Key takeaways
Pros
- Integrări fără probleme cu social media
- Funcționalitate bună din social media
- Funcționalități suplimentare de la sistemul de ticketing LiveAgent
Cons
- Toate planurile pot deveni foarte scumpe
- Lipsa anumitor tipuri de funcționalitate
Noțiuni de bază privind funcțiile LiveAgent pentru social media
LiveAgent oferă un proces de înregistrare foarte ușor, prin intermediul unui simplu formular de încercare. Trebuie să furnizați doar informații de bază pentru a începe și pentru a vă crea contul LiveAgent. LiveAgent vă oferă posibilitatea de a alege între o perioadă de încercare de 7 zile sau de 30 de zile. Puteți obține o perioadă de încercare de 30 de zile numai dacă utilizați o adresă de e-mail a companiei în timpul înregistrării. Utilizatorii care se înregistrează cu o adresă de e-mail personală pot obține în continuare 7 zile gratuite de LiveAgent. Odată ce obțineți acces la contul dvs., puteți profita de ghidul de început disponibil chiar pe primul ecran.
Acest ghid vă poate ajuta să parcurgeți întregul proces de configurare a contului LiveAgent. Puteți adăuga e-mailuri, configura chat-ul și centrul de apeluri și adăuga contul de social media cu fiecare pas separat pe care îl vedeți pe ecran. Depinde doar de dvs. (și de planul dvs. de tarifare) să selectați ce instrumente doriți să utilizați mai întâi. Puteți selecta imediat opțiunea de social media și puteți începe să adăugați contul dvs. la sistemul de ticketing.
Prima opțiune oferă o integrare cu Facebook, așa că am ales-o pe aceea pentru început. A trebuit pur și simplu să mă conectez la contul meu de Facebook și să furnizez tot accesul necesar la pagina de Facebook a afacerii mele fictive de îmbrăcăminte. După ce am primit mesajul că integrarea a avut succes, am putut alege la ce tipuri de postări voi permite LiveAgent să se conecteze. Le-am selectat pe toate pentru a păstra simplitatea. O notă plăcută este opțiunea de a selecta ce departament din cadrul LiveAgent va avea acces la tichetele de Facebook, oferindu-vă libertatea de a vă organiza comunicarea în consecință.
Asta e tot. Conectarea Facebook a fost extrem de ușoară și a durat mai puțin de un minut. Următorul pas a fost să aflăm dacă este la fel de ușor cu integrarea Twitter. Opțiunea este disponibilă în aceeași secțiune de meniu, în secțiunea Setări din LiveAgent. Trebuie pur și simplu să adăugați contul dvs. și să oferiți permisiuni către LiveAgent, la fel ca în pasul anterior. Acest proces vă va lua chiar mai puțin timp decât integrarea Facebook.
LiveAgent oferă, de asemenea, o integrare cu Instagram. Nu este vizibilă în meniul din partea stângă din anumite motive, dar o puteți găsi în Setări, la secțiunea Plugins. După ce activați Plugin-ul, puteți vedea că secțiunea din stânga a meniului Facebook se va actualiza automat la Facebook și Instagram. Când intrați în această secțiune, trebuie să adăugați un alt cont făcând clic pe butonul Connectare. Trebuie să vă asigurați că contul de Instagram este conectat la Facebook și că l-ați setat ca fiind un cont profesional.
Toți utilizatorii care doresc să își conecteze contul de Instagram cu LiveAgent trebuie să se asigure mai întâi că pagina lor de afaceri de pe Facebook este conectată cu Instagram. Am întâmpinat unele erori minore în timp ce încercam să fac acest lucru într-o ordine diferită. Dacă o faceți în ordinea corectă, vă puteți conecta Facebook și Instagram cu o singură integrare, în loc să faceți același proces de două ori.
În afară de rețelele sociale, LiveAgent poate gestiona și aplicații de mesagerie precum Viber și WhatsApp, de care ne vom ocupa într-o analiză separată. Înainte de a trece la teste, să aruncăm o privire asupra caracteristicilor legate de comunicarea prin rețelele sociale ale lui LiveAgent.
Funcționalitatea și caracteristicile LiveAgent pentru social media
Funcționalitatea LiveAgent pentru social media include integrări cu Facebook, Twitter, Instagram, precum și cu aplicații de comunicare – Viber, WhatsApp și Facebook Messenger. Toate canalele de social media sunt conectate direct la sistemul de ticketing LiveAgent, care se ocupă de toate comunicările primite și trimise. De asemenea, acesta oferă funcții excelente care vă pot ajuta să gestionați răspunsurile mult mai rapid și mult mai eficient.
LiveAgent oferă multe caracteristici în acest sens, cum ar fi distribuția automată a tichetelor, detectarea coliziunilor, mesaje predefinite, exporturi de tichete, filtre, fuzionarea sau divizarea tichetelor, note, reguli și SLA-uri și multe altele. Tichetele din LiveAgent acceptă, de asemenea, atașamente și GIF-uri pentru a vă ajuta să faceți răspunsurile mai atractive pentru publicul țintă. Există multe alte caracteristici disponibile, așa că nu ezitați să consultați pagina de caracteristici LiveAgent pentru a afla mai multe despre ele.
LiveAgent caracteristici de socializare LiveAgent experiența utilizatorului
A fost o plăcere să testăm canalele și funcțiile de social media din LiveAgent. Am folosit conturile mele de social media de test pentru a simula experiența agentului și sunt încântat să spun că toate au funcționat bine. În primul rând, am scris un comentariu la un status al paginii mele de afaceri de pe Facebook pentru a afla dacă integrarea funcționează așa cum trebuie. Comentariul a sosit în câteva secunde și a apărut ca un tichet în căsuța mea de intrare universală.
Răspunsul a fost foarte ușor, nu numai datorită interfeței ușor de utilizat, ci și datorită funcțiilor de ticketing disponibile. Am avut acces la răspunsuri predefinite, atașamente, note și alte funcționalități excelente. Aceeași experiență a fost și în cazul răspunsului la tichetele de pe Twitter și, din nou, toate funcțiile au fost disponibile cu ușurință pentru a fi utilizate în tichete. Instagram nu a fost o excepție, totul a funcționat la fel de bine ca și în cazul canalelor anterioare.
În general, capacitățile de social media ale LiveAgent au oferit o experiență foarte bună. Integrarea a fost cât se poate de ușoară, în timp ce sistemul de ticketing a reușit să preia fiecare mesaj de pe Facebook, mențiune pe Twitter sau comentariu pe Instagram (și alte comunicări). LiveAgent s-a dovedit a fi o alegere bună pentru serviciul de relații cu clienții din social media.
Prețuri LiveAgent
LiveAgent oferă planuri tarifare interesante care vin cu o varietate de caracteristici. Fiecare plan mai scump vine cu canale de comunicare suplimentare, ceea ce vă oferă multă flexibilitate pentru a alege canalele pe care doriți să vă concentrați și pentru a alege planul potrivit pentru afacerea dumneavoastră. Haideți să aruncăm o privire la ceea ce primiți cu fiecare plan LiveAgent. Toate planurile, cu excepția planului gratuit, vă pot oferi acces la integrarea social media.
Small
Planul Small costă 9 dolari pe lună pentru fiecare agent. Aveți acces la 1 cont de e-mail de intrare și 1 cont de e-mail de ieșire, 1 buton de chat live, sondaje de satisfacție a chat-ului, 1 cheie API, 1 integrare, bază de cunoștințe, serviciu clienți și configurare de tip mănușă albă. Puteți obține acces la Facebook + Instagram pentru încă 39 de dolari pe lună, precum și integrare Twitter pentru încă 39 de dolari pe lună.
Medium
Planul Medium costă 29 de dolari pe lună pentru fiecare agent. Primiți tot ce este prevăzut în planul Small și, în plus, asistență pentru call center, 10 departamente, IVR, instruire pe produs, găzduire de domenii personalizate, 20 de reguli de eveniment, 10 reguli de timp, 5 niveluri SLA. La fel ca în cazul planului Small, puteți obține acces la Facebook + Instagram pentru încă 39 de dolari pe lună, precum și integrare Twitter pentru încă 39 de dolari pe lună.
Large
Planul Large costă 49 de dolari pe lună pentru fiecare agent. Veți primi tot ce este prevăzut în cele două planuri anterioare. În plus, primiți acces la 1 cont WhatsApp, 30 de departamente, o bază de cunoștințe multiple, manager de cont senior, 2 baze de cunoștințe, 100 de reguli de evenimente, raport de timp, 10 niveluri SLA, jurnal de audit și multe altele. Planul Large are toate integrările de social media incluse, fără plăți suplimentare.
Enterprise
Planul Enterprise este cea mai nouă adăugire la opțiunile de preț LiveAgent. Acesta oferă tot ceea ce oferă toate planurile anterioare, dar adaugă o mulțime de servicii suplimentare potrivite pentru persoanele care doresc ceva în plus. Vă puteți personaliza configurația de facturare, puteți obține integrare asistată WhatsApp, asistență prioritară, până la 40 de roluri personalizate și multe altele.
Concluzie
LiveAgent vă oferă tot ce aveți nevoie pentru a gestiona eficient serviciul clienți din social media. Toate integrările cu conturile de social media funcționează foarte bine și, chiar dacă nu aduc toate funcționalitățile pe care ar putea să le aducă, cele care sunt acolo funcționează fără probleme. LiveAgent este cel mai bun atunci când se ocupă de asistența pe mai multe canale, indiferent de platforma de social media pe care doriți să o utilizați. Tot ceea ce trebuie să luați în considerare este dacă merită banii, deoarece toate planurile pot deveni destul de scumpe cu funcționalitatea social media.
Când vine vorba de găsirea unui software de servicii pentru clienți de social media potrivit pentru afacerea dvs., este important să analizați diferite opțiuni și să găsiți cel care se potrivește bugetului dvs. și care vă satisface toate nevoile. Cu toate acestea, prin utilizarea LiveAgent, companiile pot gestiona în mod eficient întrebările, reclamațiile și feedback-ul clienților pe platformele populare de social media.