Key takeaways
Pros
- Integrări foarte rapide și ușoare cu canalele sociale
- Interfață grozavă
- Capacități de organizare a tichetelor excelente
- Fără bug-uri, fără probleme
Cons
- Tichetele nu reflectă neapărat funcționalitatea fiecărui canal social
- Nu este cea mai ieftină soluție disponibilă
Noțiuni de bază despre caracteristicile Re:amaze social media
Re:amaze vă permite să începeți cu o perioadă de probă gratuită, astfel încât nu trebuie să alegeți imediat un plan. După ce introduceți datele dvs. în formularul de înregistrare, Re:amaze vă va ajuta să configurați ceea ce aveți nevoie. Mi-a oferit opțiuni pentru a configura chat, e-mail, SMS/MMS, întrebări frecvente sau social media. Am ales opțiunea de social media, deoarece pe asta ne vom concentra în această recenzie. Există, de asemenea, opțiunea de a sări peste această parte a configurării în întregime.
În pasul următor, după ce ați ales Configurarea mediilor sociale, puteți integra Facebook, Instagram și Twitter. Toate cele trei integrări sunt foarte ușor de finalizat. Integrarea contului de Facebook este destul de standard, la fel ca și integrarea Twitter. Integrarea Instagram mi-a oferit câteva opțiuni inteligente pentru importul de mesaje și notificări. Toate cele trei integrări durează literalmente câteva secunde pentru a fi finalizate, iar eu nu am întâmpinat nicio problemă în timpul procesului.
Când ați terminat și treceți la pasul următor, Re:amaze vă va reaminti că toate setările caracteristicilor sunt disponibile pentru ajustare în setările aplicației. După aceea, veți fi direcționat direct către sistemul de ticketing social media și puteți începe să vă familiarizați cu acesta. Re:amaze vă preia automat mesajele, ceea ce este un lucru extraordinar. Cele mai multe alte soluții software de servicii pentru clienți din social media oferă această opțiune, dar nu funcționează întotdeauna în mod fiabil.
Organizarea tichetelor în Re:amaze este minunată și este destul de profundă. Puteți clasifica tichetele nu numai în funcție de canalele lor, dar fiecare dintre canale are propriile subcategorii pentru o organizare ușoară. În acest fel, puteți sorta cu ușurință tichetele din social media și le puteți vedea doar pe cele pe care le doriți. Subcategoriile de organizare a tichetelor includ așteptare, abonat, nerezolvat, neatribuit, rezolvat, arhivat, participant și multe altele.
Re:amaze funcționalitatea și caracteristicile social media
Re:amaze oferă integrări social media în fiecare plan, precum și alte funcționalități legate de comunicarea cu clienții. Integrările de social media sunt conectate direct la sistemul de ticketing Re:amaze, care oferă capacități de organizare excelente și o clasificare ușoară a tichetelor în funcție atât de canale, cât și de statutul acestora. Majoritatea funcționalităților pentru comunicarea prin social media se transferă din sistemul de ticketing și le puteți utiliza în tichetele de social media. Printre acestea se numără funcțiile de gestionare a tichetelor sau și funcțiile de contact.
Pe lângă funcțiile de ticketing din social media, vă puteți baza și pe alte lucruri. Unul dintre acestea sunt funcțiile de automatizare, care includ șabloane de răspuns, fluxuri de lucru, funcții de intenție a clienților și o varietate de roboți. Re:amaze oferă, de asemenea, caracteristici de raportare pentru conversații și mesaje, precum și fluxuri de lucru, etichete și performanțe ale personalului. Ultimele trei sunt disponibile doar în planurile mai scumpe.
Re:amaze social media caracteristici experiența utilizatorului
La început, lucrul cu Re:amaze pare a fi un amestec. Este un sistem care arată foarte bine și care pare să facă totul perfect. Prima problemă pe care am observat-o este că nu am primit nicio notificare de primire a unui mesaj Messenger. A trebuit să reîmprospătez sistemul și să caut manual orice notificare în cadrul inbox-ului. Odată ce am găsit-o, lucrurile s-au îmbunătățit din nou cu interfața din interiorul biletului. Ulterior am aflat că trebuie să activezi manual notificările, ceea ce pare a fi o alegere ciudată. Această funcționalitate ar trebui să funcționeze din start, în opinia mea.
Experiența răspunsului este una foarte plăcută. Am putut face clic pentru a adăuga fișiere și atașamente sau pentru a le trage și a le plasa direct în mesaj. Am avut, de asemenea, opțiunea de a insera șabloane de răspuns, emoticoane și de a alege o schimbare de stare care se va aplica atunci când răspund la un mesaj. Nu este cel mai bogat set de funcții pe care l-am văzut vreodată într-un sistem de ticketing pentru serviciul clienți din social media, dar oferă în mare parte tot ceea ce ați putea avea nevoie pentru a comunica eficient.
Funcționalitatea rămâne aceeași pentru toate tichetele, indiferent dacă provin de pe Facebook, Instagram sau Twitter. Acesta este un lucru bun pe de o parte, deoarece elimină orice confuzie în ceea ce privește răspunsul și vă permite să vă acomodați cu același flux de lucru pentru fiecare tichet din social media, indiferent de sursa acestuia. Pe de altă parte, se pare că Re:amaze uită că fiecare rețea de social media oferă un set diferit de caracteristici, care ar putea face bine dacă ar fi plasate în cadrul sistemului de ticketing pentru social media al Re:amaze.
Funcționalitatea social media din Re:amaze este, în general, destul de bună și oferă un flux de lucru stabil și fiabil, fără probleme. Cu toate acestea, Re:amaze probabil că nu vă va uimi atât de mult pe cât v-ați aștepta. Integrările sunt foarte ușor de realizat, însă experiența de ticketing social media pare a fi un pic cam fadă în comparație cu alte soluții. Asta nu înseamnă că nu este extrem de funcțională, dimpotrivă. Re:amaze pare doar că îi lipsește un fel de factor „wow”.
Prețuri Re:amaze
Re:amaze oferă trei planuri principale de tarifare și alte două planuri suplimentare care se adresează startup-urilor și întreprinderilor. Fiecare plan oferă funcționalitate de social media, ceea ce înseamnă că veți avea acces la integrările Facebook, Instagram și Twitter, indiferent de planul pe care îl alegeți. Principalul lucru pe care trebuie să vă concentrați în timpul procesului de decizie este restul de caracteristici care diferă în fiecare dintre planurile de tarifare Re:amaze. Haideți să aruncăm o privire și să vedem ce veți primi.
Basic
Planul de bază costă 29 de dolari pe lună pentru fiecare membru al echipei, cu facturare lunară, sau 27,55 dolari pe lună pentru fiecare membru al echipei, cu facturare anuală. Beneficiați de un număr nelimitat de căsuțe de e-mail, chat live, canale de social media, întrebări frecvente publice și interne, automatizarea fluxului de lucru, șabloane de răspuns, integrare cu site-urile web, roboți de chat, mesaje proactive, raportare de bază, intenții ale clienților și multe altele.
Pro
Planul Pro costă 49 de dolari pe lună pentru fiecare membru al echipei, cu facturare lunară, sau 46,55 dolari pe lună pentru fiecare membru al echipei, cu facturare anuală. Obțineți toate caracteristicile din planul de bază, precum și mai multe conturi de marcă, vizualizare în direct a vizitatorilor site-ului, raportare avansată, canale SMS și vocale, domeniu găzduit personalizat, aspect de e-mail personalizabil, pagină de stare și multe altele.
Plus
Planul Plus costă 69 de dolari pe lună pentru fiecare membru al echipei, cu facturare lunară, sau 65,55 dolari pe lună pentru fiecare membru al echipei, cu facturare anuală. Beneficiați de toate funcțiile din planurile anterioare, precum și de partajarea ecranului în direct, departamente, rapoarte de performanță a personalului, ture și zile de concediu ale personalului, roluri personalizabile ale personalului, evaluări ale satisfacției clienților, apeluri video în chat, modul clasic de chat opțional, istoric de editare a articolelor din FAQ și multe altele.
Starter
Planul Starter costă 59 de dolari pe lună, fiind disponibilă doar facturarea lunară. Acesta oferă toate caracteristicile din planul de bază pentru un număr nelimitat de membri ai echipei și la un preț fix. Cu toate acestea, vine cu o limită de 500 de conversații cu răspuns pe lună.
Enterprise
Planul Enterprise oferă prețuri personalizate, adaptate la nevoile dumneavoastră. Acesta este destinat întreprinderilor în creștere care au nevoie de scalabilitate.
Re:amaze oferă o gamă bună de planuri tarifare pentru întreprinderi de toate dimensiunile. Profitați de versiunea de încercare gratuită pentru a încerca software-ul și pentru a evalua dacă acesta corespunde așteptărilor dumneavoastră. Cu toate acestea, merită să luați în considerare și alți furnizori de software de servicii pentru clienți din social media pentru a vă asigura că obțineți cel mai bun raport calitate-preț pentru banii dvs.
Concluzie
Re:amaze oferă tot ceea ce aveți nevoie pentru a vă ocupa de social media și are chiar și o integrare cu Twitter, ceea ce nu este atât de comun pe cât ați putea crede. Procesul de integrare este extrem de rapid și simplu de parcurs, iar Re:amaze oferă un ghid încorporat foarte bun, care vă va ajuta să vă ocupați foarte ușor de configurare. Tichetul de social media este și el foarte bun, dar nu pot scăpa de sentimentul că lasă de dorit. Cu toate acestea, acest lucru nu ar trebui să vă împiedice să luați în considerare această soluție foarte capabilă ca software dedicat pentru serviciul clienți social media.