Găsiți metode de contact pentru serviciul clienți Bose: chat live, call center, asistență social media și forum. Nu există suport prin e-mail. Contactați Bose direct prin site-ul lor sau pe rețelele sociale.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Bose. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Bose. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Bose și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Bose, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Bose Corporation este o companie americană, producătoare, care vinde în principal echipamente audio.
Bose Corporation este o companie americană, producătoare, care vinde în principal echipamente audio.
Echipa de servicii pentru clienți Bose oferă următoarele canale de asistență: chat live, call center, asistență social media, asistență pe forum și asistență self-service.
Puteți contacta Bose începând o conversație cu un agent live pe site-ul lor, apelând linia telefonică sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența în autoservire.
Bose nu are asistență prin e-mail.
Da, Bose are suport pentru chat live. Accesați acest site și găsiți un buton de chat:https://www.bose.com/ro_eu/contactați-ne.html
Dacă preferați asistența pentru apeluri, puteți contacta linia de asistență a acestora 1-800-379-2073
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.