Key takeaways
Pros
- Implementare foarte rapidă
- Integrări fără probleme cu creatorii de site-uri web
- Funcții excelente de configurare și planificare
- Performanță stelară
Cons
- Unii utilizatori ar putea fi ușor copleșiți de opțiuni
Noțiuni introductive cu funcția chatbot Tidio
Tidio este un software popular și extins de asistență pentru clienți cu un set de instrumente care se concentrează pe ticketing, social media și chat live. Chat-ul live este alimentat de un chatbot care poate ajuta întreprinderile să-și ușureze echipele și să ofere asistență și răspunsuri esențiale tuturor vizitatorilor online. Ne vom uita la funcția chatbot a lui Tidio și vom afla cum se comportă într-un scenariu de comunicare zilnică cu clienții.
Deoarece Tidio oferă un plan gratuit, este ușor să începeți. Tot ce trebuie să faceți este să vă înregistrați contul gratuit. Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le puteți face în timpul procesului de înregistrare este opțiunea de a alege un serviciu de găzduire a site-ului. Dacă site-ul dvs. a fost creat utilizând constructori de site-uri web, cum ar fi Wix sau Shopify, puteți implementa direct chat-ul cu un chatbot pe pagina dvs. fără aproape niciun efort. Vă puteți uita la lista de integrări Tidio pentru a vedea dacă constructorul de site-uri web pe care l-ați utilizat are o integrare directă.
Dacă finalizați înregistrarea utilizând acest serviciu, acesta vă va duce imediat la pagina de integrare respectivă pe site-ul web al serviciului dvs. Aici puteți adăuga Tidio live chat cu un chatbot pe site-ul dvs. cu o scurtă sesiune de clicuri. Sistemul va avea nevoie mai întâi de răspunsuri la câteva întrebări, cum ar fi numărul de agenți de servicii pentru clienți pe care îi aveți, scopul și scopul site-ului dvs. web, numărul de clienți pe care îi aveți și așa mai departe. Este destul de simplu și ușor de făcut dacă știți răspunsurile la aceste întrebări.
Dacă site-ul dvs. funcționează pe o altă platformă, procesul rămâne foarte simplu, dar va trebui să accesați codul site-ului dvs. pentru a realiza integrarea chatbotului. Configurarea este practic aceeași ca în cazul înregistrării constructorului de site-uri web, cu excepția faptului că trebuie să răspundeți la aceste întrebări direct pe site-ul Tidio în timpul înregistrării. Cea mai semnificativă schimbare este că trebuie să copiați și să lipiți codul live chat generat automat în codul site-ului dvs. web. Asigurați-vă că aveți acces la codul site-ului dvs. web sau solicitați administratorului dvs. web să facă acest lucru pentru dvs.
Caracteristicile și implementarea chatbot-ului Tidio
Tidio are mai multe chatbots disponibile și fiecare dintre ele servește unui scop diferit. Le puteți utiliza pentru a crește vânzările, pentru a promova oferte speciale sau pentru a ajuta clienții cu întrebările lor. Cred că selecția este bună, nu este prea largă pentru a vă deruta, dar aveți mai multe opțiuni în cadrul fiecărei categorii. Când faceți alegerea, mai aveți ceva de lucru pentru că chatbotul trebuie configurat. Acest lucru înseamnă că trebuie să faceți puțină planificare și să completați cele mai probabile întrebări ale clienților pe care chatbotul le va întâlni pe site-ul dvs.
Oricât de meticulos ați fi, această parte a procesului poate fi consumatoare de timp. Puteți oferi întrebări și răspunsuri doar la cele mai comune subiecte sau puteți merge foarte adânc dacă doriți să faceți din robot un adevărat atotștiutor. Oricum ar fi, această parte a procesului de implementare este destul de bine concepută și ușor de realizat. Dacă ați creat vreodată un chatbot sau un IVR, probabil că nu veți fi surprins de modul în care funcționează procesul. Tidio are un constructor de chatbot cu o reprezentare vizuală a tuturor conversațiilor posibile pe care le poate gestiona și puteți accesa detaliile fiecăreia făcând pur și simplu clic pe ele.
Puteți alege dintr-o selecție a celor mai utilizate limbi în afară de engleză pentru chatbotul dvs. și puteți vedea câteva subiecte comune pentru a ușura procesul. Pe lângă aceasta, puteți alege și declanșatorul conversației chiar la începutul procesului. Puteți configura chat-ul să se declanșeze odată ce un vizitator intră pe site-ul dvs. web, atunci când începe o conversație sau să alegeți o altă opțiune din listă. Există o multitudine de opțiuni, astfel încât aveți ocazia să mergeți în profunzime și să faceți chatbotul cât mai receptiv și mai inteligent posibil.
Există, de asemenea, diverse condiții pe care le puteți implementa în comportamentul chatbotului, cum ar fi browserul, sistemul de operare, țara, ziua, limba și multe altele. Puteți utiliza aceste condiții pentru a specifica comportamentul robotului atunci când condițiile sunt îndeplinite. Acest lucru poate fi extrem de util, de exemplu, atunci când gestionați un site web în mai multe limbi sau când magazinul dvs. are asistență umană pentru clienți disponibilă numai în anumite zile și în anumite ore de lucru.
Performanță și utilitate
Am testat chatbotul Tidio cu configurația mea pe un site de testare pe care l-am creat cu Wix, iar rezultatele au fost destul de bune. După cum am menționat anterior, chatbot-urile Tidio sunt la fel de bune ca și cantitatea de efort pe care o depuneți în configurarea lor. Prin urmare, puteți crea cu ușurință un chatbot inutil, precum și unul incredibil de util. O rută de conversație chatbot bine planificată poate fi extrem de benefică și vă poate economisi o mulțime de timp. Acestea fiind spuse, procesul de creare a unui chatbot Tidio poate fi unul lung. Cu toate acestea, presetările disponibile fac întreaga planificare mai ușoară.
În timpul testării mele, am testat personal chatbotul și am completat punctele oarbe pe măsură ce le-am găsit și am actualizat widgetul de chat în mod regulat. Nu am avut probleme cu performanța chatbotului Tidio. Cu toate acestea, chiar și un chatbot inteligent planificat are limitări, astfel încât este important să vă asigurați că un agent uman va fi disponibil pentru a răspunde la întrebările mai elaborate ale clienților. Tidio nu a fost doar ușor de utilizat, ci și ușor de integrat, ceea ce îl face o soluție excelentă, mai ales având în vedere că a fost gratuit încă de la început.
Prețurile chatbot-ului Tidio
Tidio are patru planuri tarifare cu chatbot-uri disponibile în fiecare dintre ele. Dacă vă gândiți să achiziționați Tidio în principal pentru chatbotul său, singura decizie pe care trebuie să o luați este dacă doriți să utilizați alte caracteristici Tidio. Să aruncăm o privire la ceea ce oferă fiecare dintre planuri.
Gratuit
Planul gratuit este disponibil pentru toată lumea. Acesta include chat live cu o limită de 50 de conversații pe lună, chatbots cu o limită de 100 de conversații pe lună, asistență prin e-mail, aplicații desktop și mobile, integrări cu aplicații terțe, informații despre vizitatori și JavaScript API.
Comunicator
Acest plan costă 15,66 $ pe utilizator pe lună. Acesta include conversații live chat nelimitate, până la 5 operatori, e-mail, suport live chat 24/5, gestionarea permisiunilor, tastare live, analize, departamente, listă de vizitatori live, statistici privind paginile vizualizate și toate caracteristicile din planul gratuit.
Roboți de chat
Planul Chatbots costă 31,74 $ pe lună și oferă conversații chatbot cu 40.000 de utilizatori pe lună, toate caracteristicile din planul gratuit, un editor vizual chatbot, integrare Zapier și multe altele.
Tidio+
Acesta este cel mai elaborat și mai scump plan pe care îl oferă Tidio. Acesta costă 235,16 $ pe lună și are conversații nelimitate de chat live, un număr personalizat de operatori, un număr personalizat de angajări chatbot, asistență completă și toate caracteristicile din planurile anterioare. Acesta include în plus servicii precum un manager dedicat succesului clienților și multe altele.
Concluzie
Tidio este aproape perfect. Dacă doriți un software chatbot excelent, nu puteți da greș cu acesta. Tidio nu este plictisitor. Este ușor de implementat, gestionat și utilizat, mai ales dacă alegeți una dintre integrările fără probleme cu constructorii de site-uri web. Este greu să te gândești la vreun dezavantaj când vine vorba de Tidio. Mai ales când este un chatbot gratuit disponibil pentru oricine datorită unei scurte înregistrări.