Key takeaways
Pros
- Incredibil de ușor de utilizat
- Foarte ușor de integrat conturile de social media
- Funcționează fără probleme sau bug-uri
- Proces rapid de integrare
Cons
- Twitter este disponibil doar în planurile superioare
Să începem cu funcțiile de social media Gorgias
Gorgias oferă un proces de înregistrare extraordinar de ușor, dar vine cu o singură capcană, deoarece are nevoie de URL-ul site-ului dumneavoastră. Ce se întâmplă dacă nu aveți un site web? Ei bine, nu puteți finaliza procesul de înregistrare. Cu toate acestea, mie mi-a luat literalmente doar un minut pentru a-l finaliza și a începe să mă familiarizez cu interfața. Gorgias este destul de simplu și în această privință, ceea ce este întotdeauna un lucru bun în materie de software, mai ales în faza de configurare.
Ecranul principal este reprezentat de sistemul de ticketing, care permite o concentrare ușoară asupra sarcinilor pe care le aveți la îndemână. Gorgias are foarte puține elemente de distragere a atenției în interfață, ceea ce este un lucru foarte bun pentru un sistem de gestionare și deservire a clienților din social media. Am putut să accesez toate categoriile de ticketing în panoul din stânga, în timp ce ecranul principal se concentrează pe sarcina în cauză. Panoul din dreapta servește ca un ghid de configurare la îndemână m-a condus prin configurarea diferitelor canale, inclusiv Facebook și Instagram.
Odată ce faceți clic pe configurarea pentru rețelele sociale, interfața este foarte simplă, cu doar o scurtă explicație a modului în care funcționează integrarea și opțiunea de a vă conecta cu Facebook. Procesul este foarte simplu și l-am finalizat fără probleme. O parte importantă a configurării este opțiunea de a decide ce părți ale comunicării tale de pe Facebook vor fi preluate de Gorgias în sistemul tău. Puteți activa comentarii, mențiuni, mesaje Messenger și multe altele în această parte a configurării.
Un lucru important de menționat este că trebuie să aveți contul de Instagram deja conectat la contul de afaceri Facebook. În acest fel, Gorgias va integra automat contul tău de Instagram împreună cu Facebook. Este cu adevărat unul dintre cele mai simple procese de integrare pe care le-am experimentat în rândul software-urilor de servicii clienți pentru social media.
Funcționalitatea și caracteristicile social media Gorgias
Gorgias oferă funcționalitate de social media sub formă de Facebook, Instagram și Twitter. Toate funcționalitățile oferă procese de integrare ușoare, care pot fi finalizate foarte rapid. Funcționalitatea social media este conectată direct la sistemul de ticketing, care oferă o mulțime de caracteristici utile și adaugă o anumită funcționalitate în comunicarea dvs. prin social media.
Un lucru pe care nu am reușit să îl încerc nici măcar cu versiunea de încercare gratuită este integrarea Twitter. Aceasta este disponibilă doar în planurile superioare, dar, pe baza experienței mele cu Facebook și Instagram, presupun că funcționează la fel de bine. Gorgias oferă, de asemenea, macro-uri pentru crearea de răspunsuri automate ușoare și alte fluxuri de lucru, reguli pentru o mai bună organizare a biletelor și altele, precum și setări de atribuire a biletelor.
Georgias social media caracteristicile experienței utilizatorului
După ce vă conectați toate conturile de social media, Gorgias le va organiza în mod clar în sistemul de ticketing. Puteți face clic între diverse vizualizări partajate pentru a vedea mesajele Messenger, recomandările FB, mențiunile IG, mesajele directe IG și mai multe, sau mai puține, în funcție de setările alese în timpul procesului de integrare.
Primul lucru pe care l-am încercat a fost să trimit un mesaj prin Messenger și mă bucur să spun că acesta a fost transmis imediat către sistemul de ticketing, în doar o secundă. Răspunsul funcționează foarte bine și puteți utiliza funcții precum atașamente, emoji sau trimiterea de videoclipuri și imagini. Am apreciat faptul că caseta de răspuns oferă, de asemenea, sugestii de macros pentru a ajuta la un răspuns mai rapid.
Integrarea cu Instagram funcționează la fel de bine. Mesajul a sosit foarte repede, iar Gorgias a făcut să apară o notificare, precum și un efect sonor care să mă anunțe despre mesajul direct primit. Funcțiile rămân cam aceleași în ceea ce privește tichetul de mesaj direct de pe Instagram, singura schimbare fiind că nu pot trimite imagini, ci doar videoclipuri.
Instrumentele de emitere a tichetelor din social media funcționează fără probleme. Nu am întâmpinat niciun bug sau orice alt tip de problemă care să mă împiedice să primesc tichete sau să răspund la ele. Întreaga experiență de utilizare s-a simțit foarte bine. Este păcat că nu am apucat să încerc funcțiile Twitter, dar, pe baza experienței cu restul funcțiilor de social media, nu-mi pot imagina că integrarea Twitter nu ar funcționa la fel de bine.
Prețuri Gorgias
Gorgias oferă planuri de tarifare care au ca scop să se adapteze la afacerea dumneavoastră. Acestea se concentrează pe furnizarea unui număr maxim specific de tichete pe lună și de locuri de utilizator, precum și pe unele caracteristici suplimentare. În timp ce toate planurile oferă o integrare cu Facebook și Instagram, doar cele mai scumpe două planuri oferă o integrare cu Twitter. Această integrare Twitter nu este disponibilă nici măcar în versiunea de încercare gratuită. Dacă aveți nevoie de o integrare Twitter, ar trebui, prin urmare, să vă concentrați pe cele două planuri cele mai scumpe, deoarece acestea oferă o funcționalitate maximă de social media.
Starter
Planul Starter vă va costa 10 dolari pe lună și are trei locuri de utilizator. Acesta include 50 de tichete facturabile lunar, integrări Facebook și Instagram, acces limitat la o bibliotecă de 94 de aplicații, raportare, acces la Gorgias Academy, asistență clienți prin e-mail și multe altele.
Basic
Planul de bază poate fi achiziționat pentru 60 de dolari pe lună, cu plăți lunare, sau 50 de dolari cu plăți anuale. Acesta are 500 de locuri pentru utilizatori. Vă oferă acces la 300 de tichete facturabile pe lună, Facebook și Instagram, 150 de integrări din biblioteca de aplicații, e-mail și chat live, ore de program, rapoarte de asistență și multe altele.
Pro
Planul Pro costă 360 de dolari pe lună, lunar, sau 300 de dolari pe an, cu 500 de locuri disponibile pentru utilizatori. Oferta este foarte asemănătoare cu planul anterior, dar în plus aveți acces la 2000 de tichete facturabile pe lună, rapoarte de asistență și venituri, servicii pentru clienți Pro, funcții de asistență și multe altele.
Advanced
Planul Advanced costă 900 de dolari pe lună cu facturare lunară sau 750 de dolari cu facturare anuală. Acest plan are, de asemenea, 500 de locuri pentru utilizatori. Acesta include 5000 de tichete facturabile lunar. Caracteristicile includ tot ceea ce există în planurile anterioare, dar oferă servicii mult mai avansate pentru clienți, care includ un manager de succes dedicat.
Companii și întreprinderi
Dacă aveți nevoie de un număr personalizat de tichete facturabile pe lună, puteți opta pentru planul Enterprise. Acesta vine cu opțiuni de caracteristici personalizabile, precum și cu prețuri personalizate.
Concluzie
Gorgias oferă o soluție de servicii pentru clienții din social media foarte bine pusă la punct. Oferă o combinație perfectă de integrare ușoară, interfață excelentă și ușurință de utilizare într-un singur pachet convenabil. Singurul lucru care îl împiedică să fie cel mai bun este integrarea Twitter, care nu este disponibilă în fiecare plan și, dacă intenționați să o folosiți, trebuie să plătiți un plan mai scump. Cu toate acestea, dacă vă puteți face treaba bine doar cu Facebook și Instagram, veți avea parte de o călătorie excelentă cu Gorgias.
Pe baza a tot ceea ce s-a menționat mai sus, luați în considerare explorarea diferiților furnizori de software de servicii pentru clienți din social media atunci când căutați cea mai potrivită opțiune pentru afacerea dvs. Fiecare furnizor oferă caracteristici unice, integrări și planuri de preț care se pot alinia mai bine cu cerințele și obiectivele dvs. de afaceri. Când vine vorba de Gorgias, profitați de versiunea lor de încercare gratuită pentru a evalua performanța, interfața cu utilizatorul sau ușurința de utilizare pentru a vă asigura că faceți alegerea corectă.