Moodle oferă suport clienților prin rețele sociale, forumuri și centru de auto-asistență, însă nu prin email, chat sau telefon. Pentru contact, utilizați rețelele sociale sau baza de cunoștințe.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Moodle. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Moodle. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Moodle și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Moodle, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Moodle este o platformă de învățare, open source, cu funcționalități multiple, având misiunea de a ajuta educatorii să facă o lume mai bună.
Moodle este o platformă de învățare, open source, cu funcționalități multiple, având misiunea de a ajuta educatorii să facă o lume mai bună.
Serviciul clienți al Moodle poate fi contactat prin intermediul următoarelor canale de comunicare: rețele de socializare, forum pentru clienți și centru de auto-asistență.
Puteți contacta reprezentanții Moodle prin trimiterea unui mesaj pe platformele social media. În plus, puteți accesa baza de cunoștințe dacă sunteți adeptul auto-asistenței.
Moodle nu oferă suport prin email. Îi puteți contacta prin completarea unui formular: https://moodle.com/contact/other-enquiries/ .
Nu, Moodle nu oferă suport prin live chat.
Moodle nu oferă suport prin telefon.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.