Key takeaways
Pros
- Chat live rapid și fiabil
- Implementare foarte ușoară
- Caracteristici configurabile foarte bine și ușor de configurat
Cons
- Scump cu planuri superioare
Noțiuni introductive privind chat-ul live LiveChat
LiveChat este un software de chat live cu mai mult decât simple capacități de chat. Acesta oferă un set extins de funcții de chat live care asigură o experiență concentrată și bine concepută pentru fiecare agent și client. Cu toate acestea, oferă, de asemenea, ceva în plus sub forma unor canale de comunicare suplimentare, cum ar fi social media, WhatsApp și ticketing. În această recenzie, vom analiza mai îndeaproape capacitățile widget-ului de chat live și performanța generală a LiveChat. Să începem.
Înregistrarea la LiveChat este foarte rapidă. Trebuie pur și simplu să vă înregistrați contul, iar procesul de înregistrare vă va duce în cele din urmă direct la partea de integrare a widget-ului de chat live, ceea ce înseamnă că puteți implementa chat-ul live imediat ce ați început. Acest lucru este surprinzător de rapid, iar LiveChat vă oferă chiar și câteva opțiuni de integrare. Puteți selecta între un plugin WordPress, Google Tag Manager sau instalarea manuală a codului de chat live.
Am ales opțiunea de instalare manuală, care a fost și ea destul de ușoară. Pur și simplu copiați și lipiți codul înainte de tag-ul de închidere </body> al site-ului dvs. web și salvați modificările. Dacă nu apare, s-ar putea să fie nevoie să ștergeți mai întâi memoria cache a browserului. LiveChat vă va anunța dacă modificările au fost efectuate cu succes și dacă chat-ul dvs. live este integrat. Apoi, veți fi direcționat direct la panoul de bord LiveChat și puteți începe să vă familiarizați cu toate opțiunile.
LiveChat este o soluție profesională consacrată, iar interfața este în concordanță cu aceasta. Este ușor să vă familiarizați cu majoritatea instrumentelor și nu vă veți pierde datorită recomandărilor ușoare din panoul din dreapta. Puteți vedea chat-urile, traficul, tichetele, arhivele, contactele și multe altele în meniul din panoul din stânga. Centrul panoului de bord prezintă câteva opțiuni de îmbunătățire și o prezentare rapidă în timp real a statisticilor de chat live.
Caracteristici și interfața utilizator
LiveChat oferă un set bine concentrat de caracteristici legate de widget-ul lor de chat live. În afară de vizualizarea rapidă în timp real a statisticilor, menționată mai sus, aveți acces și la alte caracteristici, inclusiv chatbot-uri, rapoarte și opțiuni extinse de personalizare pentru widget-ul de chat live. În plus, experiența de chat live are un suport complet de la imagini de furișare a mesajelor, răspunsuri predefinite, atașamente de fișiere, caracteristici ale istoricului de chat, evaluări de chat și multe altele. Nimic important nu lipsește din chat-ul live LiveChat, astfel încât puteți fi sigur că beneficiați de experiența completă a agentului de chat.
Caracteristicile de analiză oferă o privire de ansamblu rapidă, precum și o privire de ansamblu aprofundată asupra a tot ceea ce este legat de chat-ul live – chat-uri, agenți, clienți, tichete și comerț electronic. Fiecare secțiune vă poate oferi mai multe informații și cifre concrete despre chat-ul dvs. live. Nu lipsește nimic. Prezentarea generală a analizelor vă oferă o evidență a tot ceea ce s-a întâmplat în ultimele șapte zile de utilizare.
Puteți personaliza widgetul de chat în setările LiveChat. Opțiunile sunt destul de extinse, așa că, dacă aveți chef să deveniți creativ, puteți ajusta widgetul de chat live în funcție de preferințele dvs. sau de brandingul clientului dvs. Opțiunile dvs. includ modul în care va arăta fereastra dvs. în vizualizare maximizată și minimizată, tema deschisă sau închisă, culoarea temei (se acceptă culoarea personalizată) și poziția chat-ului. Există, de asemenea, opțiunea de a ascunde widget-ul, de a personaliza versiunea mobilă a widget-ului de chat și modificări suplimentare prin care puteți afișa logo-ul companiei, fotografia agentului, activați sau dezactivați sunetele, permiteți evaluări de chat și alte câteva opțiuni.
Cele mai multe alte caracteristici sunt pasive, ceea ce înseamnă că sunt activate automat și nu trebuie să faceți nimic pentru a le configura. Acestea sunt gata din start. Cu toate acestea, puteți oricând să aprofundați setările, cum ar fi rutarea, atribuirea chat-ului, partajarea de fișiere și multe altele. Totul este ușor accesibil. Navigarea în interfață, configurarea chat-ului live și experiența generală a utilizatorului sunt destul de bune, nu am avut absolut nicio problemă cu nicio sarcină. Cu întreaga configurare gata de plecare, este timpul să analizăm performanța și experiența de operare cu chat-ul live LiveChat.
Performanța chat-ului live și experiența utilizatorului
Am analizat widget-ul de chat live LiveChat din ambele părți – atât din perspectiva unui agent, cât și din cea a unui client, pentru a obține o experiență completă, și pot spune că totul a funcționat foarte bine, așa cum era de așteptat. Odată ce am început chat-ul ca și client, și un mesaj automat m-a întâmpinat imediat (puteți personaliza acest mesaj în setări, la secțiunea Mesaje direcționate). Cu panoul de bord LiveChat deschis, am primit imediat o notificare vizuală și una sonoră despre un nou mesaj primit. De asemenea, fila din browser continuă să vă ofere o notificare până când vă decideți să faceți click pe ea. Până acum, totul este bine.
Mesajul a funcționat perfect și a preluat ceea ce am scris în mai puțin de o secundă. Mesajul rămâne pe ecran atunci când utilizatorii nu apasă butonul de trimitere, astfel încât să vă puteți pregăti celelalte mesaje. Între timp, clientul vede trei puncte ca notificare că agentul scrie un răspuns pentru el. În general, funcționează foarte bine. Vitezele de răspuns sunt aproape instantanee, fără niciun fel de durate de așteptare lungi.
Am încercat, de asemenea, să trimit fișiere atașate. Atunci când faceți click pe pictograma de atașare a fișierelor, puteți alege imediat un fișier și îl puteți trimite. Puteți șterge fișierul atașat în orice moment înainte de a-l trimite. Spre deosebire de furișarea mesajelor, agenții nu pot vedea un atașament dacă acesta nu a fost încă trimis, astfel încât confidențialitatea clientului este păstrată în cazul în care atașează un fișier greșit. Atașamentul vă oferă chiar și opțiunea de a include un text alternativ pentru persoanele cu dizabilități. O includere foarte atentă și extrem de utilă.
În general, performanța widget-ului de chat live LiveChat este excelentă și nu am absolut nici o plângere în nici o privință. Nu am întâmpinat nicio problemă cu viteza și nici nu au fost prezente bug-uri sau probleme. Widgetul LiveChat este un concurent mai puternic atunci când vine vorba de performanță.
Tarife
LiveChat oferă trei planuri de tarifare cu caracteristici diferite. Alte canale de comunicare în afară de chat-ul live sunt parte integrantă a fiecărui plan, astfel încât obțineți valoare adăugată cu fiecare plan. Cu toate acestea, planurile rămân concentrate în principal pe funcțiile suplimentare de chat live, așa că haideți să aruncăm o privire la ofertă.
Starter
Planul Starter costă 20 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator și oferă un istoric de chat de 60 de zile, personalizarea de bază a widget-urilor, un sistem de ticketing, securitatea datelor și multe altele.
Team
Planul Team vă va costa 41 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator. Acesta dispune de istoric de chat nelimitat, personalizare completă a widget-urilor, sistem de ticketing, securitate a datelor, raportare de bază, grupuri de agenți, branduri multiple și multe altele.
Business
Planul Business costă 59 de dolari pe lună pentru fiecare utilizator. Oferta are toate caracteristicile menționate anterior, dar adaugă predicția de personal, programator de lucrări și alte caracteristici.
Enterprise
Planul Enterprise nu are un preț vizibil, așa că trebuie să solicitați un apel prin LiveChat pentru a afla. Pe lângă toate caracteristicile anterioare, planul oferă un manager de cont dedicat, instruire în legătură cu produsul, asistență pentru inginerii de software, asistență pentru securitate, conformitate HIPAA și autentificare unică.
Concluzie
Chat-ul live LiveChat este un instrument excelent și un concurent foarte bun în jocul de chat live. Implementarea este o chestiune de secunde și nu vă forțează să treceți prin nicio buclă în timp ce îl manipulați. Fiecare funcție funcționează și se comportă foarte bine, fără sincope, iar interfața face ca navigarea să fie floare la ureche. Prețul este și el ok, în funcție de planul pe care îl alegeți. Trebuie doar să decideți cât doriți să cheltuiți pentru toate funcțiile LiveChat și să vă gândiți dacă aveți nevoie de alte canale de comunicare pentru munca dvs.
Frequently Asked Questions
Integrarea chat-ului meu live cu LiveChat prin cod nu funcționează
Asigurați-vă că ați copiat și lipit codul corect în codul site-ului dvs. web și verificați dacă lipsesc părți. În plus, asigurați-vă că ați lipit codul în locul corect în codul site-ului dvs. web, înainte de eticheta de închidere . Dacă întâmpinați în continuare probleme, este posibil să trebuiască să contactați asistența LiveChat pentru a afla de ce a eșuat integrarea.
Cum se configurează mesajele predefinite în LiveChat?
Atunci când sunteți într-o conversație de chat live cu un client, puteți tasta # și selecta un răspuns predefinit. Dacă doriți să adăugați unul nou, faceți click pe Nou. Aici puteți adăuga textul mesajului predefinit, îl puteți adăuga la un grup și puteți crea o comandă rapidă pentru mesaj, astfel încât să îl puteți accesa mai ușor.