Key takeaways
Pros
- Ușor de integrat și de utilizat
- Raportare detaliată
Cons
- Noțiuni de plată în timpul perioadei de probă
- Probleme ocazionale la încărcarea imaginilor
Noțiuni de bază pentru a începe cu Statusbrew
Înscrierea la Statusbrew a fost incredibil de ușoară. Fără să mi se ceară să-mi confirm adresa de e-mail, am fost întâmpinat cu o fereastră de configurare a organizației și cu un mesaj de întâmpinare automată prin chat live.
După ce am completat informațiile solicitate, Statusbrew mi-a mai pus câteva întrebări pentru a afla mai multe despre afacerea mea imaginară și pentru a-mi înțelege mai bine nevoile și preferințele.
După ce am furnizat informațiile esențiale, Statusbrew mi-a cerut imediat să-mi conectez rețelele sociale într-un alt pop-up.
Așa că m-am apucat de treabă. Am început cu contul de Facebook al afacerii mele. Mai întâi, mi-a cerut să autorizez Statusbrew pe Facebook, astfel încât aplicația să poată accesa contul meu și să aibă permisiunile necesare pentru a-și face treaba.
Așa că am apăsat de câteva ori pe butonul mare și albastru, m-am logat în contul meu și iată! Aveam pagina mea de Facebook legată.
Apoi, am trecut la Instagram. Procesul a fost aproape la fel, cu excepția faptului că mi s-au pus câteva întrebări suplimentare despre afacerea mea și despre pagina mea de afaceri de pe Instagram. A durat doar câteva secunde pentru a finaliza și Instagram-ul meu a fost configurat.
Conectarea contului Twitter a necesitat doar datele mele de identificare, fără alte întrebări sau permisiuni. Și astfel am terminat de configurat conturile mele esențiale de social media și eram gata să mă uit în jur și să aflu ce poate face Statusbrew.
Funcționalitatea și caracteristicile social media Statusbrew
Statusbrew oferă o aplicație bazată pe browser și o aplicație pentru iOS și Android. Eu am folosit opțiunea pentru browser, dar, din câte văd, interfața este bine optimizată și pentru mobil.
Un tablou de bord cu aspect îngrijit și ușor de utilizat asigură accesul rapid la tot ceea ce aveți nevoie.
În partea „Engage” a interfeței, puteți vedea toate interacțiunile anterioare cu clienții, chiar și înainte de a conecta Statusbrew la profilurile dvs.
Rapoartele practice oferă o imagine de ansamblu a activităților dvs. de social media, a implicării și a altor informații necesare. În plus, rapoartele sunt destul de robuste, deoarece vă permit să studiați fiecare canal de social media în parte. Puteți genera rapoarte de cuvinte cheie, puteți examina informații despre hashtag-uri și multe altele.
Mi-a plăcut, de asemenea, numărul de setări și configurații cu care utilizatorii se pot juca pentru a-și adapta experiența cu software-ul la nevoile lor.
Statusbrew social media caracteristici de mass-media experiența utilizatorului
După ce mi-am conectat cu succes conturile de social media la Statusbrew, am pus un „client” să scrie un comentariu, un DM și să lase o recenzie pentru afacerea mea imaginară de ceainărie. Deși aș fi apreciat niște notificări pop-up care să mă avertizeze cu privire la interacțiunea cu clientul care vine, totul a apărut imediat în porțiunea Engage.
Statusbrew le permite utilizatorilor săi să trimită imagini, GIF-uri și să adauge note publice și interne. Chiar dacă software-ul nu se comportă ca un sistem tipic de ticketing, are câteva funcționalități similare. Puteți atribui prioritate interacțiunii, adăuga observatori, o puteți închide sau o puteți amâna și așa mai departe.
Am fost foarte impresionat de capacitățile Statusbrew. Chiar dacă nu aș numi sistemul un software de servicii pentru clienți, ci mai degrabă o soluție de gestionare a rețelelor de socializare, văd că poate fi folosit ca atare.
Și apoi am dat peste o problemă. Când mergeți la tabloul de bord, puteți vedea o numărătoare inversă a datei la care expiră contul de probă.
Și chiar dacă Statusbrew pretindea că îl pot folosi gratuit pentru următoarele cincisprezece zile, am fost surprins de faptul că m-a anunțat că trebuie să plătesc pentru a continua să îl folosesc.
Am încercat să caut o soluție pe internet, deoarece mă așteptam ca Statusbrew să mă lase să îl folosesc pentru cele două săptămâni promise. Din nefericire, nu am găsit nimic, iar singura opțiune fără a introduce datele cardului de credit și a cheltui 2 748,00 dolari a fost să mă deconectez. Deși am vrut să continui să testez această soluție, nu am putut să mă conectez din nou sau să deschid un cont nou.
Prețuri Statusbrew
Lite
Acest plan de tarifare se ridică la 69 $/lună facturat anual sau 89 $/lună facturat lunar. La acest nivel, puteți conecta până la 5 profiluri de social media și puteți avea maximum 2 utilizatori care operează sistemul.
Standard
Pentru 129 de dolari/lună/licență facturată anual sau 179 de dolari/lună/licență facturată lunar, Statusbrew vă permite să configurați 10 profiluri de social media și 5 utilizatori în total. Puteți modera comentariile la anunțurile de pe Facebook și Instagram, puteți utiliza gestionarea automată a comentariilor și multe altele.
Premium
Nivelul de preț Premium de la Statusbrew costă 229 dolari/lună/licență facturată anual sau 299 dolari/lună/licență facturată lunar și vă permite să configurați 15 profiluri de social media și să aveți 8 utilizatori care să le administreze. La acest nivel, puteți utiliza tot ceea ce există în cele anterioare, plus caracteristici suplimentare, cum ar fi analiza sentimentului clienților, fluxuri de lucru de aprobare și atribuire și multe altele.
Enterprise
Cel mai robust pachet Statusbrew vine cu prețuri personalizate, așa că, dacă sunteți interesat, trebuie să contactați echipa lor de vânzări și să solicitați o demonstrație a produsului. Pe lângă toate funcțiile din planul Premium, Enterprise include training personalizat pentru echipa 1-1, integrări personalizate, un manager de cont dedicat și alte caracteristici avansate.
Concluzie
Când am început acest proces de recenzie, mă așteptam să dau Statusbrew un rating destul de mare. De ce nu aș fi făcut-o? Interfața a fost plăcută și receptivă și chiar mi-a permis să trimit GIF-uri din The Office înainte și înapoi. Cu toate acestea, faptul că am fost dat afară din contul meu și că mi s-a cerut să plătesc în timpul perioadei de probă mi-a stricat cu adevărat experiența.
Aș fi recomandat Statusbrew în primul rând pentru gestionarea social media și chiar ca soluție de servicii pentru clienți, dacă firma dvs. folosește în primul rând social media pentru a interacționa cu clienții săi. Cu toate acestea, nu pot face acest lucru în mod responsabil atunci când nu sunt sigur că veți putea să o testați singuri înainte ca Statusbrew să vă ceară banii.
Dacă doriți să luați o decizie în cunoștință de cauză, încercați să analizați mai multe opțiuni atunci când alegeți un software de servicii pentru clienții din social media. În timp ce Statusbrew oferă o gamă frumoasă de funcționalități, acesta poate fi, de asemenea, puțin mai scump în comparație cu alți furnizori. Este încă o opțiune accesibilă, însă, asigurați-vă că obțineți cel mai bun raport calitate-preț pentru banii dvs. în ceea ce privește caracteristicile, integrările și capacitățile.