Convert more leads with customers tracking software.

Monitor website visitor behavior and strike up a conversation when the time’s right.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Fiți în permanență cu ochii pe clienții dvs.

Vreți să știți ce fac clienții dvs. și ce spun în mediul online? Vreți să urmăriți toate solicitările acestora cu un singur instrument?

Programul de monitorizare clienți al LiveAgent este instrumentul perfect pentru dvs.! Începeți să îmbunătățiți de astăzi gradul de satisfacție al clienților și vânzările.

 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Urmăriți, eficientizați, învățați din perspective și profitați

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Mai multe perspective, mai multe vânzări

Fiți la curent cu toate acțiunile întreprinse de clienți cu un singur instrument de monitorizare.

Vedeți pe ce website se află, pentru cât timp au navigat pe website-ul dvs., ce produse îi interesează, în ce zonă de timp se află sau din ce țară sunt.

Customer journey tracking in LiveAgent
LiveAgent failed payment message

Fiți prezent prin orice modalitate de contact

Vă punem la dispoziție un program de monitorizare clienți care se poate conecta cu  Twitter, Instagram, Facebook și Viber.

Poate fi de asemenea integrat cu un număr nelimitat de adrese de email și numere de telefon, precum și live chat și interfața pentru clienți pentru a fi sigur că toate solicitările ajung la dvs.

Alăturați-vă conversației

Programul nostru de monitorizare vă permite să urmăriți anumite cuvinte cheie pe Twitter.

Răspundeți cu ușurință întrebărilor sau nelămuririlor clienților chiar dacă nu sunteți menționat în postare.

Începeți astăzi perioada GRATUITĂ de probă Perioada gratuită de probă de 14 zile    Nu se solicită card bancar

Aflați tot ce trebuie să știți

Oferiți un serviciu mai performant de suport clienților dvs. prin colectarea părerilor și perspectivelor acestora în cadrul sistemului CRM.

Creați câmpuri personalizate pentru a colecta orice informație relevantă pentru afacerea dvs. și bucurați-vă de un grad înalt de satisfacție al clienților.

Economisiți timp cu doar un singur click

Profitați de funcționalitățile avansate ale programului de monitorizare precum răspunsurile predefinite și mesajele predeterminate și tratați în doar câteva secunde întrebările cel mai frecvent adresate.

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Timpul înseamnă bani. Așadar, economisiți-l

Asociați programul nostru de monitorizare clienți cu cele peste 130 de integrări pentru a vă eficientiza fluxul de lucru.

Îmbunătățiți rapid perfomanța

Aflați cât de mult durează să oferiți un răspuns solicitărilor clienților dvs., ce canale de comunicație sunt cel mai adesea utilizate și care sunt cele mai eficiente în ce privește rata de conversie.

Descoperiți cum sunt apreciați agenții dvs. și contribuiți la îmbunătățirea serviciului clienți cu ajutorul programului de monitorizare.

Reports feature by LiveAgent
Contact-groups-LiveAgent

Segmentați și creșteți vânzările

Programul de monitorizare clienți ajută la împărțirea clienților pe categorii în funcție de interesele acestora, precum și de preferințele anterioare.

Profitați de avantajul acestei funcționalități și îmbunătățiți mesajele de marketing, gradul de satisfacție și de retenție al clienților, precum și încasările.

Construiți o bază solidă de clienți

Cu ajutorul programului de monitorizare clienți, puteți construi o interfață pentru clienți prin intermediul căreia clienții pot urmări stadiul tichetului lor.

Clienții noștri știu cel mai bine

V-ați săturat să faceți schimb între telefoane, chat-uri, email-uri și alte instrumente de comunicare?

Nu trebuie să vă faceți griji! LiveAgent este un program unic ce integrează mai multe canale de comunicare într-un singur loc la un preț accesibil și transparent.

Nu plătiți costuri suplimentare pentru mai multe instrumente de monitorizare clienți. LiveAgent este tot ceea ce aveți nevoie.

Peste 3,000 Trustpilot | GetApp | G2 crowd review-uri

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent este o combinație de live chat excelent, ticketing și automatizare care ne permite să oferim clienților noștri suport de excepție.

black Slido logo

Program de monitorizare clienți și nu numai

Clienți mulțumiți? De neprețuit

Ați observat că programul nostru de monitorizare este cea mai ieftină și în același timp cea mai avansată opțiune de pe piață?

Exact așa e. Mergeți la pagina cu tarife pentru a descoperi tot ce avem de oferit.

$15 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact
Articole legate deProgramul de monitorizare clienți
Arhivați comunicarea de pe Facebook într-un tichet, răspundeți comentariilor, postărilor, mesajelor de pe facebook. Economisiți timp și bani.

Facebook

Descoperă cum integrarea Facebook cu LiveAgent îți poate transforma serviciul de suport! Răspunde rapid la mesaje, comentarii și postări direct din panoul LiveAgent, economisind timp și bani. Crește satisfacția clienților și productivitatea echipei tale fără a te mai loga în aplicația Facebook. Încearcă gratuit și optimizează-ți fluxul de muncă!

Explorați cele mai bune practici esențiale ale biroului de asistență 2024. Aflați despre selectarea software-ului, automatizarea proceselor și îmbunătățirea serviciilor pentru clienți pentru a spori satisfacția.

Cele mai bune practici de asistență

Descoperă cele 17 practici esențiale pentru îmbunătățirea suportului clienți, de la automatizare la selecția software-ului potrivit.

Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2024, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!

Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență

Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2024, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!

Continuați astăzi cu software-ul de interacțiune cu clienții. Rămâneți la curent cu toate cererile clienților și îmbunătățiți experiența clienților pe toate canalele.

Mergeți mână în mână cu clienții dvs.

Continuați astăzi cu software-ul de interacțiune cu clienții. Rămâneți la curent cu toate cererile clienților și îmbunătățiți experiența clienților pe toate canalele.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x