Centrul de asistență Substack utilizează rețelele sociale (Facebook și Twitter) pentru contactul cu clienții, fără suport prin email, live chat sau telefon. Substack oferă infrastructură pentru abonamente la buletine informative.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Substack. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Substack. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Substack și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Substack, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Substack este o platformă online care oferă publicarea, plata, analiza și infrastructura de proiectare pentru a susține abonamentele pentru buletine informative (newsletters).
Substack este o platformă online care oferă publicarea, plata, analiza și infrastructura de proiectare pentru a susține abonamentele pentru buletine informative (newsletters).
Serviciul clienți Substack oferă suport prin rețelele de socializare.
Puteți contacta reprezentanții Substack prin trimiterea unui mesaj pe platformele social media.
Substack nu oferă suport prin email.
Nu, Substack nu oferă suport prin live chat.
Substack nu oferă suport prin telefon.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.