Key takeaways
Pros
- Design ușor de utilizat
- Opțiuni de automatizare
- Rapoarte și analize detaliate
Cons
- Notificări lipsă
- Poate deveni costisitor
Noțiuni de bază pentru NapoleonCat
Înscrierea la NapoleonCat este foarte ușoară. După ce completați informațiile esențiale, software-ul vă cere să vă conectați imediat rețelele sociale. Eu mi-am conectat paginile de Facebook și Twitter prin simpla furnizare a credențialelor mele. Cu Instagram, a trebuit să configurez mai întâi permisiunile lui NapoleonCat. Cu toate acestea, acest lucru mi-a luat doar câteva secunde.
După ce am făcut acest lucru, profilurile mele de social media erau gata de funcționare.
De acolo, al doilea pas sugerat de NapoleonCat a fost să urmăresc concurenții mei. Ca eșantion, am ales pagina de Facebook a lui NapoleonCat. Apoi am apăsat butonul Start using NapoleonCat.
Configurarea a fost incredibil de ușoară și rapidă. După doar câteva secunde, am fost direcționat către tabloul de bord, însoțit de o fereastră de întâmpinare pop-up.
Funcționalitatea și caracteristicile social media NapoleonCat
NapoleonCat vine cu o multitudine de caracteristici și funcționalități utile care vă pot ajuta să gestionați prezența social media a mărcii dvs. Acesta stochează toate interacțiunile cu clienții dvs. într-o căsuță de primire, unde le puteți clasifica în continuare.
NapoleonCat, bineînțeles, vă permite să configurați ce tip de interacțiuni cu clienții doriți să primiți în căsuța dvs. de e-mail.
De îndată ce un nou Mesaj direct sau comentariu este primit, acesta este adăugat automat la filele Noi și Sarcini din căsuța de primire.
Pe lângă gestionarea comunicării cu clienții, NapoleonCat vă permite să programați postări pe canalele de social media conectate.
Această soluție oferă, de asemenea, diferite rapoarte și analize care pot fi descărcate. Puteți crea rapoarte noi sau le puteți programa pentru mai târziu. Bineînțeles, aveți opțiunea de a exporta aceste date. NapoleonCat vă permite să faceți acest lucru sub forma unei foi Excel sau a unui fișier PNG.
Dacă faceți clic pe Auto-moderare în meniul din stânga, puteți configura automatizarea pentru profilurile dvs. de social media. NapoleonCat vă permite să configurați regulile de automatizare de la zero sau puteți utiliza unul dintre șabloanele predefinite.
Ultima caracteristică despre care vreau să vorbesc pe scurt este sugestiile de caracteristici NapoleonCat. Aici, puteți vedea ce caracteristici sunt în curs de dezvoltare și puteți sugera ce ați dori să fie adăugate, precum și ce a fost deja lansat. Mi-a plăcut pentru că oferă transparență și le permite clienților NapoleonCat să simtă că fac parte din procesul de construire a software-ului.
Experiența utilizatorului social NapoleonCat
Software-ul lui NapoleonCat este foarte reactiv. Am avut un abonat de probă care a scris un mesaj către afacerea mea și a reacționat la o postare pe Facebook. Aceste interacțiuni au apărut imediat în interfața NapoleonCat.
Un mic detaliu care îmi lipsea era un fel de filă de notificare. Genul de lucru care să te anunțe că ai primit un mesaj nou, tare și clar. Cu toate acestea, cu siguranță nu mi-a stricat experiența.
Dând clic pe fiecare interacțiune, o puteți deschide și gestiona în continuare. NapoleonCat vă permite să răspundeți la ea sau să răspundeți și să arhivați. Are chiar și un translator încorporat, ceea ce vă poate economisi mult timp.
Răspunsul este foarte rapid atât în interfața de utilizator a agentului, cât și în cea a clientului. Pe lângă trimiterea de text simplu, puteți utiliza GIF-uri și emoticoane și puteți adăuga imagini și fișiere din computer. Pe lângă aceasta, puteți adăuga note interne la fiecare conversație și puteți trimite interacțiunile prin e-mail pentru o consultație, folosind butonul Trimiteți pentru consultație. Puteți atribui un utilizator interacțiunii, sau sistemul o face automat pentru dvs. Mi se pare că amintește foarte mult de un sistem de ticketing.
Dacă faceți clic pe cele trei puncte de lângă mesajul clientului, puteți atribui etichete, precum și sentimentul interacțiunii. Acest lucru nu numai că vă ajută să vă organizați comunicarea cu clienții, dar vă permite și să creați rapoarte mai detaliate și mai personalizate.
Făcând clic pe un mic semn de puls de lângă cele trei puncte, puteți vedea un jurnal de activitate cu marcaje de timp.
Tarife
NapoleonCat are 2 niveluri principale de abonament, iar prețul acestora depinde de numărul de profiluri pe care doriți să le conectați și de numărul de utilizatori care vor avea acces la contul dvs. NapoleonCat. Mai jos, voi discuta despre cele mai ieftine versiuni ale celor două niveluri, așa că țineți cont de faptul că, în funcție de propria configurație, prețul ar putea fi mai mare.
Standard
Pentru 31 de dolari pe lună, facturați lunar, puteți configura 3 profiluri de social media și aveți un utilizator de sistem. Facturat anual, prețul ajunge la 25,82 USD/lună. Acest nivel vă permite să ajungeți până la 10 profiluri și 3 utilizatori cu costuri suplimentare. Puteți să vă programați conținutul, să atribuiți mesajele primite diferiților membri ai echipei și să lucrați cu analize.
Pro
Cu acest plan, puteți conecta 3 profiluri de social media și un utilizator de sistem pentru 76 USD/lună, facturați lunar, sau 63,31 USD/lună, facturați anual. Cel mai popular nivel al NapoleonCat are o limită de 100 de profiluri de social media și 30 de utilizatori, deci este potrivit pentru echipele mai mari cu un angajament mai mare în social media. Acesta cuprinde toate funcțiile din pachetul Standard, plus adăugiri precum căutarea în inbox, auto-moderare, rapoarte de performanță a echipei, 2FA, instruire 1 la 1 pentru îmbarcare și multe altele.
Custom
Începând de la 465 $ / lună, puteți contacta echipa NapoleonCat pentru a configura un nivel complet personalizat. Acesta include toate caracteristicile din pachetul Pro, cu excepția faptului că majoritatea caracteristicilor sunt nelimitate.
Concluzie
NapoleonCat este un software intuitiv și reactiv de gestionare a rețelelor sociale. Deși s-ar putea argumenta că doar atât este, îl văd folosit ca o platformă de încredere pentru servicii de asistență pentru clienți. Numeroasele sale caracteristici și designul ușor de utilizat îl fac o soluție excelentă pentru orice afacere care se străduiește să stimuleze implicarea prin intermediul social media.
Chiar dacă nimic nu este lipsit de defecte, NapoleonCat nu lasă mult de dorit. Poartă unele caracteristici pe care le puteți găsi în majoritatea sistemelor de ticketing, ceea ce îl plasează deasupra unui simplu instrument de programare a postărilor în social media.
Așadar, dacă aveți nevoie de un software de încredere pentru serviciul de relații cu clienții din social media, merită să profitați de versiunea de încercare gratuită înainte de a vă angaja, pentru a evalua dacă software-ul vă satisface nevoile și vă oferă toate instrumentele necesare. În timp ce NapoleonCat oferă funcții intuitive și reactive de gestionare a rețelelor sociale, este important să luați în considerare valoarea pe care o obțineți pentru banii dvs. Nu ezitați să explorați alte opțiuni pentru a vă asigura că faceți alegerea potrivită pentru afacerea dvs.