Key takeaways
Pros
- Integrare ușoară
- Opțiuni excelente de personalizare avansată care vă permit să mergeți mai departe Funcționalitate rece în chat pentru agenți și clienți
Cons
- Prețuri mai puțin flexibile cu locuri predeterminate pentru utilizatori
- Interfața ar putea fi ușor confuză (este totuși excelentă)
Noțiuni introductive cu chat-ul live Userlike
Userlike este un software de chat live dedicat, axat pe furnizarea unei soluții fiabile de chat live pentru vânzări și servicii pentru clienți. Acesta oferă o soluție unificată care aduce un chat live fiabil pe site-ul dvs. împreună cu opțiuni avansate de personalizare, analiză, funcții de raportare și multe altele. Astăzi, vom lua chat-ul live Userlike pentru o tură și vom vedea cum se comportă în acțiune.
Începutul cu Userlike este floare la ureche. Trebuie doar să vă înregistrați pentru o încercare gratuită sau să alegeți un plan dacă sunteți interesat de acesta încă de la început. Așa cum se obișnuiește cu majoritatea software-urilor, Userlike vă va pune câteva întrebări despre scopul utilizării dvs. și despre compania dvs. Este un proces ușor și îl puteți termina foarte repede. După aceea, vi se va prezenta un videoclip de bun venit pentru a vă prezenta regulile. Puteți sări peste el dacă doriți, dar este bine să aveți un ghid de inițiere chiar de la început.
Puteți începe să descoperiți interfața, care este foarte arătoasă. Utilizează o schemă de culori subtilă cu nuanțe de gri și nu este aglomerată cu elemente și opțiuni inutile. Totul pare să fie ușor accesibil încă de la început. Tabloul de bord principal afișează statistici și primiți un ghid de pornire rapidă în colțul din dreapta-jos pentru a vă ajuta să vă familiarizați și mai repede cu interfața. Este bine conceput și alte soluții ar putea învăța din această abordare centrată pe utilizator.
Meniul din dreapta prezintă întregul set de instrumente Userlike disponibile, inclusiv instrumentele de chat. Odată ce faceți clic pe element, s-ar putea să fiți ușor dezamăgit de vizualizarea confuză. Aceasta prezintă doar statistici de conversație. Cu toate acestea, nu pare să existe o modalitate de a crea sau de a adăuga un chat live, ceea ce duce la o căutare mai lungă în jurul interfeței. Opțiunea reală este ascunsă sub meniul Canale, unde puteți crea noi widget-uri pentru site.
Sunt bucuros să spun că restul procesului este mult mai intuitiv. Odată ce faceți clic pe Adăugați widget, puteți alege scopul, limba și tipul de widget. Opțiunea de tip de widget are câteva explicații disponibile pentru a vă ajuta să vă dați seama care sunt diferențele dintre ele, dar numele în sine sunt destul de auto-explicative. După ce ați terminat cu această secțiune, singurele opțiuni rămase sunt să integrați widgetul sau să îl configurați mai întâi.
Opțiunile de personalizare sunt destul de largi. Există setări generale, opțiuni de aspect, opțiuni de formulare pentru aproape fiecare element și element din chat, comportamentul și rutarea chat-ului și multe altele. Nu seamănă cu nimic din ce am văzut până acum, deși nu mă îndoiesc că există multe alte soluții de chat cu o selecție de configurare atât de extinsă. Deși este minunat să ai o mulțime de opțiuni de personalizare, devine puțin plictisitor să treci prin toate și cred că unele dintre ele nu sunt în întregime necesare pentru a fi aici. În orice caz, aplaud efortul.
Când ați terminat cu întreaga personalizare și configurare, este timpul să instalați widgetul de chat. Pagina prezintă o opțiune de instalare prin copierea-lipirea unui cod de chat live direct pe site-ul dvs. web. Există, de asemenea, un buton pentru a vă ajuta să contactați programatorul site-ului dvs. web pentru a face acest lucru pentru dvs., care vă va duce la un formular de contact simplu unde puteți trimite solicitarea la adresa de e-mail a programatorului dvs. Am ales să o fac eu însumi, așa că am copiat și lipit codul în site-ul meu web de testare. Totul a funcționat fără probleme și am fost gata să încep testarea. Dar mai întâi, să vedem la ce să ne așteptăm de la funcțiile de chat live Userlike.
Caracteristici și interfața utilizator
Userlike oferă un set de caracteristici variate și unice în multe domenii și încearcă să facă ceva nou pentru jocul de chat live. Chat-ul live acceptă redirecționarea chat-ului care vă permite să transferați chat-urile către un alt coleg. Acest lucru este destul de similar cu transferurile de bilete în software-ul de ticketing, ceea ce este destul de util în multe situații. Userlike oferă, de asemenea, o opțiune de a alege abilitățile principale pentru fiecare agent de chat, astfel încât clienții pot selecta expertul cu care doresc să vorbească. Această opțiune este, de asemenea, întâlnită în software-ul de ticketing, și este cunoscută sub numele de rutare chat. Este o caracteristică excelentă pentru chat-ul live și este chiar mai bine să o vedeți cu opțiuni suplimentare de rutare bazate pe competențe.
O altă caracteristică de menționat se numește Sticky chat și este o altă caracteristică de rutare inteligentă care conectează clienții la agenții cu care au discutat anterior. Astfel, agenților le este mai ușor să își amintească de client și de informațiile schimbate în timpul discuției. Apoi, există funcțiile de profiluri inteligente ale clienților, care construiesc automat profiluri ale clienților dacă vizitatorul site-ului web care participă la chat decide să vă furnizeze o adresă de e-mail. Userlike suportă, de asemenea, un anumit grad de automatizare prin care puteți personaliza mesaje offline, bule de bun venit, mesaje de redirecționare și multe altele.
Userlike oferă, de asemenea, o funcție de feedback și sondaje post-chat care pot fi personalizate cu propriile întrebări și răspunsuri. În plus, puteți activa invitații proactive la chat sau configura rutarea chat-ului pentru a vă asigura că conversațiile clienților vor ajunge la agenții potriviți. Această caracteristică este diferită de abilitățile agentului menționate mai sus și seamănă cu opțiunile clasice de rutare pe care le-ați putea cunoaște de la diferite soluții de chat sau software IVR. Există o mulțime de alte caracteristici Userlike de descoperit și toate funcționează destul de bine.
Performanța chat-ului live și experiența utilizatorului
Acum este timpul să testăm widgetul de chat live în acțiune. Am testat chat-ul live din ambele părți ale experienței, astfel încât să vă puteți face o idee despre partea agentului și a clientului simultan. Am făcut clic pe widgetul de chat și am început o conversație nouă, ceea ce a determinat apariția imediată a mesajului automat de bun venit. Cu toate acestea, am observat, de asemenea, că se menționa că toți agenții sunt offline (chiar dacă eu eram în prezent în aplicația Userlike logat ca agent). Am descoperit că motivul din spatele acestui lucru este că nu eram direct în secțiunile Toate conversațiile din aplicație, așa că asigurați-vă că evitați această greșeală. Puteți să vă auto-atribuiți o conversație aici.
După ce mi-am alocat singur chat-ul, am început să răspund vizitatorului. Trebuie să spun că vitezele sunt în regulă și nu trebuie să așteptați prea mult pentru ca mesajele să fie livrate. Prima descoperire a fost că Userlike nu oferă o funcție de vizualizare a tastaturii în timp real, dar aceasta nu este o funcție necesară pentru funcționarea corectă a oricărui chat live. Ar fi doar frumos să o avem. Cu toate acestea, automatizarea pare să funcționeze foarte bine, deoarece widget-ul de chat trimite automat mesaje în timpul perioadelor mai lungi de inactivitate din partea agentului. Toate acestea fac parte din configurare și funcționează excelent.
Partea de client a widget-ului include opțiunile standard pentru trimitere, adăugarea de zâmbete și chiar transferul de fișiere și solicitarea unei transcrieri a conversației. Aceste caracteristici sunt excelente și foarte utile pentru clienți. Ceea ce este frumos este că nu există nimic care ar fi aglomerant sau copleșitor pentru clienți. Același lucru este valabil și pentru partea de agent a vizualizării chat-ului, dar cu mai multe opțiuni disponibile – trimiteți macro-uri, oferiți un apel, trimiteți atașamente, înregistrați un mesaj vocal și declanșați comenzi.
Opțiunea de comandă de declanșare este deosebit de interesantă, deoarece permite utilizatorilor să efectueze rapid acțiuni cu doar câteva clicuri. Există câteva opțiuni disponibile – blocarea contactelor, transferul conversațiilor, solicitarea transcrierilor, adăugarea de note, schimbarea stării conversației și multe altele. Toate aceste acțiuni pot fi, de asemenea, solicitate prin comenzi rapide de la tastatură pe care le puteți memora cu ușurință și le puteți utiliza fără a face clic pe niciun buton.
În general, experiența de chat live Userlike este excelentă pentru ambele părți și nu am întâmpinat nicio problemă majoră sau minoră în timpul testării mele. Vă puteți angaja cu alte instrumente în tabloul de bord Userlike ca agent și puteți arunca o privire la toate statisticile și analizele relevante disponibile. Userlike este un instrument excelent și nu ar trebui să vă dezamăgească în niciun caz.
Tarife
Userlike oferă patru planuri de tarifare cu mai multe opțiuni de tarifare, inclusiv un nivel gratuit. Planurile vin cu un număr predeterminat de utilizatori, deci dacă doriți să creșteți nivelul trebuie să fiți gata să plătiți suplimentar pentru un plan mai mare, în loc să plătiți doar pentru mai mulți utilizatori în același plan. Acum, să aruncăm o privire la fiecare pachet și la caracteristicile lor.
Gratuit
Planul gratuit oferă un widget pentru un utilizator. Primiți gratuit toate caracteristicile de bază, conversații nelimitate, contacte nelimitate și un manager de site web.
Echipa
Planul Team oferă patru widget-uri pentru patru utilizatori și două aplicații de mesagerie pentru 100 de dolari pe lună. Pe lângă toate funcțiile de la nivelul anterior, obțineți acces la suplimente, canal WhatsApp, aplicații de mesagerie, traducere live, apeluri video, partajarea ecranului și acces API de bază.
Corporate
Planul Corporate oferă 10 widget-uri pentru 10 utilizatori și patru aplicații de mesagerie pentru 320 de dolari pe lună. Obțineți toate funcțiile menționate anterior și, în plus, AI automation hub, chatbots și funcții de analiză.
Flex
Planul Flex este cel mai scump, cu peste 10 widget-uri, peste 10 locuri și peste 4 aplicații de mesagerie pentru un preț personalizat, adaptat nevoilor dvs. de afaceri. În plus față de caracteristicile din toate planurile anterioare, primiți o etichetă albă, rutare avansată, onboarding profesional, organizații și un manager de cont dedicat.
Concluzie
Userlike este o soluție excelentă de chat care oferă tot ceea ce vă așteptați de la chat live. Chiar dacă prețul poate părea puțin cam scump, este mai ieftin decât pare atunci când luați în considerare numărul predeterminat de locuri pentru utilizatori în fiecare plan. Userlike oferă multe caracteristici și opțiuni de personalizare care asigură că experiența dvs. va fi cu adevărat personalizată pentru situația dvs. Dacă aveți nevoie de o soluție live chat dedicată, nu puteți da greș cu Userlike.