Key takeaways
Pros
- Integrare armonioasă a rețelelor sociale
- Design excelent al sistemului de ticketing
- Organizat și ușor de utilizat
- Este gratuit
Cons
- Nu există integrare Twitter
- Poate deveni costisitor dacă alegeți un plan plătit
Noțiuni de bază cu funcțiile de social media Tidio
Este ușor să începeți să folosiți Tidio datorită contului său gratuit. Îl puteți păstra atât timp cât doriți și puteți face upgrade ori de câte ori vă simțiți pregătit pentru un astfel de pas. Înregistrarea necesită o adresă de e-mail, o parolă și un site web. Acest lucru se poate dovedi supărător pentru proprietarii de afaceri care nu au și nici nu doresc să aibă un site web, dar este de înțeles, deoarece Tidio se concentrează în principal pe chatbots, care necesită un site web pentru a funcționa corect. După ce am terminat înregistrarea, am fost dus direct la aplicația web Tidio.
După ce am intrat în căsuța de e-mail, Tidio m-a informat despre conversațiile mele active. Ceea ce este și mai bine, mi-a oferit posibilitatea de a configura integrări cu e-mailul, widgetul Tidio și, mai important, cu Facebook și Instagram. Această pagină dezvăluie imediat ce fel de funcționalitate de social media oferă Tidio. În acest moment, puteți continua să vă familiarizați cu Tidio, dacă este prima dată, sau puteți să vă aruncați în procesul de integrare pentru social media. Eu am început cu integrarea Facebook Messenger mai întâi.
După ce am făcut clic pe opțiunea de integrare a Facebook Messenger, am fost direcționat către un nou ecran unde am putut vedea beneficiile integrării, precum și o explicație a modului în care funcționează integrarea și cum poate fi conectată. Procesul de integrare este destul de standard, a trebuit doar să mă conectez și să decid cum vreau ca Tidio să gestioneze datele mele de Messenger. Tidio oferă, de asemenea, opțiunea de a conecta integrarea Messenger cu chatbotul lor. Am refuzat această opțiune, deoarece am acoperit deja chatboturile în recenzia chatbotului Tidio.
Vă puteți aștepta la același proces de integrare, sau cel puțin la un proces de integrare foarte asemănător, atunci când integrați Instagram. Ecranul este, în esență, același ca și atunci când integrați Facebook Messenger. Trebuie doar să vă conectați la contul dvs. de Instagram și să oferiți acces la Tidio pentru a vă gestiona comunicarea Instagram. Nu am întâmpinat nicio problemă în timpul integrării Instagram și totul a funcționat foarte bine.
În general, Tidio oferă un mod incredibil de ușor și intuitiv de a integra ambele canale de socializare. Înainte de a intra în partea de testare a acestei recenzii, să trecem în revistă ce fel de funcționalitate de social media vă puteți aștepta de la Tidio, precum și ce caracteristici suplimentare puteți obține dacă decideți să îl folosiți ca principal software de servicii pentru clienți de social media.
Funcționalitatea și caracteristicile social media Tidio
Tidio nu se concentrează în primul rând pe serviciul clienți din social media, dar cu toate acestea oferă o funcționalitate foarte bună care nu rămâne în urma concurenței. O parte din ea este sistemul de ticketing care adună toate comunicările de pe orice tip de canal de comunicare integrat. Sistemul de ticketing oferă, de asemenea, un set destul de standard de sub-funcționalități pentru răspunsuri eficiente și accesarea informațiilor de contact. Această funcționalitate funcționează bine și cu integrările de social media.
Alte caracteristici includ analize, vizitatori și setări destul de extinse. Analizele oferă date importante care oferă o imagine de ansamblu a eforturilor generale de comunicare, în timp ce vizitatorii pot dezvălui informații despre cei care vă vizitează site-ul web. Totuși, cea mai de menționat caracteristică sunt chatbots, pe care le puteți integra cu canalele dvs. de social media și le puteți lăsa să se ocupe de comunicare în locul dvs. Tidio oferă o funcționalitate foarte bună a chatbot-urilor, așa că aceasta ar putea fi o completare interesantă pentru serviciile dvs. de social media.
Caracteristicile experienței utilizatorului Tidio social media
Am testat temeinic funcțiile de social media ale Tidio și cred că experiența este foarte bună. Imediat după ce mi-am trimis un mesaj pentru a simula o conversație, acesta a apărut în Tidio. Nu numai atât, dar ecranul a trecut imediat la fereastra de conversație, așa că nu a trebuit să pierd timp să găsesc butonul de meniu respectiv pentru a ajunge acolo. Acest lucru menține concentrarea pe conversații, ceea ce este întotdeauna un plus în orice soluție de comunicare. Pe de altă parte, vă poate smulge dintr-o sarcină la care ați fi putut participa. Oricum ar fi, este o adăugare interesantă.
După ce faceți clic pe Alăturați-vă conversației, puteți începe să răspundeți. Interfața este foarte bine concepută. Am avut informațiile despre contactul meu în partea dreaptă, în timp ce centrul ecranului se concentrează pe mesagerie. O funcționalitate interesantă, care funcționează în orice tip de bilet, este opțiunea de a apăsa tasta “/” de pe tastatură pentru a convoca o listă de răspunsuri predefinite. Acest lucru vă permite să rămâneți în joc, fără a părăsi tastatura și a căuta butonul potrivit pe care să faceți clic în cadrul interfeței cu utilizatorul.
Experiența excelentă rămâne aceeași chiar și atunci când aveți de-a face cu solicitări de pe Instagram. Nu există o diferență uriașă între a te ocupa de tichete Messenger și de tichete Instagram, sistemul funcționează la fel indiferent cu care dintre ele ai de-a face. Tidio arată întotdeauna exact de unde provine tichetul. Pe lângă asta, puteți utiliza întotdeauna segmentarea datorită coloanei din stânga a meniului din inbox și puteți selecta mesaje doar din anumite surse.
Conversațiile cu Tidio Tickets sunt o experiență încântătoare care nu m-a dezamăgit. Întregul sistem este conceput extrem de bine și se prezintă cu practic zero probleme. Fie că veți răspunde prin Instagram sau Messenger, veți avea cu siguranță o experiență plăcută. Tidio este foarte receptiv la toate tipurile de comunicare din social media și vă notifică întotdeauna când ceva nou ajunge în căsuța dvs. de primire.
Prețuri Tidio
Tidio oferă patru planuri de tarifare, inclusiv opțiunea gratuită. Cele mai multe dintre acestea se concentrează pe funcționalitatea robotului de chat Tidio. Deoarece funcționalitatea de social media este inclusă chiar și în opțiunea gratuită, luarea deciziei dumneavoastră se va axa cel mai probabil pe alte funcționalități Tidio, precum și pe numărul de conversații pe care trebuie să le gestionați lunar. Haideți să aruncăm o privire la fiecare plan și să vedem ce puteți obține pentru banii dvs. cu fiecare dintre ele.
Gratuit
Planul gratuit este absolut gratuit și oferă conversații live chat cu 50 de utilizatori, conversații chatbot cu 100 de utilizatori, asistență prin e-mail, sistem de ticketing, aplicații desktop și mobile, integrare cu aplicații terțe, informații despre vizitatori și API JavaScript.
Communicator
Planul Communicator costă 15,83 dolari pe lună pentru fiecare operator pe an sau 19 dolari pe lună pentru fiecare operator pe lună. Acesta vă oferă conversații live chat nelimitate, până la 5 operatori, e-mail și asistență live chat 24/5, toate funcțiile din planul gratuit, departamente de echipă, analiză, integrare Shopify nativă, tastare live, pagini vizualizate, listă de vizitatori live, permisiuni și note.
Roboți de chat
Planul Chatbots costă la fel ca și planul Communicator, dar se concentrează puțin mai mult pe comunicarea prin chatbot. Primești chatbots cu 1000 de declanșatoare, asistență prin e-mail și prin chat live 24/5, toate caracteristicile din planul gratuit, peste 35 de șabloane de chatbot, editor vizual de chatbot și integrare Zapier.
Tidio+
Planul Tidio+ mărește semnificativ prețul, costând 329 de dolari lunar, indiferent dacă alegeți facturarea anuală sau lunară. Acest plan vă oferă conversații live chat nelimitate, număr personalizat de operatori, număr personalizat de angajamente chatbot, asistență prin e-mail 24/5, asistență chat 24/7, asistență telefonică de urgență, toate caracteristicile din planurile Communicator și Chatbot, roboți de răspuns Tidio AI, asistență multisite, integrări personalizate, marketing prin e-mail și multe altele.
Concluzie
Este foarte greu să găsești ceva în neregulă cu Tidio. Funcționalitatea social media este superbă, întregul sistem funcționează foarte bine și puteți începe gratuit, fără informații despre cardul de credit sau obligații. Integrările Facebook Messenger și Instagram ale Tidio sunt excelente, însă s-ar putea să începeți să vă fie dor de Twitter, deoarece este singura integrare pe care nu o veți găsi aici. Dacă nu aveți nevoie de ea, nu ar trebui să existe nimic care să vă împiedice să alegeți Tidio.
Dacă sunteți în căutarea unui software de încredere pentru serviciul clienți din social media, este important să luați în considerare diferitele opțiuni înainte de a lua o decizie. Diferiți furnizori oferă diverse funcționalități, integrări și planuri de preț care se pot potrivi mai bine bugetului și nevoilor dvs. În timp ce Tidio oferă funcționalități superbe, merită să faceți propriile cercetări pentru a vedea dacă alți furnizori pot satisface mai bine nevoile dvs. specifice. Nu uitați, această recenzie este doar o opinie personală, așa că profitați de planul lor gratuit pentru a evalua performanța și interfața cu utilizatorul înainte de a vă angaja.