ofere asistență excelentă prin intermediul mai multor canale de comunicare. Indiferent dacă primiți un chat, un apel telefonic sau o menționare pe rețelele de socializare, sau o notificare prin intermediul unui alt canal digital, puteți găsi cu ușurință orice interacțiune cu clienții, inclusiv o sesiune de chat, datorită sistemului de ticketing încorporat.
Nu doar cantitatea, ci și calitatea funcțiilor fac din software-ul de chat live LiveAgent o opțiune excelentă pentru toate afacerile centrate pe client.
Aici este locul în care LiveAgent fură avantajul. Oferind o gamă largă de caracteristici și peste 150 de integrări fiind în același timp accesibil și la prețuri rezonabile, nu veți simți niciodată că pierdeți ceva. Deși îi puteți utiliza funcțiile esențiale complet gratuit, prețul de 15 dolari este o taxă mică pentru toate capacitățile pe care le oferă acest software.
LiveAgent se laudă cu evaluări ridicate pe site-uri precum Capterra, G2 și TrustRadius. Așadar, dacă apreciați opiniile comunităților cu păreri similare și ale colegilor utilizatori ai software-ului de chat live LiveAgent, aceasta ar putea fi cea mai bună opțiune pentru dvs.
Acesta este fără îndoială, software-ul de chat live furnizat de LiveAgent. Cu o configurare inițială care nu durează mai mult de 5 minute, nu trebuie să știți cum să codificați pentru a o face. Personalizarea și utilizarea zilnică a acestui software de chat live este floare la ureche chiar și pentru cei care nu se consideră experți în tehnologie. În plus, cele peste 150 de integrări fac foarte ușoară conectarea la orice platformă de care aveți nevoie.
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții și depășiți provocările în timp real cu sfaturi esențiale de pe LiveAgent. Aflați cum să gestionați eficient chat-urile live și să evitați greșelile frecvente. Descoperiți beneficiile utilizării LiveAgent și încercați-l gratuit pentru a vă transforma interacțiunile cu clienții în succes!
Software-ul #1 gratuit de bază de cunoștințe
Descoperiți LiveAgent, software-ul gratuit numărul 1 pentru baze de cunoștințe, care simplifică gestionarea informațiilor și îmbunătățește asistența clienților. Beneficiați de configurare rapidă, suport 24/7 și o lună gratuită de testare. Instrumentul nostru vă ajută să creați articole detaliate și să reduceți volumul de tichete, asigurând clienți mai fericiți și suport continuu. Începeți acum cu un cont gratuit!
Program Gratuit de Call Center
Dacă doriți să oferiți clienților dvs. servicii excepționale de suport, utilizarea unui program de call center virtual este un bun început.
Aveți nevoie de un software de chat live ?
Software-ul gratuit de chat live LiveAgent vă permite să interacționați și să convertiți efectiv vizitatorii site-ului în clienți. Utilizați cel mai rapid widget de chat.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team